– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Sześcioletnie dziecko zarówno w szkole jak i w przedszkolu pozostaje tym samym dzieckiem, ale w szkole ma szansę pójść o krok dalej.”
Advertisements

ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
Kształtowanie kompetencji czytelniczych-
Praca domowa w procesie dydaktycznym
Wnioski grupy III Jak organizować efektywną pracę edukacyjną w zespole klasowym z uczniem z zaburzeniami zachowania?
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
„Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 1 w Kaliszu
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Organizacja pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej z uwzględnieniem indywidualizacji procesu nauczania i wychowania.
Wydawnictwo STENTOR prezentuje
Rok szkolny 2003/2004: - liczba szkół liczba szkół liczba uczniów liczba uczniów liczba wolontariuszy liczba wolontariuszy.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Program własny z zakresu edukacji artystycznej
Projekt przygotowany przez Radę Rodziców przy Przedszkolu nr 102 we Wrocławiu: Ale w szkole jest wesoło, kolorowo i sportowo....
Wyrównywanie szans edukacyjnych
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
im. Adama Mickiewicza w Łebie
Wyrównywanie szans edukacyjnych Gimnazjum nr 12 w Tychach.
z Oddziałami Integracyjnymi
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
REALIZACJA PROJEKTU NASZA WIEDZA – NASZA PRZYSZŁOŚĆ Szkoła Podstawowa im. Św. Królowej Jadwigi w Bieśniku.
Szkoła Muzyczna.
Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Promniku
Pisanie i modyfikowanie programów, pisanie innowacji i projektów edukacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej Joanna Dembowa.
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
8 września 2014 autor: Joanna Dembowa
Szkolny katalog motywowania uczniów do nauki. Naczelna zasada Stwórzmy możliwości osiągania drobnych sukcesów indywidualnych każdemu uczniowi.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
System edukacji w Polsce
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 166 W ŁODZI
Historia i Społeczeństwo Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Podziel się z nami swymi marzeniami
Dźwiękoludki Junior Music Course. Kraje, w których działają Szkoły Muzyczne YAMAHA.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 221 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BARBARY BRONISŁAWY CZARNOWSKIEJ W WARSZAWIE.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
Co wpływa na uczenie się uczniów?
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Lepszy wynik na egzaminie = wymarzona szkoła (satysfakcja i zadowolenie)
Ogólnopolska Kampania Społeczna UCZEŃ TEŻ CZŁOWIEK TWÓRCZY INDYWIDUALISTA.
Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Zasoby edukacyjne Ośrodka Rozwoju Edukacji Wydział Rozwoju Szkół i Placówek.
Edukacja wczesnoszkolna wg nowej podstawy programowej Aktualne przepisy prawa oświatowego Aktualne przepisy prawa oświatowego.
Łamigłówki matematycznej główki Miejskie Przedszkole nr 17 w Rudzie Śląskiej.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Pomoc psychologiczno- pedagogiczna
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Szkoła z mocą zmieniania świata!
MATEMATYKA Egzamin ósmoklaisty
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Zapis prezentacji:

– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel Szkoła na miarę – dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel Szkoła na miarę – dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel

Szkoła na miarę - dwie drogi kształcenia Nowe Już w szkole Raz, dwa, trzy – teraz my!

Rozwijanie predyspozycji i zdolności każdego dziecka Dodatkowe materiały na końcu każdej publikacji Rozwijanie predyspozycji i zdolności każdego dziecka przez dodatkowe materiały zawarte w każdej publikacji (podręczniki, zeszyty ćwiczeń, matematyka) dają możliwość doskonalenia umiejętności w zależności od tempa pracy dają możliwość doskonalenia umiejętności w zależności od tempa pracy

Realizowanie programu nauczania skoncentrowanego na dziecku Kalki ułatwiające naukę pisania Realizujemy program nauczania skoncentrowany na dziecku. Kalki ułatwiające naukę pisania pozwalają na powtarzanie ćwiczeń grafomotorycznych tyle razy ile to jest potrzebne każdemu dziecku pozwalają dostosować liczbę ćwiczeń do indywidualnych potrzeb dziecka

Rozwijanie predyspozycji i zdolności każdego dziecka Magiczna lupka do samodzielnego sprawdzania odpowiedzi Rozwijanie predyspozycji i zdolności każdego dziecka W każdym zeszycie do matematyki znajdują się strony z ćwiczeniami do samodzielnego sprawdzania umiejętności. Dajemy Wam magiczną lupkę, która umożliwia dziecku samodzielne sprawdzanie odpowiedzi co uatrakcyjnia naukę matematyki i pomaga kształtować samoocenę uatrakcyjnia naukę matematyki i pomaga kształtować samoocenę

Każde dziecko jest uzdolnione Kolorowe liczydło koralikowe Każde dziecko jest uzdolnione Kolorowe liczydło koralikowe dla każdego dziecka jako przykład działań na konkrecie, to sprawdzona pomoc w rozwijaniu umiejętności rachunkowych to sprawdzona pomoc w rozwijaniu umiejętności rachunkowych

Uczeń – szkoła – dom rodzinny Materiały do pracy w domu (teraz z poradnikiem dla rodziców) Uczeń – szkoła – dom rodzinny Materiały do pracy w domu (teraz z poradnikiem dla rodziców), do wyboru w zależności od indywidualnych możliwości i potrzeb dziecka, umożliwią zaangażowanie rodziców w rozwój dziecka Radzę sobie coraz lepiej Chcę wiedzieć więcej umożliwią zaangażowanie rodziców w rozwój dziecka

MATERIAŁY DO PRACY W DOMU Szkoła na miarę Nowe Już w szkole DLA UCZNIA  Podręcznik z płytą CD-ROM, sem. 1 i 2  Ćwiczenia cz. 1, 2, 3, 4  Matematyka cz. 1, 2  Wycinanka cz. 1, 2 plus zeszyt z kaligrafią liniatura standardowa (Nowe Już w szkole) lub zeszyt z kaligrafią liniatura powiększona (Raz, dwa, trzy, teraz my!) DLA NAUCZYCIELA  Książka Nauczyciela cz. 1 (z CD), 2, 3, 4  CD muzyczne cz. 1, 2 CD. Utwory do słuchania (z podręcznika i fragmenty lektur) MATERIAŁY DO PRACY W DOMU Radzę sobie coraz lepiej (z poradnikiem dla rodziców) Chcę wiedzieć więcej (z poradnikiem dla rodziców) Raz, dwa, trzy, teraz my! 8