m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
Advertisements

OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Prof. dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Uniwersytet Gdański Katedra Polityki Transportowej 1.
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
Plany transportu publicznego dla województwa mazowieckiego 1Warszawa, 15 marca 2016 r.
Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii Plater 1, Olsztyn Tel. (0-89) , Fax. (0-89) Urząd Marszałkowski.
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM Gabriel Milczarek II b.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. ( ZIT ). Dofinansowanie :ZIT 11,4 mln euro WRPO 8,0 mln euro Beneficjenci :- Uniwersytet im. A. Mickiewicza, - Politechnika.
Realizacja wspólnych przedsięwzięć Lasów Państwowych i samorządów współfinansowanych ze środków zewnętrznych w perspektywie kwiecień 2015.
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
Niedoceniane tło – stabilny partner w trudnych czasach.
Rozwój informatyzacji Rozwój informatyzacji - cele i wyzwania Agnieszka Konkel Konferencja: bezpieczeństwo teleinformatyczne państwa,
Wykorzystanie funduszy unijnych przez Miasto Leszno Tomasz Malepszy Prezydent Miasta Leszna.
Transportowy model symulacyjny miasta Gdańska
Innowacyjna Warszawa 2020 Program wspierania przedsiębiorczości.
Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa, Polityka regulacyjna państwa w zakresie dostępu do infrastruktury na.
1 Prof.zw.dr hab. Włodzimierz Rydzkowski Polityka transportowa Cele, zadania i narzędzia polityki transportowej.
SSPW woj. Warmińsko-Mazurskiego Parametry infrastruktury: ponad 2273 km szkieletowej i dystrybucyjnej sieci światłowodowej oraz 226 węzłów.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. e-Podlaskie – kierunki.
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Zabezpieczeń Technicznych i Zarządzania Bezpieczeństwem „POLALARM” Politechnika Warszawska Wydział.
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
Projekt budowy sieci automatycznych toalet publicznych na terenie miasta Poznania. Projekt modernizacji toalet miejskich na terenie miasta Poznania.
PROGRAM OPERACYJNY „ROZWOJU WOJEWÓDZTW POLSKI WSCHODNIEJ" Warszawa, 30 marca 2006.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa”
KONKURS NA OPRACOWANIE PROJEKTU URBANISTYCZNEGO ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW "WOLNYCH TORÓW" W POZNANIU – ETAP II.
Wizja infrastruktury drogowej w Europie w 2040 roku Dr inż. Adewole Adesiyun IBDiM.
Projekt Umowy Partnerstwa Linia demarkacyjna interwencji pomiędzy poziom krajowy i regionalny. Perspektywa finansowa Toruń, 16 lipca 2013 r.
AS-QUAL Szkolenia Doradztwo Audity Usprawnienia zarządzania organizacjami (normy zarzadzania) Grażyna.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Człuchowie na rzecz aktywizacji bezrobotnych Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie.
Ekoefektywność – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT Marta Bocianowska Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju.
Samorządowa jednostka organizacyjna INSTYTUT ROZWOJU TERYTORIALNEGO Warsztaty subregionalne – 1 Legnicko – Głogowski Obszar Integracji Legnica
DEBATA SPOŁECZNA dotycząca bezpieczeństwa na terenie dzielnicy Ursus Obszar tematyczny: 1.Zagrożenie przestępczością z uwzględnieniem 7 kategorii przestępstw.
Prezentacja Analizy SWOT Gminy Nysa. Analiza strategiczna Gminy Nysa obejmuje rozpoznanie sił i słabości, czyli mocnych i słabych stron (analiza wewnętrzna)
Nowa perspektywa finansowa Zarys RPO v.1 Toruń, lipiec 2013 r. Departament Zarządzania Funduszami i Projektami Unijnymi, Wydział Zarządzania.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
CELE STRATEGICZNE Gospodarki Komunalnej Miasta Poznania.
DOZAMEL Sp. z o.o. – Zarządca WPP Spotkanie Rady Parku Rozwój i integracja infrastruktury WPP etap I oraz dalsze zamierzenia Zarządcy WPP.
Projekty PPP w Poznaniu Koncesja na roboty budowlane Ustawa o koncesji na roboty budowlane lub usługi Większość ryzyk po stronie partnera prywatnego.
Projekt II. Rozwiązanie Komunikacyjne Na Rzecz Rewitalizacji Funkcjonalnej Ulicy Piotrkowskiej Europejski Tramwaj Kultury 2016 Sztab Piotrkowska Łódź,
„Gdański model aktywizacji społeczności lokalnych” Gdańsk, 27 kwietnia 2009.
Jak realizować wzorcową rolę instytucji publicznych w zakresie efektywności energetycznej Perspektywa biznesu Menedżer ds. Norm i Standardów ROCKWOOL Polska.
Konferencja Społeczeństwo Informacyjne Warmii i Mazur - kierunki rozwoju infrastruktury i e-usług w ramach Programów Operacyjnych współfinansowanych.
CELE STRATEGICZNE Gospodarki Komunalnej Miasta Poznania.
Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. i Zintegrowany Program Rewitalizacji Pragi na lata
Gdańsk, 13 maja 2016 r. Koncepcje delimitacji Obszaru Metropolitalnego Warszawy.
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA HARMONOGRAM NABORÓW WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE W TRYBIE KONKURSOWYM NA 2016 ROK.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
Spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych Lublin, 8 grudnia 2011.
Projekt koncepcyjny zagospodarowania Rynku Starego Miasta oraz obszaru staromiejskiego w Rawie Mazowieckiej. BRANŻA DROGOWA Opracował: mgr inż. Krzysztof.
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Politechnika Krakowska
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
PRZEBUDOWA UL. OŁTASZYŃSKIEJ
Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich
Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Głubczyce do roku 2020
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
WRPO na lata , 3 Oś priorytetowa: Energia,
Katedra Mostów i Kolei PROBLEMY ZAPEWNIENIA OBSŁUGI KOMUNIKACYJNEJ STAREGO MIASTA WE WROCŁAWIU przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE.
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
PODSTAWOWE DZIAŁY WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE RUCHU DROGOWEGO
OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA ŚRÓDMIEŚCIA KOMUNIKACJA
LINIE TRAMWAJOWE I AUTOBUSOWE
Konwencja Programowa kandydata na Prezydenta Miasta Pabianic Włodzimierza Stanka Pabianice, 18 września 2018.
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Zapis prezentacji:

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności to aktywne i skuteczne zarządzanie popytem na transport w mieście i aglomeracji. Priorytetem będzie edukacja transportowa i zmiana świadomości społeczeństwa, prowadząca do zmiany sposobu odbywania podróży po mieście. m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności Warszawska Polityka Mobilności to: - wspieranie budowy ładu przestrzennego miasta - zwiększenie roli transportu zbiorowego, ruchu pieszego i rowerowego - przekształcenia przestrzeni publicznych - dostosowanie parametrów ulic do ich funkcji - określenie nowej roli samochodu w mieście - porządkowanie parkowania, transportu ładunków, dostaw towarów i obsługi ruchu turystycznego m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności Zagospodarowanie przestrzenne: - zmiany norm parkingowych - plany transportowe dla opracowywanych planów miejscowych, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu - plany rozwojowe dla wybranych rejonów, węzłów przesiadkowych, terenów planowanych zmian zabudowy - rewaloryzacja ulic i placów m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności Wpływanie na popyt: promowanie i wspieranie wprowadzania elastycznych godzin pracy niższe taryfy w komunikacji poza szczytem e-usługi telekonferencje i telespotkania praca zdalna bądź wykonywana częściowo w pracy, a częściowo w domu ograniczanie dostępności wybranych obszarów (strefa śródmiejska, centra dzielnic) dla ruchu samochodowego m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności Ruch pieszy: - poprawa dostępności ulic dla osób o ograniczonej mobilności (przejścia przez jezdnie, likwidacja barier, dostosowanie sygnalizacji) - odzyskiwanie przestrzeni publicznych dla funkcji np. kulturalno-usługowych - wprowadzenie standardów projektowania ciągów i przestrzeni - zwiększenie bezpieczeństwa ruchu pieszych m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności Transport zbiorowy: - rozszerzenie współpracy z samorządami aglomeracji - modernizowanie i rozwój komunikacji autobusowej - kontynuacja modernizacji i rozwoju komunikacji tramwajowej kontynuacja rozwoju systemu metra usprawnienie komunikacji kolejowej - integracja systemów transportu - racjonalizacja przebiegu linii transportu zbiorowego (marszrutyzacja) - wdrażanie rozwiązań z zakresu inteligentnych systemów transportowych (ITS) m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności Ruch rowerowy: - budowa dróg dla rowerów, pasów i kontrapasów - dopuszczenie ruchu pod prąd na ulicach jednokierunkowych - tworzenie tzw. stref 30 - likwidowanie barier w pokonywaniu skrzyżowań - podwyższanie poziomu bezpieczeństwa - zorganizowanie miejskiego serwisu rowerowego m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności Ruch samochodowy: strefowanie ruchu zmniejszanie przepustowości ulic i skrzyżowań - priorytetowe traktowanie ruchu pieszego rozwój systemów carsharingu wspieranie korzystania z samochodów o małych gabarytach, z małymi silnikami i z ekologicznymi napędami m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności Parkowanie: - eliminowanie parkowania niezgodnego z przepisami zastąpienie parkowania na chodnikach parkowaniem na pasach postojowych i w zatokach, parkowania na ulicach parkowaniem na parkingach wydzielonych uruchomienie systemu zarządzania parkowaniem zwiększenia sprawności funkcjonowania SPPN m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności Transport ładunków: - zorganizowanie systemu dostaw we współpracy z centrami logistycznymi przy ustalaniu tras i okresów ruchu - organizacja postoju pojazdów zaopatrzenia - zakaz wjazdu dla samochodów ciężarowych: pow. 16 t w obszar wewnątrz Obwodnicy Ekspresowej pow. 5 t w obszar wewnątrz Obwodnicy Śródmiejskiej m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności Oddziaływanie finansowe, edukacja i promocja: - uprzywilejowanie w SPPN pojazdów niskoemisyjnych - kontrola poprawności parkowania oraz wnoszenia opłat - utworzenie ośrodka szkoleniowego - Miasteczka Mobilności MIMO - wznowienie obrad tzw. Warszawskiego Okrągłego Stołu Transportowego pod nazwą Warszawski Okrągły Stół Mobilności (WOSM) - uruchomienie programu „Aktywni na rzecz zrównoważonej mobilności” m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności

Dziękujemy za uwagę

m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności