„Dajmy dzieciom skrzydła

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

Prezentacja na wywiadówkę
Realizacja programów rządowych Radosna Szkoła i Wyprawka szkolna.
„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I – III szkół podstawowych” Projekt realizowany w ramach projektów systemowych MEN i beneficjentów.
W roku szkolnym 2012/2013 szkoła przygotowała: koła przedmiotowe i zainteresowań z poszczególnych przedmiotów, pomoc psychologiczno-pedagogiczną, indywidualizację
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Stan wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie zachodniopomorskim Stan na dzień r.
Szczęśliwe przedszkolaki – program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolachSzczęśliwe przedszkolaki – program wyrównywania szans w rzeszowskich.
PRZYSTOSOWANIE BEMOWSKICH SZKÓŁ DO PRZYJĘCIA SZEŚCIOLATKÓW.
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Dobry start w edukację – indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz.
Prezentacja Projektu Różne formy terapii wspomagające rozwój uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich realizowanego w.
„Możliwości i ograniczenia w edukacji dzieci niepełnosprawnych”
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR ŁÓDŹ, ul. PRAUSSA 2
Program operacyjny CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Obrońców Polskości w Starej Wiśniewce
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA cel projektu cele szczegółowe zapewnienie każdemu dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY W KĄTACH WROCŁAWSKICH
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego człowiek - najlepsza inwestycja Warszawa, wrzesień 2012r. ZAŁOŻENIA.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Projekt "Mamo! Tato! Wyrosłem z przedszkola" realizowany jest w ramach zadania publicznego pn. Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację.
I NDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH.
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkoła Równych Szans.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
Projekt nr POKL /11 jest finansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 w ZIELONEJ GÓRZE
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
J AK SZKOŁY POWIATU LUBAŃSKIEGO PRZYGOTOWAŁY SIĘ NA PRZYJĘCIE SZEŚCIOLATKÓW ? Analiza ankiet dyrektorów szkół podstawowych.
Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
 Projekt systemowy pt. „ Praktyki pedagogiczne gwarantem skutecznego kształcenia przyszłych nauczycieli” jest współfinansowany ze środków europejskich.
Zespół Oświatowych Placówek integracyjnych w micigoździe
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego „UCHRONIĆ OD ZAPOMNIENIA” Publiczne Gimnazjum im.
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
Publiczna Szko ł a Podstawowa nr 6 z Oddzia ł ami Integracyjnym im. Or ł a Bia ł ego ul. Paderewskiego 36 tel –
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
Szkoła Podstawowa Nr 83 im. Stanisława Jachowicza Łódź, ul. Podmiejska 21 tel. (42) , fax (42)
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
Kształcenie specjalne
ul. Grzybowska Warszawa
„Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
ul. Grzybowska Warszawa
Zapis prezentacji:

„Dajmy dzieciom skrzydła – indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych w Jastrzębiu-Zdroju Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Budżetu Państwa.

Od 1 września 2012 r. do 26 czerwca 2013 r Od 1 września 2012 r. do 26 czerwca 2013 r. w naszym mieście realizowany jest projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską, którego Organem kierującym jest Urząd Miasta. Nasza szkoła, wraz z innymi placówkami oświatowymi, uczestniczy w tym projekcie. Celem projektu jest realizacja dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkoły w materiały i sprzęt specjalistyczny wspomagający pracę z dzieckiem.

W Szkole Podstawowej nr 12 projektem zostało objętych 208 uczniów klas I – III. Zajęcia prowadzone w ramach projektu wspierały indywidualny rozwój dziecka, pozwalając na pracę zarówno z dzieckiem mającym trudności w zdobywaniu określonych umiejętności jak i z dzieckiem uzdolnionym.

Dzieci uczestniczyły w zajęciach : dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (3 grupy); dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (2 grupy); logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (2 grypy); gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (2 grupy); terapii pedagogicznej (6 grup); dla dzieci uzdolnionych matematycznie – koło matematyczne (2 grupy); dla dzieci uzdolnionych artystycznie (2 grupy).

W zajęciach dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu uczestniczyło 20 uczniów. Prowadziły je panie: Wioletta Sieradzan – Lorek i Barbara Leśniak. 10 10

W zajęciach dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, pod kierunkiem pani Doroty Zbozień, brało udział 34 uczniów naszej szkoły. 19 15

W zajęciach logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy uczestniczyło 11 uczniów. Prowadzone były one przez panie: Elżbietę Cywoniuk – Gilgę i Wiolettę Sieradzan – Lorek. 2 9

W zajęciach gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy prowadzonych przez panią Katarzynę Ignacek – Wysocką, brało udział 36 uczniów. 21 15

Zajęciami terapii pedagogicznej objętych zostało 40 uczniów. Prowadzone były one przez panie: Ewę Woźniak, Grażynę Lyską, Zofię Żurawską i Beatę Mikę. 18 22

W zajęciach dla dzieci uzdolnionych matematycznie – koło matematyczne prowadzonych przez panią Elżbietę Winiszewską - Bafia, uczestniczyło 39 uczniów. 21 18

W zajęciach dla dzieci dla dzieci uzdolnionych artystycznie, prowadzonych przez panią Irenę Gregorczyk, brało udział 28 uczniów. 19 9

W ramach projektu szkoła wzbogaciła się o nowe materiały i pomoce, które będą ułatwiać i wzbogacać prowadzenie zajęć lekcyjnych oraz pozalekcyjnych: szafy, 3 laptopy; 2 rzutniki; ciekawe programy multimedialne; książki; wiele klocków i gier edukacyjnych. Doposażona została także salka gimnastyczna oraz powstała w pełni wyposażona sala do gimnastyki korekcyjnej.