E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Stanisław Waberski, CKU Siedlce Kowno, 30 Marca 2011
(na podstawie badań ankietowych)
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Metody i narzędzia pracy na platformie Moodle Tomasz Andrzejczak.
INNOWACJA W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
ABC e-learningu.
Szkoła z klasą 2.0 III edycja rok szkolny 2012/2013.
Co to jest TIK?.
Zdalne Nauczanie w Praktyce Nowoczesne Metody Nauczania (NMN)
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Tworzenie sylabusa kursu e-learningowego
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Witam w module I. Powołanie zespołu, który w szkole wykonuje zadania z uczniami, a na zakończenie dostarcza informacje z wykonanych zadań
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
1 1.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
1 1.
TIK w szkole podstawowej
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
POLSKA AKADEMIA OTWARTA Rozpoczęcie roku akademickiego 2007/2008.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
Czym jest e-Dziennik? To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen Uczniów. Dzięki niemu każdy Rodzic.
Agnieszka Tamul Maria Otuszewska Klasa 1d
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Wikis Lekcje z odrobiną technologii. Czym jest Wikispace? Wikispace – strona www, gdzie najważniejszymi przyciskami są “edytuj” i ‘’ zapisz’’ Wiki pozwala.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Szkolenie Moodle Tworzenie testów Anna Mandzewska.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Lekcje z komputerem, 2006.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
„ Platforma edukacji zdalnej ”. Czym jest edukacja zdalna? "Nauczanie na odległość jest to metoda prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy nauczyciele.
E - Dziennik. Czym jest e - Dziennik To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący.
  Przyjmując za Józefem Półturzyckim definicję UNESCO z 1979 roku,, za kształcenie korespondencyjne uważa się:  Edukację prowadzoną przez pośrednictwo.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Programowanie dla każdego
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej
Sopocka Akademia Tenisowa
Wykładowcy: dr inż. Mariusz Stawowski, CISSP
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

E-Learning

Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na przeprowadzanie kursów czy szkoleń, bez konieczności fizycznej obecności na sali wykładowej. E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na przeprowadzanie kursów czy szkoleń, bez konieczności fizycznej obecności na sali wykładowej. E-learning służy nauczaniu na odległość, jednak może być również łączony z tradycyjną edukacją, w formie kursów mieszanych. E-learning służy nauczaniu na odległość, jednak może być również łączony z tradycyjną edukacją, w formie kursów mieszanych.

Zalety e-learningu E-learning umożliwia naukę w dowolnym miejscu i czasie. Niweluje ograniczenia związane z fizycznym miejscem, w którym znajduje się student oraz wykładowca. E-learning umożliwia naukę w dowolnym miejscu i czasie. Niweluje ograniczenia związane z fizycznym miejscem, w którym znajduje się student oraz wykładowca. Pozwala uczyć się we własnym tempie. Student może w każdej chwili nauki zatrzymać się, czy wrócić do wcześniej poznawanego materiału. Pozwala uczyć się we własnym tempie. Student może w każdej chwili nauki zatrzymać się, czy wrócić do wcześniej poznawanego materiału. E-learning niesie ze sobą oszczędność czasu. Raz utworzony kurs może być wykorzystywany wielokrotnie. Liczba studentów korzystających z kursu jest nieograniczona. E-learning niesie ze sobą oszczędność czasu. Raz utworzony kurs może być wykorzystywany wielokrotnie. Liczba studentów korzystających z kursu jest nieograniczona.

Mechanizm działania Portal ten został zainstalowany na uczelnianym serwerze w oparciu o pakiet oprogramowania Moodle. Do korzystania z portalu wymagana jest jedynie przeglądarka internetowa. Portal ten został zainstalowany na uczelnianym serwerze w oparciu o pakiet oprogramowania Moodle. Do korzystania z portalu wymagana jest jedynie przeglądarka internetowa. Oprogramowanie to realizuje ustalony harmonogram kursów, a także zapewnia dwukierunkowy przepływ informacji pomiędzy uczestnikami szkoleń. Oprogramowanie to realizuje ustalony harmonogram kursów, a także zapewnia dwukierunkowy przepływ informacji pomiędzy uczestnikami szkoleń. Student Nauczyciel Serwer szkolny: system

Mechanizm działania Wszyscy użytkownicy posiadają indywidualne konta zabezpieczone za pomocą hasła. Pozwala to na organizację nauki i określenie uprawnień dostępu użytkowników do właściwych kursów i funkcji oprogramowania. Wszyscy użytkownicy posiadają indywidualne konta zabezpieczone za pomocą hasła. Pozwala to na organizację nauki i określenie uprawnień dostępu użytkowników do właściwych kursów i funkcji oprogramowania. Uczniowie zapoznają się z materiałami dydaktycznymi, po czym rozwiązują zadania domowe i quizy. Do nauczyciela przekazywane są pytania studentów, oraz prace domowe i wyniki quizów. Uczniowie zapoznają się z materiałami dydaktycznymi, po czym rozwiązują zadania domowe i quizy. Do nauczyciela przekazywane są pytania studentów, oraz prace domowe i wyniki quizów. Nauczyciel posiada możliwość raportowania ocen zdobytych przez studentów. Nie stwarza problemu analiza aktywności uczestników kursu. Nauczyciel posiada możliwość raportowania ocen zdobytych przez studentów. Nie stwarza problemu analiza aktywności uczestników kursu.

Tworzenie kursów Kursy powstają w zespole dydaktycznym, który tworzą nauczyciele prowadzący dany przedmiot. Sugeruje się, żeby w skład takiego zespołu wchodził również informatyk, który zna możliwości portalu edukacyjnego i może ocenić formę prezentowania treści z danego przedmiotu. Kursy powstają w zespole dydaktycznym, który tworzą nauczyciele prowadzący dany przedmiot. Sugeruje się, żeby w skład takiego zespołu wchodził również informatyk, który zna możliwości portalu edukacyjnego i może ocenić formę prezentowania treści z danego przedmiotu. Nauczyciele, którzy chcą się włączyć w projekt wspomagania kształcenia tradycyjnego metodą edukacji wirtualnej, zobligowani są do przygotowania materiałów dydaktycznych w postaci elektronicznej. Nauczyciele, którzy chcą się włączyć w projekt wspomagania kształcenia tradycyjnego metodą edukacji wirtualnej, zobligowani są do przygotowania materiałów dydaktycznych w postaci elektronicznej.

Tworzenie kursów Zakres materiałów dydaktycznych możliwych do wykorzystania w kursach wirtualnych jest szeroki, mogą to być na przykład: Zakres materiałów dydaktycznych możliwych do wykorzystania w kursach wirtualnych jest szeroki, mogą to być na przykład: - teksty, - obrazy, - filmy, - animacje multimedialne – nauczyciel nakreśla projekt animacji razem z potrzebnymi do niego tekstem i obrazami. Nauczyciel definiuje układ lekcji, kolejność udostępnianych materiałów itp. Przygotowuje pytania do quizów, oraz tematy zadań domowych. Nauczyciel definiuje układ lekcji, kolejność udostępnianych materiałów itp. Przygotowuje pytania do quizów, oraz tematy zadań domowych. Tak przygotowane kursy będą implementowane na platformie Tak przygotowane kursy będą implementowane na platformie e-Student z pomocą administratora systemu.

Kurs Demonstracyjny Z możliwościami systemu Moodle można zapoznać się przeglądając Kurs Demo udostępniony na platformie. Aby to zrobić należy zalogować się do systemu i wejść do Kursu Demo znajdującego się na stronie głównej portalu. Z możliwościami systemu Moodle można zapoznać się przeglądając Kurs Demo udostępniony na platformie. Aby to zrobić należy zalogować się do systemu i wejść do Kursu Demo znajdującego się na stronie głównej portalu.

Dziękuję za uwagę