im. ks. J. Popiełuszki we Włocławku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Człowiek – Najlepsza inwestycja
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Efektywność kształcenia Jak ją poprawiać?. Kształcenie – to całość doświadczeń składających się na proces zdobywania przez jednostkę umiejętności, wiedzy.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
„Zastosuj w praktyce” Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z biologii
Oferta zajęć sportowych w Gimnazjum Nr 7
Praca domowa w procesie dydaktycznym
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Rola biblioteki szkolnej w organizacji czasu wolnego uczniów jako formy przeciwdziałania zagrożeniom Łańcut,
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
„Szkolne Centrum Nauki”
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu. Plan wystąpienia Cele programu zajęć doradczych i psychologiczno-pedagogicznych Sposoby realizacji celów Zadania programów.
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Przedszkole Samorządowe w Dobrzyniewie Dużym
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Pisanie i modyfikowanie programów, pisanie innowacji i projektów edukacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej Joanna Dembowa.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Projekt edukacyjny dla uczniów
Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Warto ustalić, w jakich warunkach przebiegało uczenie się i nauczanie, czyli przeanalizować czynniki, które w znaczący sposób mogły wpłynąć na poziom.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
Młody Fizyk Eksperymentuje – I Pracownia Fizyczna dla Licealistów
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 4 (dla Dzieci Niesłyszących) Łódź ul. Krzywickiego 20
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
Dobre praktyki w realizacji projektów w ramach programu Erasmus +
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Szkolny Program Wspierania Zdolności i Talentów „Lubuscy poszukiwacze talentów” opracowali: Agnieszka Pisarczyk i Zdzisław Kapiński.
Pomoc psychologiczno- pedagogiczna
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego
Zapis prezentacji:

im. ks. J. Popiełuszki we Włocławku Gimnazjum nr 2 im. ks. J. Popiełuszki we Włocławku

„Potrafisz” – wyrównywanie szans edukacyjnych, rozwijanie pasji i talentów” „Zastosuj w praktyce” – pozalekcyjne zajęcia dodatkowe dla dzieci i młodzieży

Cele ogólne Rozwijanie zainteresowań i zdolności uczniów z zakresu przedmiotów ścisłych z naciskiem na fizykę; Zagospodarowanie czasu wolnego uczniów; Podniesienie efektywności kształcenia i wychowania; Wykształcenie umiejętności planowania rozwiązania problemu fizycznego oraz jego argumentowania; Kształtowanie umiejętności samodzielnego zdobywania wiedzy oraz wykorzystania różnych źródeł informacji.

Cele szczegółowe Rozwijanie sprawności umysłowej ucznia oraz jego zainteresowań; Wykształcenie zasad systematyczności i pracowitości oraz wytrwałości w osiąganiu swojego celu; Rozwijanie umiejętności budowania modeli i wyjaśniania problemów na ich podstawie; Osiąganie lepszych wyników edukacyjnych; Budowanie wiary we własne możliwości.

Elektroskopy Sprawdzamy, jak działają wykonane przez nas przyrządy do wykrywania ładunku elektrycznego

Czy to możliwe? Czy to się elektryzuje?

Zbudowaliśmy silniczek elektryczny. Sprawdzamy jego działanie.

Budujemy alarmy – uczymy się współpracy w grupie

Alarm z fotorezystorem Zbudowaliśmy alarm – każda szuflada i szafka są bezpieczne.

Budujemy gry dydaktyczne

Dziękuję za uwagę Marzena Sobieraj