Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego."— Zapis prezentacji:

1 Kotlina Dobrego Światła i Smaku

2 Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego odżywiania, Promocja kultury i sztuki, Promocja Kotliny Jeleniogórskiej jako Kotliny Dobrego Światła i Smaku

3 Grupa docelowa Turyści krajowi i zagraniczni odwiedzający kotlinę Jeleniogórską, Architekci i projektanci oświetlenia wnętrz obiektów mieszkalnych, handlowych i innych, Animatorzy kultury i sztuki, Przedstawiciele władz samorządowych odpowiedzialni za oświetlenie przestrzeni publicznych,

4 Sposób realizacji Organizacja wydarzeń kulturalnych, festiwali kulinarnych, szkoleń i konferencji, Projekty realizowane na ternie wybranych miast oraz obiektów na terenie Kotliny Jeleniogórskiej, Kreowanie Karkonoskiego Festiwalu Światła jako markowego, międzynarodowego produktu turystycznego, Stworzenie i promocja wizerunku Kotliny Dobrego Światła i Smaku ( dawniej Kotlina Jeleniogórska) jako miejsca służącego odpoczynkowi i relaksacji w atmosferze wspaniałego oświetlenia, pysznej kuchni i wartościowych wydarzeń kulturalnych

5 Uzasadnienie lokalizacji Kotlina Dobrego Światła i Smaku ( dawniej Kotlina Jeleniogórska) posiada naturalne walory turystyczne klasy międzynarodowej i jest znanym, rozpoznawalnym szczególnie na rynku niemieckim i Benelux, regionem turystycznym, Teren Kotliny jest urozmaicony i pozawala na uprawianie różnorodnych form turystyki i rekreacji, Kotlina jest dostępna komunikacyjnie poprzez bliskość autostrad A4 ( Niemcy – granica z Ukrainą), Karkonosze – Praga – Niemcy – Austria, lotniska międzynarodowe w Pradze ( 120 km), Wrocławiu ( 110 km), Obszar Karkonoszy i Kotliny obfituje w zabytkowe obiekty, które są restaurowane na dużą skalę i będą stanowiły za kilka lat komfortową bazę turystyczną, Na terenie Jeleniej Góry, stolicy regionu, funkcjonują szkoły turystyczno – hotelarskie, gastronomiczne i techniczne kształcące wysokokwalifikowane kadry stanowiące zaplecze rynku pracy.

6 Finansowanie Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego, Fundusze Europejskie, Philips, Podmioty gospodarcze zainteresowane projektem

7 Przewidywane efekty Wzrost zainteresowania turystów krajowych i zagranicznych regionem Karkonoszy, Wzrost stosowania właściwego oświetlenia w obiektach prywatnych i użyteczności publicznej, Wzrost świadomości społecznej w zakresie stosowania dobrego oświetlenia w codziennym życiu, Wzrost popularności Polskiej Kuchni i zdrowego stylu odżywiania

8 Dziękujemy za uwagę : Janusz Stańczyk Katarzyna Stańczyk, Miłośnicy światła i dobrej kuchni, mieszkańcy Kotliny Dobrego Światła i Smaku ( dawniej Kotlina Jeleniogórska)


Pobierz ppt "Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google