Imię Nazwisko TYTUŁ PREZENTACJI. Imię Nazwisko TYTUŁ PREZENTACJI Akademia Młodych Noblistów Konferencja Olsztyn 18.06.2013 Prof. Mirosław Grewiński.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Advertisements

Generator przyszłości
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Edukacja z myślą o przyszłości Idee na nowy rok szkolny 2008/09 … i dalej Tarnobrzeg 26 sierpnia 2008r.
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Wojciech Kreft ECORYS Polska Konferencja - Zamek Książ System Informacji Branżowej narzędziem pomocy w planowaniu kariery i aktywności zawodowej.
Trochę o historii, tradycji i ludziach Norwida
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Koncepcja rozwoju Szkoły Podstawowej nr 6 im. W. Chotomskiej w Dzierżoniowie na lata 2008 – 2013.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
„W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych”
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
ZMIENIAMY OŚWIATĘ fundusze europejskie na edukację Warszawa, 14 listopada 2012 r.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
PROJEKT PN. „KONIEC JĘZYKA ZA PRZEWODNIKA” JEST WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czas aktywności szansą na zmiany. Projekt realizowany na terenie Gminy Kęty. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
L IFE COACHING – WSPARCIE MŁODZIEŻY ZAGROŻONEJ WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM Jachranka, wrzesień 2012.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Zespół Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Konferencja dla beneficjentów realizujących projekty w ramach Priorytetu III PO KL Konferencja dla beneficjentów realizujących projekty w ramach Priorytetu.
Projekt „Szkoła Kluczowych Kompetencji
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat przasnyski otrzymał
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
TYTUŁ PREZENTACJI listopada 2012 r. Warszawa ZMIENIAMY OŚWIATĘ fundusze europejskie w latach oraz w ramach nowej perspektywy finansowej.
Spis treści  Celem jest umożliwienie uczniom szkół ponadgimnazjalnych rozwój kompetencji matematyczno – fizycznych lub kompetencji z przedsiębiorczości.
Warszawa, 14 listopada 2012 r. Warszawa, 14 listopada 2012 r. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Spotkanie informacyjne projektu: E -fektywne F -unkcjonalne S -zkoły.
teoretyczne podstawy kształcenia 2013/2014
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Czy doradztwo zawodowe w edukacji może zdobyć swoją przedmiotową i podmiotową niezależność? dr Marian Piekarski Politechnika Krakowska Centrum Pedagogiki.
Konferencja podsumowująca projekt „PEWNIE W PRZYSZŁOŚĆ nowoczesna edukacja i kompetencje uczniów technikum hotelarstwa ZSHE” 12 czerwca 2015 r.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
AKTUALNE DZIAŁANIA PORADNI Natalia Bismor. AKTUALIZOWANA W KAŻDYM ROKU SZKOLNYM OFERTA WARSZTATÓW: DLA DZIECI / UCZNIÓW „Program profilaktyczno- wychowawczy.
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
na rzecz cyfryzacji szkół
Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie na 2015 rok w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
Projekty zrealizowane w ZS1
Przykłady dobrych praktyk
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Imię Nazwisko TYTUŁ PREZENTACJI

Imię Nazwisko TYTUŁ PREZENTACJI Akademia Młodych Noblistów Konferencja Olsztyn Prof. Mirosław Grewiński

Cele Konferencji Odpowiedź na pytania Czy polska szkoła kształci przyszłych Noblistów? Jak wzmocnić kompetencje kluczowe uczniów? Czy uczyć refleksyjnie czy pragmatycznie? Jak stymulować rozwój kreatywności i przedsiębiorczości? Jak przekazywać wiedzę młodemu pokoleniu w dobie informatyzacji? Jak zmieniać szkołę by wzbudzać pasję naukową?

Tradycyjna akademia to tylko część aktywności Uczelni Zrealizowaliśmy w ostatnich latach ponad 40 projektów edukacyjnych na kwotę ponad 100 mln zł Misja Uczelni to upowszechnianie kształcenia ustawicznego wśród środowisk mniej zamożnych

Uzasadnienie realizacji projektu Misja J. Korczaka – dawać szansę edukacyjną każdemu dziecku (młodzieży) Dodatkowa wiedza i umiejętności dla młodych ludzi Wsparcie szkół w zajęciach pozalekcyjnych Lepsze dostosowanie umiejętności i wiedzy do potrzeb rynku pracy Rozwijanie pasji i zainteresowań uczniów Rozwój prazy zespołowej Bliźniaczy projekt w Człuchowie Nowa Strategia Uczelni Indywidualizacja procesu rozwoju pasji młodych ludzi

System Indywidualnego Rozwoju Osobistego i Zawodowego WSP jako inspiracja do innego myślenia o edukacji

Alternatywny sposób edukowania na WSP E –learning - 5 tysięcy kontentów dostępnych na telefonie, tablecie i komputerze Kształcenie ustawiczne, kształcenie modułowe, kształcenie praktyczne, edukacja multimedialna Pedagogika alternatywna Szkoła Trenerów i Coachów Doradztwo Kariery Innowacyjne projekty edukacyjne Przedszkole i żłobek przy uczelni

Wybrane realizowane projekty przez WSP Przedsiębiorcza Uczelnia Modelowo Zarządzana Uczelnia Zagrożenia cyberprzestrzeni – nowe kompetencje pracownika socjalnego Lubelskie mamy wracają do pracy! Wcześniejszy start szkolny ucznia – innowacyjne studia dla nauczycieli Akademia Młodych Noblistów Kompetencje Kluczowe Drogą do Kariery Nowoczesny Pedagog Szansa na lepsze zarządzanie Stworzenie standardu Superwizja pracy socjalnej Pełnosprawni w pracy! Program kompleksowej reintegracji społeczno- zawodowej osób niepełnosprawnych z powiatu piaseczyńskiego

Akademia Młodych Noblistów w liczbach 36 Długość realizacji projektu w miesiącach r Przygotowanie projektu Jerzy Nowak

Akademia Młodych Noblistów w liczbach 10,5 Wartość projektu w mln zł

Akademia Młodych Noblistów w liczbach 3331 Uczestnicy projektu uczniowie

Akademia Młodych Noblistów w liczbach 50 Tyle szkół wzięło udział w projekcie z 4 województw 19 szkół z premiowanych powiatów

Akademia Młodych Noblistów w liczbach 45 Interdyscyplinarne Szkolne Ruchy Naukowe

Akademia Młodych Noblistów w liczbach 305 Tylu nauczycieli brało udział w projekcie + 65 psychologów 11 trenerów 5 ekspertów on-line 10 autorów programów

Akademia Młodych Noblistów w liczbach 180 Liczba laboratoriów naukowych Biologiczno-chemiczne 46 Matematyczno-fizyczne 44 ICT 37 Geograficzne 15 Językowe 38

Akademia Młodych Noblistów w liczbach Liczba zrealizowanych godzin laboratoriów

Akademia Młodych Noblistów w liczbach 176 Liczba pogotowi naukowych liczba zrealizowanych godzin pogotowi naukowych

Akademia Młodych Noblistów w liczbach Liczba wycieczek edukacyjnych (indywidualnie) Projekty edukacyjne

Akademia Młodych Noblistów w liczbach Porady eksperckie Konsultacje psychologiczne / pedagogiczne

Akademia Młodych Noblistów w liczbach Prelekcje Zostań noblistą i Spotkania z człowiekiem z pasją Warsztaty Klucz do sukcesu

Akademia Młodych Noblistów w liczbach 30 Obozy naukowe 21 turnusów letnich 9 turnusów zimowych

Akademia Młodych Noblistów w liczbach 8 Tylko tyle osób zarządzało projektem Serdecznie podziękowania dla nich za przeprowadzenie tego bardzo trudnego tematu 2 koordynatorów nie dało rady w międzyczasie Podziękowania dla władz Wydziału za udźwignięcie projektu

Akademia Młodych Noblistów Życzę Państwu Owocnych Obrad Dziękuję, że jesteście tu z nami, i że nam towarzyszyliście przez ostatnie 3 lata Konferencję uważam za otwartą