Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Advertisements

Scenariusz lekcji dla klasy II liceum ogólnokształcącego
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Gimnazjum Publiczne w Rudnikach
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 W SKIERNIEWICACH ul. Podkładowa 2
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Pracownia komputerowa wykorzystana została do elektronicznego logowania się uczniów do szkół ponadgimnazjalnych, po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertą
PRZYKŁADY METOD AKTYWIZUJĄCYCH
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Aneks do WSO W roku szkolnym 2013/2014 na lekcjach chemii uczniowie będą oceniani w oparciu o system średniej ważonej.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
Organizacja udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
„Plant a Future” metoda projektu w bibliotece szkolnej
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Świetlica szkolna Gimnazjum nr 2 w Brzeszczach
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
JEST TYLE MOŻLIWOŚCI TA PREZENTACJA POMOŻE CI WYBRAĆ NAJLEPSZĄ
Ocenianie Kształtujące
Jak osiągnąć sukces?! Jak osiągnąć dobry wynik ze sprawdzianu, testu?! Na przykładzie małej szkoły wiejskiej, której wyszło!!!
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
O SPRAWIEDLIWOŚCI W OCENIANIU. PODSTAWA PRAWNA 1. Rozporządzenie 2. Statut Szkoły.
Lekcja o podającym toku pracy dydaktycznej
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
SZKOLNE WSPARCIE Z PRZYRODY I MATEMATYKI
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
Raport ewaluacji wewnętrznej EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ ORAZ INNEJ DZIAŁALNOŚCI STATUTOWEJ SZKOŁY UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Matematyczne domino Sprawozdanie. Z kim zrealizujesz projekt? Projekt został zrealizowany przez uczniów klasy 2B. Jest to klasa z innowacją matematyczno-informatyczną.
 Matura 2011  Matura nasze oczekiwania? MATEMATYKA ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZYCH.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Wychowawczynie: mgr Małgorzata Stążka mgr Małgorzata Zielińska Opracowała: mgr M. Stążka PROGRAM KOMPUTEROWY DOTYCZĄCY WYKORZYSTYWANIA KOMPUTERA DO „ZABAWY”
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Ocenianie Kształtujące
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Technologia informacyjna
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko
Wyniki egzaminu próbnego
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie

1. Zespół rozszerzający dla klas III- 1 godzina tygodniowo. 2. Zespół wyrównawczy dla klas III- 1 godzina tygodniowo. 3. Zespół wyrównawczy dla klas II- 1 godzina tygodniowo. 4. Zespół wyrównawczy dla klas I - 1 godzina tygodniowo. 5. Zespół wyrównawczy dla klas I dla dzieci z orzeczeniem o upośledzeniu w stopniu lekkim - 1 godzina tygodniowo.

Praca w zespole pozwalała na : - indywidualną pracę z uczniem, - samodzielne projektowanie i wykonywanie przez niego doświadczeń - poszerzanie wiadomości zdobytych na lekcjach. - rozwiązywanie zadań o podwyższonym stopniu trudności. - udział w konkursie chemicznym - wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych do przygotowywania prezentacji. - jak najlepsze przygotowanie do egzaminu poprzez: * powtórzenie wiadomości i umiejętności z klasy I i II * przeprowadzenie i omówienie próbnego egzaminu. - udział w wykładach, pokazach doświadczeń chemicznych organizowanych przez wyższe uczelnie dla gimnazjalistów.

Praca w zespole pozwala na : - indywidualną pracę z uczniem, - wykonywanie przez niego prostych doświadczeń z pomocą nauczyciela - uzupełnianie i wyjaśnianie niezrozumiałych na lekcjach treści. - rozwiązywanie z pomocą nauczyciela dodatkowych ćwiczeń i zadań - przygotowanie do kartkówek sprawdzianów, testów, - pianie z pomocą nauczyciela kartkówek sprawdzianów, testów, - rozwiązywanie zadań domowych. (przy pomocy nauczyciela) - wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych do pisania referatów.( przy pomocy nauczyciela)

Praca w zespole pozwala na : - indywidualną pracę z uczniem, - samodzielne wykonywanie przez niego doświadczeń - utrwalanie wiadomości zdobytych na lekcjach. - uzupełnianie i wyjaśnianie trudnych i niezrozumiałych na lekcjach treści. - rozwiązywanie dodatkowych ćwiczeń i zadań, - przygotowanie do kartkówek sprawdzianów, testów, - rozwiązywanie zadań domowych (przy pomocy nauczyciela) - wykorzystaniem technologii informacyjno- komunikacyjnych do pisania referatów i przygotowywania krótkich prezentacji.( przy pomocy nauczyciela) - udział w wykładach, pokazach doświadczeń chemicznych organizowanych przez wyższe uczelnie dla gimnazjalistów.

Przedstawimy różnorodne formy zajęć w jakich nasi uczniowie brali udział w I okresie w roku szkolnym 2009/2010

Uczennica klasy I otrzymuje substancję stałą z roztworu.

Uczennice klasy II badają odczyn wodnych roztworów mydła, proszku do prania, octu itp. Sporządzają własną skalę pH

Budowali modele cząsteczek związków chemicznych

Uczennice układają Domino chemiczne

Uczniowie w czasie zajęć mieli również możliwość: -uzupełnienia i wyjaśnienia niezrozumiałych zadań i pojęć - rozwiązywania dodatkowych zadań, - kształtowania umiejętności pisania równań chemicznych, wzorów chemicznych - ćwiczenia w korzystaniu z tablic, wykresów chemicznych -rzetelnego przygotowania się do klasówek, - rzetelnego przygotowania się kartkówek - nadrobienia zaległości - poszerzania swoich wiadomości na poziomie szkoły średniej

Obok przykład gazetki na temat: Dlaczego trzeba zbierać zużyte baterie?

Uczestniczyliśmy w Dniach Otwartych Polskiej Akademii Nauk

Uczniowie klasy III przygotowują prezentację pt.Alternatywne źródła energii

1. Godziny unijne z chemii pozwoliły uczniom zarówno mniej jak i bardziej zdolnym rozwijać swoje wiadomości i umiejętności chemiczne. 2. Pozwoliły uczniom poprawić ich wyniki z chemii 3. Dały możliwość indywidualnej pracy z nauczycielem 4. Praca odbywała się w małych grupach więc uczniowie mogli samodzielnie wykonywać doświadczenia chemiczne. 5. Najlepszym dowodem na to, że były potrzebne jest to, że dzieci chętnie przychodziły na zajęcia i brały w nich aktywny udział.

O tetrze wiemy wszystko – maska teatralna