DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły:

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Advertisements

dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Studenci na START Program stażowy dla studentów Grupa Bureau Veritas w Polsce.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Rekrutacja elektroniczna do szkół ponadgimnazjalnych 2010/2011
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Kształtowanie motywacji pracowników
1.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Lider projektu - Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego Partner projektu – Związek Nauczycielstwa Polskiego PREZENTACJA PROJEKTU.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
FUNKCJA PERSONALNA.
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Ewa Miłuch - Szewczyk konsultant Dzielenie się swoją wiedzą Wiedza jest podstawą zarządzania instytucjami, placówkami obecnego XXI wieku Pracownik i pracodawca.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Idea flexicurity w projektach innowacyjnych
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Projekt „Od zera do milionera” dofinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego Metody wyjścia z bezrobocia Dr inż. Aneta Pisarska.
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Problemy rynku pracy..
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
„Szkolne Centrum Nauki”
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Program operacyjny Kapitał Ludzki Człowiek- najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie ID grupy: 97_75_p_G2
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Edukacja normalizacyjna i zadaniowa w kontekście relacji „Szkoła – rynek pracy” Donata Andrzejczak Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli I Kształcenia.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Specjalista ds. Kontroli Jakości Instalacji
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego.
DOBRY ZAWÓD OTWIERA BARDZO WIELE DRZWI
Kształcenie września 2018.
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: VIII Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Piłsudskiego ID grupy: 97/46_P_G2 Opiekun: Arkadiusz Dera Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy: PERSONEL W PRZEDSIĘBIORSTWIE Semestr/rok szkolny: Semestr trzeci 2010/2011

Skład grupy Mateusz Darafaj Bartosz Mańkowski Filip Trąbajło Agata Mencel Katarzyna Gorgel Daria Wrocławska Damian Bukowski Magdalena Rega Kamila Taran Patrycja Wołoszczuk i Małgorzata Zając

Wprowadzenie Temat projektu: PERSONEL W PRZEDSIĘBIORSTWIE Cel projektu: Opracowanie strategii personalnej w przedsiębiorstwie Zakres i podział zadań: Grupa planowania zatrudnienia (4 osoby) Grupa ds. oceny pracowników (4 osoby) Grupa ds. motywowania pracowników (3 osoby)

Cele cząstkowe Celami cząstkowymi, które będziemy realizować w trakcie naszej pracy są: Analiza potrzeb kadrowych w przedsiębiorstwie Elementy polityki personalnej w przedsiębiorstwie Analiza pracy Wartościowanie i ocenianie pracy

Polityka personalna w przedsiębiorstwie Polityka personalna (kadrowa) – jest jednym z elementów strategii przedsiębiorstwa, na którą składają się procedury i zwyczaje dotyczące postępowania z pracownikiem. Powinna ona zapewniać zaspokojenie potrzeb, ambicji i aspiracji zawodowych jednocześnie realizując cele i zadania przedsiębiorstwa.   Podstawowe elementy polityki personalnej: * planowanie zapotrzebowania na personel * tworzenie kadrowej bazy danych o rekrutacja w formie wewnętrznej i zewnętrznej o system podnoszenia kwalifikacji o ocena pracy pracownika * zasady wynagradzania personelu * stan i struktura zatrudnienia * integracja załogi * system motywacyjny * regulamin organizacyjny

Projektujemy nasze przedsiębiorstwo: Postanowiliśmy powołać do istnienia szkołę języków obcych „AS KOMPETENCJI” W naszym przedsiębiorstwie zatrudnionych będzie 10 nauczycieli i jedna osoba pracująca w recepcji. Nauczane języki: -angielski -niemiecki -francuski -włoski

Struktura organizacyjna firmy Personel zarządzający : 1 osoba właściciel nauczyciel języka angielskiego Kadra pedagogiczna: Nauczyciele języka angielskiego – 5 osób Nauczyciele języka niemieckiego – 2 osoby Nauczyciel języka francuskiego – 1 osoba Nauczyciel języka włoskiego – 1 osoba

Założenia w rekrutacji: Na potrzeby najmłodszych grup zatrudnimy studentów języka angielskiego (min. 2 rok studiów) – 2-3 osoby Na potrzeby bardziej zaawansowanych grup będziemy poszukiwali nauczycieli z wieloletnim doświadczeniem (min. 10 letnim stażem pracy w szkole ponadgimnazjalnej lub na uczelni wyższej z udokumentowaną historią wysokich wyników.

Założenia w rekrutacji: W języku francuskim i włoskim będziemy szukali osób do grup zaawansowanych. Z racji rzadko spotykanych wykwalifikowanych pracowników w tych językach wymagania będą dotyczyły ukończenia studiów wyższych z w/w filologii i co najmniej 3-letnie doświadczenie.

Przykładowe ogłoszenie: Szkoła językowa „AS KOMPETENCJI” ogłasza nabór osób do prowadzenia zajęć z języka angielskiego z dziećmi w Gorzowie Wlkp. Praca od września 2011r. Wymagania: -Ukończony co najmniej drugi rok studiów filologii angielskiej -Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych -Odpowiedzialność, zaangażowanie, solidność -Dobry kontakt z dziećmi Zapewniamy: -Atrakcyjne wynagrodzenie -Niezbędne szkolenia i nowoczesne materiały dydaktyczne -Możliwość dostosowania godzin pracy Aplikacje prosimy przesyłać na adres: askompetencji@gmail.com W temacie maila prosimy dopisać ANGIELSKI STUDENT Kontakt: 095 724 42 67 Więcej informacji: www.askompetencji-jezyki.pl

Przykładowe ogłoszenie: Szkoła językowa „AS KOMPETENCJI” ogłasza nabór osób do prowadzenia zajęć z języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym i zaawansowanym w Gorzowie Wlkp. Praca od września 2011r. Wymagania: -Ukończenie studiów filologii angielskiej -Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych -Odpowiedzialność, zaangażowanie, solidność -Staż pracy 10 lat -Udokumentowane wysokie wyniki w egzaminach maturalnych uczniów Zapewniamy: -Atrakcyjne wynagrodzenie -Niezbędne szkolenia i nowoczesne materiały dydaktyczne -Możliwość dostosowania godzin pracy Aplikacje prosimy przesyłać na adres: askompetencji@gmail.com W temacie maila prosimy dopisać ANGIELSKI Kontakt: 095 724 42 67 Więcej informacji: www.askompetencji-jezyki.pl

Przykładowe ogłoszenie: Szkoła językowa „AS KOMPETENCJI” ogłasza nabór osób do prowadzenia zajęć z języka francuskiego w stopniu średnio zaawansowanym i zaawansowanym w Gorzowie Wlkp. Praca od września 2011r. Wymagania: -Ukończenie studiów filologii romańskiej -Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych -Odpowiedzialność, zaangażowanie, solidność -Staż pracy 3 lata Zapewniamy: -Atrakcyjne wynagrodzenie -Niezbędne szkolenia i nowoczesne materiały dydaktyczne -Możliwość dostosowania godzin pracy Aplikacje prosimy przesyłać na adres: askompetencji@gmail.com W temacie maila prosimy dopisać FRANCUSKI Kontakt: 095 724 42 67 Więcej informacji: www.askompetencji-jezyki.pl

Przykładowe ogłoszenie: Szkoła językowa „AS KOMPETENCJI” ogłasza nabór osób do prowadzenia zajęć z języka włoskiego w stopniu średnio zaawansowanym i zaawansowanym w Gorzowie Wlkp. Praca od września 2011r. Wymagania: -Ukończenie studiów filologii włoskiej -Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych -Odpowiedzialność, zaangażowanie, solidność -Staż pracy 3 lata Zapewniamy: -Atrakcyjne wynagrodzenie -Niezbędne szkolenia i nowoczesne materiały dydaktyczne -Możliwość dostosowania godzin pracy Aplikacje prosimy przesyłać na adres: askompetencji@gmail.com W temacie maila prosimy dopisać WŁOSKI Kontakt: 095 724 42 67 Więcej informacji: www.askompetencji-jezyki.pl

Przykładowe ogłoszenie: Szkoła językowa „AS KOMPETENCJI” ogłasza nabór osób do prowadzenia zajęć z języka niemieckiego w stopniu średnio zaawansowanym i zaawansowanym w Gorzowie Wlkp. Praca od września 2011r. Wymagania: -Ukończenie studiów filologii germańskiej -Dyspozycyjność w godzinach popołudniowych -Odpowiedzialność, zaangażowanie, solidność -Staż pracy 3 lata Zapewniamy: -Atrakcyjne wynagrodzenie -Niezbędne szkolenia i nowoczesne materiały dydaktyczne -Możliwość dostosowania godzin pracy Aplikacje prosimy przesyłać na adres: askompetencji@gmail.com W temacie maila prosimy dopisać NIEMIECKI Kontakt: 095 724 42 67 Więcej informacji: www.askompetencji-jezyki.pl

Założenia w rekrutacji: Osoby aplikujące zobowiązane są złożyć CV wraz z listem motywacyjnym. Osoby nauczające języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - dokumenty potwierdzające osiągnięcia wysokich wyników na maturach. Mile widziane rekomendacje.

Założenia w rekrutacji: Istnieje wiele wzorów CV, dlatego na naszej stronie umieszczony zostanie nasz wzór by interesujące nas informacje o kandydacie nie zostały pominięte.

Założenia w rekrutacji: Bezwzględnie konieczne jest przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami. http://blog.sciaga.pl/tag/rozmowa-kwalifikacyjna/

Założenia w rekrutacji: ROZMOWA KWALIFIKACYJNA - kontakt z pracodawcą Siedem punktów planu rozmowy kwalifikacyjnej: 1. Cechy fizyczne- jakie są wymagania dotyczące ogólnego stanu zdrowia, siły fizycznej, witalności, wzroku, słuchu, wyglądu, wieku, itp.; 2. Kwalifikacje-jakie są wymagania dotyczące wykształcenia, wiedzy technicznej, specjalistycznego przygotowania i praktyki zawodowej; 3. Inteligencja- w jakim stopniu wymagana jest umiejętność logicznego myślenia oraz łatwość uczenia się;

Założenia w rekrutacji: ROZMOWA KWALIFIKACYJNA 4. Szczególne zdolności- czy są wymagane zdolności techniczne, łatwości posługiwania się liczbami, łatwość wyrażania myśli, zdolność, zdolności twórcze, zdolności negocjacyjne, handlowe, itp.; 5. Zainteresowania- posiadanie zainteresowań, hobby, sposób spędzania wolnego czasu; 6. Cechy charakteru-zalety osobiste, które okażą się niezbędne na tym stanowisku pracy i sprawią, że będziesz dobrym pracownikiem;

Założenia w rekrutacji: ROZMOWA KWALIFIKACYJNA 7. Wymogi dodatkowe- dodatkowe okoliczności, które trzeba wziąć pod uwagę, np. dojazd do domu, opieka nad dzieckiem, konieczność pracy po godzinach. http://zielonalinia.gov.pl/default.aspx?docID=737

Założenia w rekrutacji: LIST MOTYWACYJNY: Nie będziemy stosować wzorów na list motywacyjny zostawiając pole do popisu dla naszych kandydatów. Jednak list będzie jednym z kryteriów do zaproszenia kandydata na rozmowę kwalifikacyjną http://zielonalinia.gov.pl/default.aspx?docID=737

Motywowanie pracowników Motywacja - stan gotowości istoty rozumnej do podjęcia określonego działania, to wzbudzony potrzebą zespół procesów psychicznych i fizjologicznych określający podłoże zachowań i ich zmian. To wewnętrzny stan człowieka mający wymiar atrybutowy.

Motywowanie pracowników Plan motywacji: sprawiedliwe ocenianie, odpowiedni i jasny system awansowania, kształtowanie właściwego systemu płac, celowe i uzasadnione wyróżnienie oraz nagrodzenie pracowników, współudział pracowników w zarządzaniu opartym na zasadzie demokratycznej, konsekwentne stosowanie czynników motywacyjnych, sprawiedliwe stosowanie, różnicowanie nagrody dla pracowników w zależności od wkładu pracy i osiągniętych rezultatów, częstsze stosowanie nagród niż kar,

Motywowanie pracowników Bodźce materialne i niematerialne  Bodźce materialne to wszystkie świadczenia otrzymywane przez pracownika w formie materialnej z tytułu świadczenia pracy, a więc: płace, premie, nagrody, dodatki, deputaty, dofinansowania, zniżki w opłatach, etc.  

Motywowanie pracowników Bodźce materialne i niematerialne:   Bodźce niematerialne to bodźce nie mające formy pieniężnej, czyli wszelkie nagrody niematerialne, pochwały, nagany, opinie, wyróżnienia, awanse, a także stworzenie odpowiednich warunków pracy, dbałość o prawidłowe stosunki międzyludzkie, prawidłowy podział zadań, zwiększenie atrakcyjności pracy, stopnia swobody, etc.  

Wartościowanie pracy Zwane też kwalifikowaniem pracy, jest postępowaniem zmierzającym do zróżnicowania prac i stanowisk pracy pod kątem różnic w ich treści (trudności pracy), wykorzystywanym w polityce personalnej firmy. Termin "wartościowanie pracy" jest tłumaczeniem anglojęzycznego job evaluation, co można byłoby też tłumaczyć jako szacowanie lub ocenę pracy (robót).  

Wartościowanie pracy W polskiej terminologii mówi się o wartościowaniu pracy (obecnie najczęściej) lub o kwalifikowaniu pracy (rzadziej - choć, być może poprawniej). Wartościowanie pracy jest niezbędne przede wszystkim dla celów różnicowania wysokości oferowanych pracownikom płac stosownie do tego, jakie prace powierza im się do wykonania, aczkolwiek jego wyniki są wykorzystywane również dla celów doboru ludzi do stanowisk, oceny oraz rozwoju zawodowego.  

Wartościowanie pracy W Polsce, na szeroką skalę, próbowano wprowadzić wartościowanie pracy metodą UMEWAP (w wersjach UMEWAP-85 i UMEWAP- 97 - promowana przez ówczesne Ministerstwo Pracy i Spraw Socjalnych)  

Źródła: http://www.egospodarka.pl/tematy/zarzadzanie-personelem http://www.kadryonline.pl/zarzadzanie_personelem.php http://personel.infor.pl/ http://kadry.nf.pl/ http://zzl.ipiss.com.pl/ www.mpips.gov.pl M. Pietraszewski Wybrane zagadnienia z biznesu empi2 Poznań 2000 G. Kowalewski Podstawy nauki o organizacji i zarządzaniu. Ekstat Szczecin 2000