Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji"— Zapis prezentacji:

1 e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
I Konwencja Dystrybutorów Elektrotechniki SHE Warszawa 9 maja 2008

2 Schneider Electric- dostawca rozwiązań dla rynków:
Przemysł i Infrastruktura Budownictwo komercyjne Budownictwo mieszkaniowe Sterowanie klimatyzacją Sterowanie światłem Szynoprzewody Zdalne sterowanie Zabezpieczenia Osprzęt Sterowanie silnikami Oświetlenie awaryjne Automatyka Procesu produkcji Systemy sterowania Systemy wizualizacji Kontrola Dostępu Sterowanie instalacjami Produkty wysokiej jakości Możliwość przygotowania aplikacji sterowania dla każdego klienta Niezawodność i koordynacja zasilania Pełna oferta średniego i niskiego napięcia Pełna oferta od szafek do osprzętu Nowoczesny design produktów Bezpieczeństwo użytkownika

3 e-commerce w służbie nowoczesnej dystrybucji
Systemy informatyczne dla nas to narzędzia rozwoju, podnoszenia efektywności naszych Partnerów oraz budowanie nowych kanałów dotarcia do klienta końcowego Już dzisiaj rozwijamy współpracę na bazie PartnerNet - System zamawiania produktów za pomocą aplikacji www ProduktNet - Informacje dla klientów końcowych o stanach magazynowych w punktach Dystrybutorów. E D I - Elektroniczna wymiana dokumentów, efektywny transfer dokumentów logistyczno-finansowych poprzez sieć internetową Planujemy uruchomić ExtraNet - System spersonalizowanej informacji biznesowej dla klienta poprzez stronę www V M I - Wsparcie w zarządzaniu stanami magazynowanymi u Dystrybutorów Promujemy u Dystrybutorów Platformy handlowe na bazie stron www Katalogi elektroniczne produktów Schneider Electric Narzędzia komunikacyjne, np. fora dyskusyjne Systemy wsparcia technicznego na bazie zapytań FAQ

4 Dwa kanały komunikacyjne dla Partnera czynne 24/7
PartnerNet i ExtraNet Dwa kanały komunikacyjne dla Partnera czynne 24/7 PartnerNet – internetowy system obsługi procesu sprzedażowo, logistyczno, finansowy. Zamówienia Faktury, informacja o płatnościach Dostawy Potwierdzenie dostawy ExtraNet – internetowy system wsparcia Katalogi Zgłaszane problemy do COK Szkolenia dostępne i odbyte E-learning: podstawowa oferta produktów Obsługa reklamacji i zgłoszeń…

5 Inicjatywy Dystrybutorów i wsparcie Schneider Electric
Platformy sprzedażowe Dystrybutorów Nowy kanał dotarcia do klienta Sprawny dostęp do informacji dla klienta końcowego Ograniczone koszty obsługi Katalog elektroniczny ze specyfikacją techniczną i ofertową Komunikacja branżowa na stronach www Dystrybutorów Fora produktowe - wymiana informacji o produktach, porady techniczne FAQ – system wymiany informacji technicznych za pomocą gotowych odpowiedzi na najczęstsze zapytania Informacje o dostępności produktów w Polsce Łatwe i przejrzyste narzędzie Dostęp do szerokiego grona klientów Szybki i łatwy dostęp do informacji ułatwia zawieranie transakcji pomiędzy Partnerami

6 E D I, V M I – Integracja systemowa na wysokim poziomie
Przyczyny zamieszania czy narzędzie do poniesienia efektywności E D I – elektroniczna wymiana dokumentów Integracja systemów IT Eliminacja pracy i analizy dokumentów papierowych Szybkość przesyłania danych e-faktura jako całkowite wykluczenie dokumentów papierowych Techniczne i arbitralne wsparcie operatora V M I – technika ciągłego uzupełniania zapasów Współpraca w zakresie zarządzania zapasami u Dystrybutora Obniżenie kosztów po stronie Dystrybutora Współpraca na poziomie E D I

7 Współpraca z Dystrybutorem na bazie e-commerce
PartnerNet – zakupy i informacja o zamówieniach, fakturach, dostawach ExtraNet – wsparcie administracyjne na bazie informacji generowanych u dostawcy E D I/V M I – integracja systemów System wymiany dokumentów Brak błędów i analizy dokumentów Dystrybutor Platformy sprzedażowe, fora dyskusyjne, system FAQ – wsparcie dla klientów Dystrybucji, nowy dostęp do klientów, zwiększenie efektywności działania Produktnet –informacje o dostępności produktów oraz promocja sieci Dystrybucji u klientów końcowych Klient końcowy

8 Dziękuję za uwagę. Schneider Electric Polska:
Co jeszcze możemy dla Państwa zrobić? Michał Patoła Specjalista d.s. e-biznesu Schneider Electric Polska sp. z o.o. @mail:

9 Kolej na AURAEKO


Pobierz ppt "e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji"

Podobne prezentacje


Reklamy Google