III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. III OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. * Do opracowania prezentacji wykorzystano dane pobrane r. z internetowych stron: oraz otrzymane bezpośrednio od operatora usługi PACZKA W RUCHU rozmieszczenie punktów odbioru w podziale na województwa). OTWARCIE RYNKU POCZTOWEGO – MONOPOL, CZY KONKURENCJA? cz. II DZIAŁALNOŚĆ WYBRANYCH OPERATORÓW POCZTOWYCH W SEGMENCIE B2X NA KRAJOWYM RYNKU E-commerce Anna Stolarczyk* OTWARCIE RYNKU POCZTOWEGO – MONOPOL, CZY KONKURENCJA? cz. II DZIAŁALNOŚĆ WYBRANYCH OPERATORÓW POCZTOWYCH W SEGMENCIE B2X NA KRAJOWYM RYNKU E-commerce Anna Stolarczyk*
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. W preambule dyrektywy 2008/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 lutego 2008 r. zmieniająca dyrektywę 97/67/WE w odniesieniu do pełnego urzeczywistnienia rynku wewnętrznego usług pocztowych Wspólnoty: wg 14 przesłanki, […] operatorzy świadczący usługi pocztowe mogą różnicować swoje działania, świadcząc usługi elektroniczne dla firm lub inne usługi społeczeństwa informacyjnego. wg 14 przesłanki, […] operatorzy świadczący usługi pocztowe mogą różnicować swoje działania, świadcząc usługi elektroniczne dla firm lub inne usługi społeczeństwa informacyjnego. wg 15 przesłanki, Operatorzy świadczący usługi pocztowe, […] są zachęcani do zwiększania wydajności poprzez podejmowanie nowych konkurencyjnych wyzwań (jak technologie cyfrowe i komunikacja elektroniczna)[…], co samo w sobie przyczyni się do znacznego wzrostu konkurencyjności. […] wg 15 przesłanki, Operatorzy świadczący usługi pocztowe, […] są zachęcani do zwiększania wydajności poprzez podejmowanie nowych konkurencyjnych wyzwań (jak technologie cyfrowe i komunikacja elektroniczna)[…], co samo w sobie przyczyni się do znacznego wzrostu konkurencyjności. […] wg 22 przesłanki, […] Handel elektroniczny stwarza w szczególności dla obszarów oddalonych i słabo zaludnionych nowe możliwości uczestnictwa w życiu gospodarczym, czego istotnym warunkiem jest świadczenie dobrych usług pocztowych. wg 22 przesłanki, […] Handel elektroniczny stwarza w szczególności dla obszarów oddalonych i słabo zaludnionych nowe możliwości uczestnictwa w życiu gospodarczym, czego istotnym warunkiem jest świadczenie dobrych usług pocztowych.
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. Wybrane atrybuty usługi odbiór w punkcie Obecnie, w wyniku reorganizacji świadczenie usługi zostało wstrzymane. Planuje się jej wznowienie na początku 2013 r.
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. Liczba punktów odbioru wybranych operatorów w poszczególnych województwach
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. Udział liczby placówek wybranych operatorów w ogólnej liczbie placówek w poszczególnych województwach w 2012 r.
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. Udział liczby placówek wybranych operatorów w ogólnej liczbie placówek dedykowanych usłudze typu odbiór w punkcie
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. Zmiana liczby punktów odbioru wybranych operatorów w skali kraju, 2012 r. / 2011 r.
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. Zmiana liczby punktów odbioru w poszczególnych województwach, 2012 r. / 2011 r.
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. Dziękuję Państwu za uwagę Anna Stolarczyk tel.: