Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Platformy e-learningowe Krzysztof Andrelczyk IS, WIMiIP, III rok
Advertisements

Poradnik dla wyższych uczelni
(na podstawie badań ankietowych)
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Zaangażowanie wielu jednostek Studium Języków Obcych Ośrodek Nowych Technologii Edukacyjnych Wieloetapowość prac Tworzenie treści Obróbka metodyczna Obróka.
SEMINARIUM Dominika Goltz-Wasiucionek
INTERAKTYWNE ROZWIĄZANIA DLA EDUKACJI
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Tworzenie stron w języku WML jest zbliżone do tworzenia stron w HTML. W obydwu przypadkach używa się do tego celu znaczników (tagów). Zadaniem znaczników.
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
Praca dyplomowa inżynierska
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Informacja i promocja Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Welttour to wyprawa po zdaną maturę!
Tworzenie sylabusa kursu e-learningowego
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
System generowania wzorów matematycznych MathML
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Wanda Klenczon Biblioteka Narodowa
Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
POLSKA AKADEMIA OTWARTA Rozpoczęcie roku akademickiego 2007/2008.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Wyrównywanie szans edukacyjnych Zespół Szkół nr 2 w Tychach.
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
E-learning (kurs dla uczniów)
SPECJALNOŚĆ: Oprogramowanie Systemowe
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Blogi w nauczaniu języka obcego.
Zapraszamy na nowy kierunek
Aplikacje internetowe
Nauczanie na odległość na platformie „moodle”
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
H YBRYDOWY MODEL FUNKCJONOWANIA BIBLIOTEKI WYŻSZEJ UCZELNI EKONOMICZNEJ (N A PRZYKŁADZIE B IBLIOTEKI G ŁÓWNEJ UEK) Danuta Domalewska, Aureliusz Potempa.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Strona Moodle dla Grupy ds.Rozwoju Zawodowego. i. Adres platformy
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
dr Anna Raulinajtys & mgr Zofia Szczepaniak
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Piotrkowska platforma e-learningowa Miasto Piotrków Trybunalski Powiat Piotrkowski Piotrków Trybunalski, , opracował: Marcin Góra.
Nadia Stankiewicz Portale edukacyjne. Jeden z lepszych... ● interklasa.pl ● interklasa.pl - największy portal edukacyjny, podzielony na trzy części: dla.
Tydzień Otwartej Nauki października Otwartość w działaniu.
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
w Instytucie Lingwistyki Stosowanej UW– rola, funkcje i wartość dodana
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Prezentacja dla Studentów I roku Psychologii.
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Egzamin gimnazjalny z języka obcego nowożytnego
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Warsztat informacyjny Biblioteki Szkolnej Zespołu Szkół w Gogołowej
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych Dominika Goltz-Wasiucionek Bydgoszcz 19 marca 2010

Platforma Moodle - system informatyczny pozwalający realizować zajęcia przez Internet. Składa się z wielu funkcjonalności, których zadaniem jest umożliwienie: komunikacji pracy zdalnej z uczącymi się, tworzenia, przetwarzania i archiwizowania plików zarządzania użytkownikami.

Platforma pozwala na tworzenie: - kursów zdalnych - tworzenie obszarów pozwalających na zamieszczanie materiałów stanowiących uzupełnienie zajęć tradycyjnych (face-to-face) - umożliwia tworzenie materiałów dydaktycznych w językach takich jak niemiecki czy rosyjski

Materiał w obszarze konsultacyjnym winien być przygotowany zgodnie z wytycznymi. Materiały dotyczyć mogą wybranych zagadnień np.: gramatyki, słownictwa oraz tekstów.

W obszarze konsultacyjnym można zamieścić: materiały pomocnicze, bibliografię, strony WWW linki do słowników, stron internetowych z ćwiczeniami i innymi materiałami przydatnymi w nauce języka.

Struktura kursu wprowadzenie informacje/aktualności informacje o obszarze konsultacji informacje o prowadzącym błędy w kursie

W ramach modułu dydaktycznego powinny znaleźć się: nazwa modułu lub/i temat modułu wprowadzenie materiały do zadania zadania/aktywności określone tematycznie literatura i netografia

Struktura kursu Moduł „0” Aktualności/Informacje Informacje o obszarze konsultacji Informacja o prowadzącym(ej) Błędy w kursie

Moduły przygotowywane w ramach konsultacji powinny być jednolite i zawierać aktywności dotyczące następujących sfer: gramatyki czytania słownictwa

Materiał dydaktyczny zamieszczany w obszarze konsultacyjnym musi być: poprzedzony wstępem poprzedzony precyzyjnym poleceniem

Przykład

Polecenia Polecenie do każdego zadania powinno być precyzyjnie sformułowane i winno zawierać następujące elementy: jasno sformułowany cel zadania, opis kroków wykonania zadania, standard wykonania zadania, kryteria oceny zadania, formę dostarczenia rozwiązania zadania, termin wykonania zadania,

Teksty, Gramatyka, Słownictwo tytuł tekstu strony w podręczniku użycia słownika i link do strony WWW precyzyjne polecenie sposób oceny zakres tematyczny nazwę zagadnienia gramatycznego czas na wykonanie zadania

Każdy materiał powinien zawierać określoną - jednolitą ilość przykładów!

Prawa autorskie nie można zamieszczać: skanów materiałów z podręczników tekstów przepisanych z podręczników zdań przepisanych z podręczników zrzutów/kopii ze stron internetowych

Platforma jest nie tylko doskonały miejscem do tworzenia i zamieszczania pełnych kursów zdalnych materiałów dotyczące innych niż angielski języków i będących uzupełnieniem kursu wiodącego.

Dziękuję za uwagę