Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012."— Zapis prezentacji:

1 Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012

2 1. Budowa trasy tramwajowej Os. Lecha - Franowo 2. Przedłużenie PST do Dworca Zachodniego 3. Odnowa infrastruktury transportu publicznego 4. Przebudowa ul. Grunwaldzkiej do układu dwujezdniowego 5. ICHOT Projekty spółki

3 Budowa trasy tramwajowej Os. Lecha - Franowo Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.

4 Cele inwestycji: Połączenie nowej zajezdni na Franowie z istniejąca siecią tramwajową, Poprawa i rozwój funkcjonowania infrastruktury technicznej, Poprawa sprawności całego systemu komunikacji publicznej w Poznaniu, co przyczyni się do polepszenia obsługi pasażerskiej związanej z EURO 2012, Obsługa komunikacyjna terenów położonych wzdłuż ul. Piaśnickiej i ul. Kurlandzkiej oraz centrum handlowego M1 i IKEA poprzez szybkie i bezkolizyjne połączenia komunikacją szynową przedmiotowych rejonów z centrum miasta.

5 Budżet i czas trwania prac budowlanych Szacunkowy koszt całkowity (brutto) 271 081 170 zł Budżet Miasta Poznania162 705 170 zł UE/WRPO108 376 000 zł Czas trwania inwestycji: 16 miesięcy (02/2011 – 05/2012)

6 Budowa trasy tramwajowej Os. Lecha - Franowo

7 Przedłużenie PST do Dworca Zachodniego Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni - pętla tramwajowa za Dworcem Zachodnim – ul.Głogowska

8 Cele inwestycji: Przedłużenie szybkiej - bezkolizyjnej trasy tramwajowej (PST) do Dworca Zachodniego w Poznaniu z włączeniem do istniejącego układu sieci komunikacji tramwajowej, Poprawa i rozwój funkcjonowania infrastruktury technicznej, Poprawa sprawności całego systemu komunikacji publicznej w Poznaniu, co przyczyni się do polepszenia obsługi pasażerskiej związanej między innymi z organizacja EURO 2012 w Poznaniu, Zwiększenie płynności ruchu w rejonie przeciążonych obecnie węzłów tramwajowo-drogowych Most Teatralny – Kaponiera – Most Dworcowy

9 Budżet i czas trwania prac budowlanych Szacunkowy koszt całkowity (brutto) 99 000 000 zł Budżet Miasta Poznania55 787 815 zł UE/WRPO42 780 000 zł Czas trwania inwestycji:15 miesięcy (03/2011 – 05/2012)

10 Przedłużenie PST do Dworca Zachodniego


Pobierz ppt "Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012."

Podobne prezentacje


Reklamy Google