Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
w prowadzeniu zajęć z uczniami w ramach szkolnego ruchu naukowego
Advertisements

„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Prezentacja na wywiadówkę
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
AS KOMPETENCJI.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany przez.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Działania zrealizowane w roku szkolnym 2008/09 Nowoczesne kształcenie zawodowe – szansa na dobry start Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Multimedialne środowisko nauczania fizyki dla szkół ponadgimnazjalnych
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
1.Projekt i jego realizator 2.Zespół Projektowy 3.Europejski Fundusz Społeczny dla oświaty w Polsce 4.Założenia Projektu 5.Działania i harmonogram Projektu.
SZKOŁY JAGIELOŃSKIE. Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
„Szkolne Centrum Nauki”
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Matematyka w centrum uwagi. Jak możemy pomóc dziecku w uczeniu się?
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
SZK – Szkolne Zespoły Kompetencyjne
Program Operacyjny kapitał Ludzki
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie
Program Operacyjny kapitał Ludzki CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt,, Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT!!!” jest.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
TIK w pracy nauczyciela
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Edukacja po CEOwsku mgr Bożena Sozańska.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Projekt polsko - słowacki NR SK01-KA _2 "Podróże z liczbami" w ramach programu Erasmus+ edukacja szkolna - partnerstwo strategiczne szkół.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
Projekty zrealizowane w ZS1
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Zapis prezentacji:

Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet Szczeciński w partnerstwie z Combidata Poland sp. z o.o. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3. Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie Modernizacja treści i metod kształcenia – projekty konkursowe Realizatorzy Projektu: Uniwersytet Szczeciński Combidata Poland Wydział Fizyki Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wojciech Czart

Naukowe Koła Projektowe Cel szczególny zajęć projektowych: wzrost kompetencji matematyczno-fizycznych poprzez realizację projektu w kontekście wyższych uczelni 6 godzin w soboty, jeden projekt badawczy rocznie

Kompetencja matematyczno-fizyczna poprzez : o komunikacja wiedzy w języku polskim o komunikacja wiedzy w języku angielskim o podstawowe kompetencje naukowo-techniczne o kompetencje informatyczne

Szczególne umiejętności o stosowanie wiedzy w praktyce o rozwiązywania problemów typowych i nietypowych, o wykorzystanie środowiska technologii internetowych o wykorzystanie systemów e-learningowych

Rola szkoły/uczelni wykorzystując spektrum metod i technologii o nauczać # komunikując wiedzę i umiejętności głównej kompetencji o uczyć uczyć się, komunikując wiedzę i umiejętności dt.: # uczenia się w ramach środowiska szkoły/uczelni # uczenia się samodzielnego

Powszechna Publiczna Sieć Edukacyjna - Internet o szkoła/uczelnia jako jeden z centrów edukacyjnych o narzędzia pozyskiwania informacji multimedialnej o multimedialne narzędzia komunikacyjne o narzędzia pracy samodzielnej i grup rozproszonych o wykorzystanie systemów e-learningowych o narzędzia prezentacji - widoczność w sieci

Zespoły przyjaciół

FESTIWAL NAUKOWYCH KÓŁ PROJEKTOWY Z E-Kroniki: Uczestniczyliśmy w ciekawych wykładach, dotyczących naszych zainteresowań fizycznych. Następnie zwiedzaliśmy ośrodki naukowe, a w między czasie przyglądaliśmy się inspirującym i zaawansowanym eksperymentom. Poznaliśmy wiele nowych zagadnień oraz ciekawostek np. takich jak faza Bosego - Einsteina.

Wycieczka w kraju i zagranicą o Instytut Fizyki Jądrowej Polskiej Akademii Nauk - Kraków o Obserwatorium Astronomiczne UJ o Narodowy Bank Polski - Kraków o Europejski Ośrodek Badań Jądrowych CERN - Genewa o Planetarium -Makrokosmos - Toruń o UMK- Wykład-przedsiębiorczość - Toruń Z E-Kroniki: Nie możemy się doczekać festiwalu w Szczecinie i spotkania uczniów z innych grup. Mamy nadzieję, że wycieczka do Torunia będzie udana i niezapomniana :)

EduPortal Combidata

Formy realizacji projektów Prezentacje multimedialne

Laboratoria - pracownie – Coach

Eksperymenty z dnia codziennego

Wykorzystanie zasobów Internetu

Umiejętność wyszukiwania najlepszej informacji komunikacja wiedzy w języku polskim vs. komunikacja wiedzy w języku angielskim

Facebook, Google+, Youtube...

Google: Docs, Hangouts, Skype...

Poza zakres programu szkoły kymatyka 3D lewitacja akustyczna

Umiejętności rozwijane w projekcie: o Komunikacja szczególnie w zakresie dziedziny: w języku ojczystym i w języku angielskim o Wyszukiwanie informacji w obu językach o Wykorzystanie zdobywanych informacji o Planowanie, organizowanie i samooceny o Samodzielnego uczenia się o Pracy w zespole o Asertywność, wystąpienia publiczne o Rozwiązywanie nowych problemów o Posługiwanie się narzędziami wspomagającymi: uczenie się, pracę zespołową, pracę badawczą

Wydział Fizyki Dziękuję za uwagę.