Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Paweł Rudkowski – Legnica, 13 kwietnia 2011 r.
Advertisements

„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Twórcza gmina – warsztaty muzyczne i fotograficzne w Żuławskim Ośrodku Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich r. Projekt realizowany w ramach Osi 4 Leader.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ”
Człowiek – Najlepsza inwestycja
„BEZPIECZNE DZIECIŃSTWO NA WSI”
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
NAWIGATOR-WIGOR NA TOR, czyli droga od entuzjazmu do sukcesu Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
Z-ca Dyrektora Kamila Siwak
Wsparcie udzielone przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Program Zielona Inicjatywa Gospodarcza projekty: "Zielona Inicjatywa Gospodarcza. Partnerstwo na rzecz efektywności ekologicznej sektora małych i mikroprzedsiębiorstw.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Narodowy Plan Działań Na Rzecz Dzieci
Szczęśliwe przedszkolaki – program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolachSzczęśliwe przedszkolaki – program wyrównywania szans w rzeszowskich.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
Psychosocial Support For The Persons Marginalized In Community Wsparcie psychospołeczne dla osób marginalizowanych żyjących w środowisku otwartym.
Centrum Kariery i Sukcesu przy OSP w Budziszowie Wielkim Społeczeństwem obywatelskim jest społeczeństwo, w którym istnieją aktywni, myślący o interesach.
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Termin realizacji – 20 miesięcy
INFORMACJA O ODDZIALE PRZEDSZKOLNYM ZORGANIZOWANYM NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 293 ul. Kochanowskiego 8.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 realizowany w latach 2011 – 2013MALUCH Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
Projekt Edukacja przedszkolna szansą na sukces Twojego dziecka Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
PRZEMÓC NIEMOC PRZEMÓC NIEMOC PROJEKT SYSTEMOWY Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Projekt systemowy 2009 r. Gmina Orla – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w OrliAktywna rodzina w Gminie Orla Przygotowanie i opracowanie: Marta Osa Projekt.
Seminarium II 28 września 2010 r. Łatwiejszy start – pakiet działań edukacyjnych dla młodzieży gimnazjalnej z Mszany Dolnej Co zrealizowano? Michał Baran.
Debata pod Honorowym Patronatem Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego Puławy 3 grudnia 2009 r.
Procesy samooczyszczenia ścieków. wspomaganie procesów w wiejskim gospodarstwie Piotr Topiński, Michal Kravcik Krzyżówki, Wsparcie udzielone.
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Energia słoneczna sposoby wykorzystania. Oszczędzamy pieniądze – chronimy powietrze. Piotr Topiński, Michal Kravcik Krzyżówki, Wsparcie udzielone.
Konferencja współfinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego Konferencja.
Fundacja Rodzina i Przedsiębiorczość
Pochwal się swoim pomysłem - prezentacja pomysłów uczestników projektu Lokalni liderzy aktywizacji zawodowej gminy Malczyce i Miękinia Program Operacyjny.
Program na rzecz poprawy warunków życia społecznego i zawodowego osób niepełnosprawnych w województwie podlaskim na lata Prezentacja założeń,
Ko-Kluby Przedsiębiorczości – promocja świadomości proekologicznej wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
Odwiedź WWL Projekt geocachingowy turystyka piesza wykorzystująca narzędzia geocachingowe Projekt realizowany przez Fundację Mamy Wołomin, dzięki dofinansowaniu.
To coś dla mnie! WOLONTARIAT przyłącz się!. CZYM JEST WOLONTARIAT? Wolontariat to:  świetna przygoda  nowe doświadczenia i znajomości  możliwość sprawdzenia.
 Zajęcia są prowadzone od powstania Naszej placówki. Jest to wspaniała propozycja dla dzieci, które jeszcze nie rozpoczęły swojej przygody z przedszkolem,
23 października 2014 r. Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego.
Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego i krajowych ś rodków finansowych w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia.
Projekt „Aktywny Targówek” trwa od 2008 roku Do końca 2013 r. wzięło w nim udział 499 osób.
Projekty ogólnomiejskie: realizowane i planowane do realizacji Katowice,
AKTYWNOŚĆ ZAWODOWA SZANSĄ NA LEPSZE JUTRO Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Cele Programu:  stworzenie warunków dla rozwoju zróżnicowanych instytucji opiekuńczo-edukacyjnych dla dzieci w wieku do lat 3 (w wyjątkowych przypadkach.
Gdański Fundusz Senioralny Projekt dla wszystkich osób w wieku 60+ które mają ochotę aktywnie oraz kreatywnie spędzać czas wolny poznając nowych ludzi.
„Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty Reforma systemu oświaty.
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. . Informacja na temat możliwości włączenia się do.
PIŁKARSKIE PRZEDSZKOLE MOTORU LUBLIN
przedszkole miejskie nr 4 w lubinie rok szkolny 2015/16
Idziemy z duchem czasu – podstawy kodowania i konstruowania z wykorzystaniem klocków littlebits Podsumowanie działań.
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
Rozwój instytucji opieki nad dziećmi do lat 3
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania ,,Partnerstwo Izerskie”
„Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Zapis prezentacji:

Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu Rzeczypospolitej Polskiej w ramach Funduszu dla Organizacji Pozarządowych. - różne krańce miasta, różni obywatele

Nazwa grupy nieformalnej K R E A T Y W N E S U P E R N I A N I E

Tytuł projektu W krainie BAJKOLANDII Dziecięce Grupy Twórcze

Problem, na który odpowiada projekt BRAK MIEJSC w PRZEDSZKOLACH dla Najmłodszych Mieszkańców Naszej Dzielnicy, a przez to NIERÓWNE SZANSE ROZWOJOWE i EDUKACYJNE oraz BRAK MOŻLIWOŚCI ROZWOJU AKTYWNOŚCI TWÓRCZEJ I ARTYSTYCZNEJ DZIECI

Cele projektu STWORZENIE ok. 24 MIEJSC opieki dziennej dla Najmłodszych Mieszkańców Naszej Dzielnicy, a przez to WYRÓWNYWANIE SZANS ROZWOJOWYCH i EDUKACYJNYCH oraz ROZWIJANIE AKTYWNOŚCI TWÓRCZEJ I WRAŻLIWOŚCI ARTYSTYCZNEJ DZIECI

Działania 1 miesiąc realizacji Główny obszar działań: Między nami w Bajkolandii. Organizacja pomieszczeń, sal, rekrutacja dzieci, promocja. 2 miesiąc realizacji Główny obszar działań: Papierowa Bajkolandia. 3 miesiąc realizacji Główny obszar działań: Rozśpiewana i tańcząca Bajkolandia. 4 miesiąc realizacji Główny obszar działań: Na deskach teatru w Bajkolandii. 5 miesiąc realizacji Główny obszar działań: Bajkolandia w barwach czterech pór roku 6 miesiąc realizacji Podsumowanie projektu – zaprezentowanie umiejętności przez dzieci w obecności rodziców, zaproszonych gości, zorganizowanie dla uczestników bezpośrednio i pośrednio zaangażowanych w projekt integracyjnej zabawy W Krainie Bajkolandii….

Termin realizacji MARZEC 2010 – koniec SIERPNIA 2010

W jaki sposób projekt angażuje mieszkańców dzielnicy Nasza propozycja skierowana jest do: DZIECI NASZEJ DZIELNICY - Najmłodszych, ale jednak Mieszkańców Boguszowic - które zamiast spędzać czas przed telewizorem czy komputerem, będą mogły odnaleźć lub rozwijać drzemiące w sobie talenty artystyczne, czyli AKTYWNIE SPĘDZAĆ DZIECIŃSTWO. Jest to inwestycja długofalowa, więc obejmie kilka roczników dzieci. Opieką i procesem dydaktycznym zajmą się Wolontariusze, więc to już 10 kolejnych Osób Naszej Dzielnicy zaangażowanych w projekt. Pośrednio oferta angażuje RODZICÓW tych dzieci, którzy wezmą udział w pracach na potrzeby DZIECIĘCYCH GRUP TWÓRCZYCH. Ponadto Rodzice dzieci przebywających pod naszą opieką będą mogli wykorzystać swój czas wolny na własną aktywność zawodową, hobbystyczną czy społeczną.

Wnioskowana kwota dofinansowania Poniższa kwota przeznaczona zostanie na KOMPLEKSOWE wyposażenie DWÓCH BEZPIECZNYCH, RADOSNYCH i PRZYJAZNYCH DZIECIOM SAL do ZAJĘĆ TWÓRCZYCH SALE będą wykorzystywane przez WIELE LAT – RÓWNIEŻ PO ZAKOŃCZENIU PROJEKTU ok PLN