Nowoczesna telekomunikacja Warszawa 2003 Innowacje i technologie dla MSP.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Neostrada tp.
Advertisements

Dostęp do Internetu DSL TP
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Coaching dla innowacyjnych firm
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Sytuacja w województwie: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, przedsiębiorczość.
Warszawa, 19 lutego 2007 r. Agnieszka Suska-Buława
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Plan działań eEuropa+ - Wspólne działania na rzecz wdrożenia społeczeństwa informacyjnego w Europie Wskaźniki pomiaru stanu wdrażania Grażyna Omarska p.o.
Transakcje kompensacyjne
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Warsztaty szkoleniowe Regionalnego Komitetu Sterującego ds. Regionalnej Strategii Innowacyjności Województwa Warmińsko-Mazurskiego Gabriela Zenkner-Kłujszo.
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A. Krajowy Punkt Kontaktowy Programu IEE Program ramowy na rzecz konkurencyjności i innowacji ( ) CIP Antonina.
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Sektor Aplikacji Medycznych
BUDOWA TELEFONU KOMURKOWEGO
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
1. NOWOCZESNA TELEKOMUNIKACJA POZNAŃ 2003 INNOWACJE I TECHNOLOGIE DLA MSP.
Centrum Inwestora i Eksportera
Ogólnokrajowa karta miejska
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Podstawy działania wybranych usług sieciowych
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
2010 Aleksandra Herba Przewodnicząca Rady Punktów Konsultacyjnych KSU Prokurent, Zastępca Dyrektora Generalnego Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
KOMPUTER EXPO i 24 stycznia 2008 r. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
Raport PIIT Warunki rozwoju rynku teleinformatycznego w Polsce w latach Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji Warszawa, 28 lipca 2005 roku.
Internetowego Biura Rachunkowego
Program ramowy na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (ang. Competitiveness and Innovation Framework Programme - CIP) ma na celu promowanie konkurencyjności.
Wsparcie kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach MSP w perspektywie
Koniec dostępu szerokopasmowego [?] Dr inż. Wacław Iszkowski Prezes Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji © 2009, Wacław Iszkowski, PIIT.
Usługi informacyjne i doradcze Punktu Konsultacyjnego Krajowego Systemu Usług Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu.
Wsparcie dla rozwoju technologii
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Ministerstwo Gospodarki Budowanie innowacyjnej gospodarki Departament Rozwoju Gospodarki Ministerstwo Gospodarki Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza.
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Maria Góreczna Innowacje w budownictwie Poznań, 22 stycznia 2008 r.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego Priorytet 1 Gospodarka – Innowacje - Technologie Działanie 1.2 Innowacje i transfer technologii.
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości http// Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
Projekt STARGARDZKI INTERNET SZEROKOPASMOWY planowany do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

Nowoczesna telekomunikacja Warszawa 2003 Innowacje i technologie dla MSP

2 Agenda Unia Europejska dla MSP Korzyści Obawy i zagrożenia eEUROPA Sytuacja MSP w przededniu wejścia do UE Szansa dla MSP Oferta Grupy Kapitałowej TP szansą MSP Stały dostęp do internetu Komutowany dostęp do internetu Stały dostęp do internetu DSL TP Możliwości wykorzystania internetu Witryny internetowe przydatne dla przedsiębiorców Telekonferencja audio i wideo Monitoring miast Contact Center Grupa biznesowa TP net

3 UNIA EUROPEJSKA DLA MSP Korzyści Dostęp do większego rynku zbytu Lepsze prawo dające możliwość działania w stabilnych i przewidywalnych warunkach Dostęp do środków finansowych Dostęp do nowych technologii i know-how Zwiększone inwestycji publiczne Finansowanie doradztwa Dofinansowanie inwestycji

4 UNIA EUROPEJSKA DLA MSP Obawy i zagrożenia Wzrost konkurencji Niekontrolowany import Subsydiowanie konkurentów Zmiany w przepisach Wzrost bezrobocia

5 UNIA EUROPEJSKA DLA MSP eEuropa- (Feira 2000) Społeczeństwo informacyjne oparte na wiedzy i technologii Europejska Karta Małych Przedsiębiorstw (Feira 2000) Rozwój edukacji i szkoleń z zakresu przedsiębiorczości Rozwój kształcenia zawodowego i ustawicznego Poprawa dostępności usług elektronicznych Poprawa dostępu do nowych technologii Promocja skutecznych zastosowań e-biznesu i wysokiej jakości systemów wspierania przedsiebiorczości

6 JAK JESTEŚMY PRZYGOTOWANI ? Cała prawda o sektorze MSP Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Raport z badań-Kondycja Małych i Średnich przedsiębiorstw u progu 2003r.

7 TELEKOMUNIKACJA - TELEFONIZACJA WNIOSEK Brak narzędzi do efektywnej konkurencji sektora MSP na globalnym otwartym rynku. Kancelaria sejmu RP Rządowe Centrum Badań strategicznych-Konkurencyjność Polskiej Gospodarki raport 2002 Raport International Telecommunication Union (2002)

8 INFORMATYZACJA- DOSTĘP DO INTERNETU Raport International Telecommunication Union (2002) WNIOSEK Brak narzędzi do efektywnej konkurencji sektora MSP na globalnym otwartym rynku.

9 INFORMATYZACJA-KOMPUTERY Raport International Telecommunication Union(2002) WNIOSEK Brak narzędzi do efektywnej konkurencji sektora MSP na globalnym otwartym rynku.

10

11 SZANSA DLA MSP Przedsiębiorstwo oparte o nowoczesną telekomunikację Nieograniczona informacja Konkurencyjność Innowacja Efektywna organizacja Wydajność Elastyczność Szybkość w podejmowaniu decyzji Racjonalizacja wydatków

12 SZANSA DLA MSP Nowoczesna telekomunikacja Warunek funkcjonowania MSP na ogólnodostępnym globalnym rynku Zaufany Partner Grupa Kapitałowa Telekomunikacja Polska: oferuje najlepszą kompleksową ofertę telekomunikacyjną dostępną w całym kraju działa na rynku telefonii stacjonarnej, transmisji danych, telefonii komórkowej i Internetu gwarantuje bezpieczeństwo i najwyższą jakość usług

13 Porównanie charakterystycznych cech przedsiębiorstw wykorzystujących tradycyjne oraz nowoczesne formy komunikacji SZANSA DLA MSP

14 GRUPA TELEKOMUNIKACJA POLSKA Telefonia komórkowa, GSM 900/1800, UMTS Niezawodna sieć internetowa najnowocześniejsze zintegrowane rozwiązania internetowe dla firm i klientów indywidualnych Polpak- T,Octopus

15 GRUPA TELEKOMUNIKACJA POLSKA Teleinformatyka i radiokomunikacji zastosowaniu bezpiecznych handlowych rozwiązań internetowych rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo na rynku transakcji elektronicznych

16 GRUPA TELEKOMUNIKACJA POLSKA interaktywna platforma komunikacji, informacji i transakcji elektronicznych usługi wsparcia poprzez telefon/internet- Contact Center usługi Data Center

17 GRUPA TELEKOMUNIKACJA POLSKA integracja systemów telekomunikacyjnych usługi informacyjne, wydawnicze, zarządzanie bazami danych

18 ASP (APLICATION SERVICE PROVIDING) - INCENTI ŁĄCZE ANALOGOWE ISDN TP biznes (BRA) - 2B+D ISDN TP biznes (n x BRA) Satelitarna transmisja danych IDEA (GSM, GPRS) 56 kbps 2x64 kbps do 2 Mbps 64 kbps 9, kbps USŁUGI I APLIKACJE INTERNETOWE E-COMERCE (B2B, B2C) - MARKETPLANET E-BANKING - M-BANK, INTELIGO E-LEARNING HOME WORKING WAP GRPS M-COMMERCEWEB DESIGN KOMUTOWANY DOSTĘP DO INTERNET

19 USŁUGI I APLIKACJE INTERNETOWE SDI NEOSTRADA Transmisja danych Frame Relay / ATM 115,2 kbps 256 kbps - 2 Mbps (4 taryfy) 64 kbps -2 Mbps + CIR (gwarantowana transmisja) ASP (APLICATION SERVICE PROVIDING) - INCENTI E-COMERCE (B2B, B2C) - MARKETPLANET E-BANKING - M-BANK, INTELIGO E-LEARNING HOME WORKING WEB DESIGN STAŁY DOSTĘP DO INTERNET DSL 512 kbps, 1 Mbps

20 STAŁY DOSTĘP DO INTERNETU DSL TP Asymetryczne szerokopasmowe łącza instalowane w oparciu o istniejące linie telefoniczne Usługa Dostęp do Internetu DSL TP jest oferowana w dwóch opcjach DSL 512 czteroadresowa podsieć 1 użytkowy adres IP 128 kbit/s 512 kbit/s 1 Mbit/s 256 kbit/s DSL 1 ośmioadresowa podsieć - 5 użytkowych adresów IP

21 STAŁY DOSTĘP DO INTERNETU DSL TP Możliwości publikowanie własnych stron WWW zarządzanie pocztą elektroniczną prowadzenie działalności typu e-biznes stały adres IP przeniesienie instalacji w przypadku zmiany siedziby Twojej firmy opcja routera z translacją adresów NAT Korzyści szybki, szerokopasmowy dostęp do Internetu za atrakcyjną cenę umożliwia korzystanie z Internetu i prowadzenie rozmowy telefonicznej. szerokie możliwości konfiguracyjne zwiększone bezpieczeństwo pakiet e-security

22 MOŻLIWOŚCI WYKORZYSTANIA INTERNETU Większa wiedza na temat rynku Zwiększenie liczby klientów Redukcja kosztów Zwiększenie sprzedaży Polepszenie komunikacji wewnątrz firmy Znalezienie partnerów handlowych Zwiększenie zysków Ubezpieczenia pracowników Rozliczanie podatków Rejestrowanie działalności gospodarczej Wymiana danych Składanie deklaracji celnych Uzyskiwanie zezwoleń Uczestnictwo w przetargach

23 WITRYNY INTERNETOWE PRZYDATNE DLA PRZEDSIĘBIORSTW - Witryna agendy rządowej.Kompendium wiedzy na temat pomocy finansowej, certyfikacji dla MSP ze wsparciem Ministerstwa Gospodarki i Polityki Społecznej - Krajowa Izba Gospodarcza-bardzo wiele przydatnych informacji i narzędzi a wśród nich sąd Arbitrażowy - witryna Związku Rzemiosła Polskiego - rozbudowany serwis internetowy obejmujący obszary- finansowe,prawne,podatkowe,celne oraz aktualności - portal spełniające zadania edukacyjno- informacyjne.Szeroka informacja o rynku kapitałowym w Polsce Strona powstała dzięki współpracy Akademickiego Centrum Informatyki oraz Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Rozwoju Gospodarczego i jest finansowana przez Bank Światowy.Rozbudowany Serwis internetowy

24 Oferta Grupy Kapitałowej TP Telekonferencja audio - usługa dostępna z dowolnego telefonu z wybieraniem tonowym telekonferencja audio automatyczna - wielostronne połączenie telefoniczne, usługa realizowana ad-hoc w dowolnym terminie w trybie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, praktycznie dowolna liczba uczestników w jednej telekonferencji szereg wygodnych usługi dodatkowych, między innymi: nagranie przebiegu telekonferencji (możliwość odsłuchania nagrania przez telefon lub dostarczenie na CD) możliwość organizowania dużych sesji z udziałem kilkudziesięciu uczestników (sesja Pytań i Odpowiedzi) funkcje bezpieczeństwa połączenie z operatorem bezpośrednio z konferencji telekonferencja audio z rezerwacją - usługa zamawiana z wyprzedzeniem, na określony z góry termin, do 28 uczestników w jednej telekonferencji, zapewniona asysta operatora

25 Oferta Grupy Kapitałowej TP Telekonferencja audio - zastosowania: wielostronne konferencje grup roboczych i zespołów projektowych realizujących wspólne międzynarodowe projekty konferencje, konsultacje pomiędzy zainteresowanymi instytucjami szkolenia interaktywne możliwość łatwego włączenia do konferencji lub szkolenia dodatkowych uczestników, np. tłumaczy, ekspertów, itp. koordynacja działań podwykonawców Telekonferencja audio - korzyści: znaczna redukcja kosztów związanych z organizowaniem spotkań oszczędność czasu natychmiastowa możliwość zorganizowania spotkania (sztaby antykryzysowe) możliwość szybkiego uzyskania opinii ważnych osób np.będących w podróży

26 Oferta Grupy Kapitałowej TP Wideokonferencja – zakres oferty,możliwości usługi Łączenie wielu lokalizacji w tym samym czasie-korzystanie z systemu wideokonferencji Realizacja wideopołączenia w lokalizacji klienta z możliwością wypożyczenia sprzętu i zamówienia obsługi technicznej Korzystanie z sal wideokonferencyjnych TP,wyposażonych w profesjonalny sprzęt wideokonferencyjny Archiwizowanie przebiegu Wideokonferencji na taśmie VHS Transmisja danych podczas połączenia Możliwość jednoczesnej pracy na współdzielonej aplikacji Możliwość podłączenia do wideoterminali dodatkowych urządzeń:kamery obiektowo – dokumentowej,tablicy suchościeralnej Możliwość kontaktu z operatorem w trakcie wideokonferencji Dostępność usługi 24/7/365 Standard ISDN

27 Oferta Grupy Kapitałowej TP Wideokonferencja – zastosowanie Multimedialne konferencje wielostronne Realizacja specjalnych wydarzeń w dowolnej lokalizacji Szkolenie interaktywne z wykorzystaniem transmisji danych i prezentacji dokumentów Łatwe włączenie tłumaczy symultanicznych Spotkania międzynarodowych zespołów specjalistów do pracy nad wspólnym projektem Wideokonferencja – korzyści Ograniczenie kosztów Odzyskanie traconego czasu na dojazdy,noclegi itp. Wzrost produktywności Bezpieczeństwo danych

28 Grupa biznesowa TP net bezpieczeństwo i oszczędność Grupa biznesowa TP net bezpieczeństwo i oszczędność USŁUGI I APLIKACJE VPN KORZYŚCI TAŃSZE POŁĄCZENIAKONTROLA WYDATKÓWTWORZENIE LISTY NUMERÓW WSPÓLNA FAKTURA ONE NET TO ONE NET ONE NET TO OFF NET OFF NET TO ONE NET ONE NET TO VIRTUAL NET ŁATWE ADMINISTROWANIE KOOPERANT ODDZIAŁ WSPÓLNIK

29 Contact-Center wsparcie poprzez telefon/internet KORZYŚCI KLIENT USŁUGI Contact Center OGRANICZENIE KOSZTÓW WYGODNY KANAŁ WSZECHSTRONNEJ INFORMACJI ŻRÓDŁO INFORMACJI O POTRZEBACH OBYWATELA INTEGRACJA POWIEKSZENIE KRĘGU ODBIORCÓW INFORMACJI UZYSKANIE NARZĘDZIA KOMUNIKACJI W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH OBSŁUGA LINII INFORMACYJNYCH BUDOWA I WERYFIKACJA BAZ DANYCH WINDYKACJA NALEŻNOŚCI USŁUGI LOGISTYCZNE BADANIA MARKETINGOWE OBSŁUGA LINII SPRZEDAŻY PARTNER DOSTAWCA

30 WSZECHSTRONNA INFORMACJA ŁĄCZNOŚĆ TELEKOMUNIKACYJNA ŁĄCZNOŚĆ RADIOWA JEDNOSTKA SZYBKIEGO REAGOWANIA PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA USŁUGI MONITORINGU KORZYŚCI POPRAWA BEZPIECZEŃSTA OBYWATELI ELIIMINACJA PATOLOGII NIEZAWODNE NARZĘDZIE KOORDYNACJI ZABEZPIECZENIA P. POŻ ZABEZPIECZENIA WŁAMIANIA I NAPADU MONITORING P. POŻ MONITORING WŁAMIANIA I NAPADU KONTROLA DOSTĘPU JEDNOSTKI SZYBKIEGO REAGOWANIA MOŻLIWOŚC SZYBKIJ REAKCJE NA ZAGROŻENE Monitoring bezpieczeństwo i kontrola

31 Integracja oszczędność,efektywność,przyszłość ODDZIAŁ KOOPERANT REGION BIURO URZĄD MAGAZYN

32 Grupa kapitałowa TP jako narodowy operator telekomunikacyjny posiada wszystkie atuty - doświadczenie, kompleksową ofertę dostępną w całym kraju, najlepsze zabezpieczenia i najwyższą jakość oferowanych usług Prowadził Jacek Czech