Projekt edukacyjny Realizowany w Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedszkole niepubliczne na miarę XXI wieku Środa Wielkopolska ul
Advertisements

Współpraca IV LO ze Specjalnym Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym w Dorohusku.
Szkoła dla 6-latka 6.
Kreacja i promocja nowej marki regionu
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Comenius Regio –
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministerstwo Edukacji Narodowej EDUKACJA SKUTECZNA PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Przykłady dobrej praktyki Opracował:
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
* Jesteśmy placówką, w której wspólne działania szkoły i przedszkola na stałe wpisały się w rytm naszej pacy. Wynikiem tego są wspólnie organizowane uroczystości,
Koncepcja rozwoju Szkoły Podstawowej nr 6 im. W. Chotomskiej w Dzierżoniowie na lata 2008 – 2013.
4 maja- 3 września 2009 Gmina Szczawin Kościelny.
Wiesław Włodarski 13 kwietnia 2010 r
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
Piła, 22 lutego 2010r. Przedszkola Publiczne w Pile 16 placówek 170 nauczycieli.
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Cel studenckich praktyk pedagogicznych
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
Dobre praktyki w Publicznym Gimnazjum nr 44 w Łodzi
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
PROGRAM EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA- - OD PRZEDSZKOLA DO MATURY jest częścią Projektu Doskonalenie podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
Sześciolatek w szkole Patronat honorowy nad konferencją objął Burmistrz Miasta Sanoka, dr Wojciech Blecharczyk.
Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kłobucku ul. Ks
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Podstawy prawne doradztwa zawodowego w Polsce
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
prezentacja dotychczasowych systemów edukacyjnych oraz praktyk dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych w Wielkiej Brytanii i w Polsce, ocena bazowa sytuacji.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
System edukacji w Polsce
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
INTEGRACJA – „WSPÓLNIE POZNAJEMY ŚWIAT”
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Polskie doświadczenia w mediacjach rówieśniczych Agnieszka Rękas sędzia w stanie spoczynku Społeczny Doradca Rzecznika Praw Dziecka Poznań, 23 września.
ZADANIA SZKOŁY W WALCE Z DOPALACZAMI Agnieszka Siczek – doradca metodyczny Radomski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ul. J. Słowackiego 17 ul. J. Słowackiego.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Projekt polsko - słowacki NR SK01-KA _2 "Podróże z liczbami" w ramach programu Erasmus+ edukacja szkolna - partnerstwo strategiczne szkół.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach podstawowych.
Tygodnie eTwinning od 1 do 31 października 2009 r.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR UL. BAŁTYCKA 59
Przykłady dobrych praktyk
Rządowy Program „Bezpieczna i Przyjazna Szkoła” na lata
Rola Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w procesie wsparcia ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Prezentację opracowano na podstawie materiałów
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Wewnątrzszkolny system doradztwa zawodowego wizytówką szkoły
Zapis prezentacji:

Projekt edukacyjny Realizowany w Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie

Projekt Edukacyjny Czas trwania: r. – r. Czas trwania: r. – r. Miejsce: ZPGiSP w Leźnie Miejsce: ZPGiSP w Leźnie Koszt całkowity: zł Koszt całkowity: zł Dofinansowanie MEN: 90% (9995 zł) Dofinansowanie MEN: 90% (9995 zł) Współpraca: Małe Przedszkole Współpraca: Małe Przedszkole w Pępowie w Pępowie

Projekt edukacyjny Stworzony na potrzeby konkursu organizowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Główny cel: Wdrażanie do szkół i przedszkoli działań o charakterze edukacyjno – informacyjno – promocyjnym, ukazujących dobre praktyki w szkole podstawowej, związane z przyjaznym wdrażaniem dzieci 6-letnich do edukacji szkolnej

Zadania

Co robimy i dlaczego? (cele i realizacja projektu) I. Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze (90 godzin lekcyjnych) Cel: Zachęcanie dzieci w wieku przedszkolnym do rozwijania własnych zainteresowań, odkrywania nowych pasji i spędzania czasu w gronie rówieśników Zachęcanie dzieci w wieku przedszkolnym do rozwijania własnych zainteresowań, odkrywania nowych pasji i spędzania czasu w gronie rówieśników

Co robimy i dlaczego? II. Imprezy integracyjne w ZPGiSP w Leźnie Spotkanie z Policjantem Spotkanie z leśniczym Mikołajki na sportowo Cel: Zaznajamianie dzieci w wieku przedszkolnym z otoczeniem szkolnym i społecznością szkolną Zaznajamianie dzieci w wieku przedszkolnym z otoczeniem szkolnym i społecznością szkolną

Spotkanie z Policjantem

Mikołajki na sportowo

Co robimy i dlaczego? III. Wyjazdy edukacyjno-integracyjne Park Miniatur Centrum Hewelianum Galeria VW Cel: Zainteresowanie dzieci w wieku przedszkolnym najbliższym środowiskiem, kulturą i edukacją Zainteresowanie dzieci w wieku przedszkolnym najbliższym środowiskiem, kulturą i edukacją

Park Miniatur w Stryszej Budzie

Centrum Hewelianum

Co robimy i dlaczego? IV. Współpraca z "Małym Przedszkolem w Pępowie - Wyjazdy edukacyjno-integracyjne - Imprezy integracyjne w ZPGiSP w Leźnie - Zajęcia dydaktyczno-wychowawcze Cel: Integrowanie dzieci w wieku przedszkolnym z różnych placówek; dążenie do współpracy między środowiskami szkolnymi i przedszkolnymi na terenie gminy Żukowo Integrowanie dzieci w wieku przedszkolnym z różnych placówek; dążenie do współpracy między środowiskami szkolnymi i przedszkolnymi na terenie gminy Żukowo

V. Spotkanie informacyjno-warsztatowe dla rodziców dzieci 5/6 letnich Cel: Aktywizowanie rodziców, zachęcanie do podjęcia działań na rzecz rozwoju zainteresowań ich dzieci Aktywizowanie rodziców, zachęcanie do podjęcia działań na rzecz rozwoju zainteresowań ich dzieci Co robimy i dlaczego?

VI. Konferencja naukowa Przyjazna adaptacja dzieci w edukacji szkolnej Cel: Poszerzanie wiedzy i umiejętności nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zakresie dojrzałości szkolnej 6-latków; Upowszechnianie dobrych praktyk dydaktycznych i wychowawczych wśród nauczycieli z innych przedszkoli i szkół gminy Żukowo Poszerzanie wiedzy i umiejętności nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zakresie dojrzałości szkolnej 6-latków; Upowszechnianie dobrych praktyk dydaktycznych i wychowawczych wśród nauczycieli z innych przedszkoli i szkół gminy Żukowo

Rezultaty

dzieci Rozwijanie własnych zainteresowa ń Integracj a Wiara we własne możliwości Prawidłowy rozwój emocjonalny i intelektualny Wiedza na temat kultury i regionu Przygotowanie do podjęcia nauki w klasie I

rodzice Zapoznanie z funkcjonowanie m szkoły Zapoznanie z metodami pracy wychowawców i nauczycieli Mocne i słabe strony dziecka Podejmowanie działań i współpraca ze szkołą

nauczyciele Integracja środowiska nauczycielskiego Wymiana doświadczeń Wiedza i umiejętności Nawiązanie współpracy Integracja z dziećmi - wychowankami

Dziękuję za uwagę Kinga Tutkowska – koordynator projektu