Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

Człowiek – Najlepsza inwestycja
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Realizacja programów rządowych Radosna Szkoła i Wyprawka szkolna.
„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I – III szkół podstawowych” Projekt realizowany w ramach projektów systemowych MEN i beneficjentów.
W roku szkolnym 2012/2013 szkoła przygotowała: koła przedmiotowe i zainteresowań z poszczególnych przedmiotów, pomoc psychologiczno-pedagogiczną, indywidualizację
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Stan wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie zachodniopomorskim Stan na dzień r.
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10. Główne wejście do placówki.
PRZYSTOSOWANIE BEMOWSKICH SZKÓŁ DO PRZYJĘCIA SZEŚCIOLATKÓW.
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Dobry start w edukację – indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Międzyrzecz.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
„Dajmy dzieciom skrzydła
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 30 kwietnia 2013 r.
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CZŁOWIEK NAJLEPSZA INWESTYCJA cel projektu cele szczegółowe zapewnienie każdemu dziecku realizującemu I etap edukacyjny w szkołach podstawowych.
Planowane zmiany w aktach prawnych Październik 2010.
OFERTA EDUKACYJNA ZS W OSTASZEWIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012
Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego człowiek - najlepsza inwestycja Warszawa, wrzesień 2012r. ZAŁOŻENIA.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Projekt "Mamo! Tato! Wyrosłem z przedszkola" realizowany jest w ramach zadania publicznego pn. Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację.
I NDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH.
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
KALEJDOSKOP SZANS KALEJDOSKOP MOZLIWOŚCI Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze Jelenia Góra r.
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW
SŁOWNICZEK Wnioskodawcy – organy prowadzące szkoły podstawowe publiczne i niepubliczne Realizatorzy – szkoły podstawowe Grupa docelowa – uczniowie i uczennice.
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt pn. „Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
EUROPOS SĄJUNGA EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDAS VEIKLŪS KAIMYNAI.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA SZEŚCIOLATEK W SZKOLE.
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
„Lepszy start w nowe jutro” Gorzów Wlkp  Działanie 9.1  Działanie 9.1 „Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a kształcenie specjalne
Projekty edukacyjne na terenie subregionu ciechanowskiego
Rola Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w procesie wsparcia ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
ul. Grzybowska Warszawa
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
ul. Grzybowska Warszawa
Zapis prezentacji:

Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka 1 69-100 Słubice Tel Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka 1 69-100 Słubice Tel. 95 737 2058 e-mail:zao@edukacja.slubice.pl http://edukacja.slubice.pl Projekt „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Gmina Słubice

Gmina Słubice/ Zespół Administracyjny Oświaty w Słubicach „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Beneficjent: Gmina Słubice/ Zespół Administracyjny Oświaty w Słubicach Okres realizacji: od 1września 2012 do 31 sierpnia 2014

502 uczniów Uczestnicy projektu Szkoła Podstawowa nr 1 w Słubicach „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Uczestnicy projektu 502 uczniów Szkoła Podstawowa nr 1 w Słubicach Szkoła Podstawowa nr 2 w Słubicach Szkoła Podstawowa nr 3 w Słubicach Szkoła Podstawowa w Kunowicach Szkoła Podstawowa w Golicach

„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Cel główny projektu Wsparcie indywidualnego rozwoju 502 uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Słubice, dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych tych uczniów.

Cele szczegółowe projektu „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Cele szczegółowe projektu 1. Zapewnienie dzieciom oferty edukacyjno-profilaktycznej, zgodnej z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi. 2. Stworzenie w szkołach warunków umożliwiających i wspomagających indywidualną prace nauczyciela z uczniem, poprzez wyposażenie szkół w niezbędne materiały dydaktyczne.

„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice 3. Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się u co najmniej 50% dzieci objętych zajęciami wyrównawczymi z matematyki i języka polskiego. 4. Zminimalizowanie specyficznych problemów rozwojowych u co najmniej 50% dzieci objętych zajęciami logopedycznymi, gimnastyką korekcyjną. 5. Rozwój uzdolnień u co najmniej 50% dzieci objętych zajęciami dla dzieci uzdolnionych polonistycznie i matematyczno-przyrodniczo.

„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Wartość projektu 343 316,70 zł zad.1. doposażenie bazy dydaktycznej szkół 108 866,70 zł Dwa przetargi- grudzień 2012 (2 dostawców), październik 2013 (1 dostawca)

zestawy multimedialne: laptop, projektor multimedialny, ekran; „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice pomoce dydaktyczne: gry dydaktyczne, plansze i tablice edukacyjne, programy multimedialne, pomoce naukowe do zajęć z zakresu edukacji matematycznej, polonistycznej, zajęć z logopedą, sprzęt gimnastyczny, materace, piłki, gry zręcznościowe do gimnastyki korekcyjnej; zestawy multimedialne: laptop, projektor multimedialny, ekran; radiomagnetofony.

„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice

„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice

„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice

zad.2 realizacja dodatkowych zajęć 234 450,00 zł „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice zad.2 realizacja dodatkowych zajęć 234 450,00 zł Dwa przetargi- grudzień 2012 (20 nauczycieli), październik 2013 (10 nauczycieli)

„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice -zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, -zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, -zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy, -gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, -zajęcia dla dzieci uzdolnionych matematycznie-przyrodniczo, - zajęcia dla dzieci uzdolnionych polonistycznie

Szkoła Podstawowa w Golicach „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Szkoła Podstawowa w Golicach

Szkoła Podstawowa w Kunowicach „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Szkoła Podstawowa w Kunowicach

Szkoła Podstawowa nr 1 w Słubicach „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Szkoła Podstawowa nr 1 w Słubicach

Szkoła Podstawowa nr 2 w Słubicach „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Szkoła Podstawowa nr 2 w Słubicach

Szkoła Podstawowa nr 3 w Słubicach „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Szkoła Podstawowa nr 3 w Słubicach

ilość godzin (tygodniowo) „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice rok szkolny 2012/ 2013 rok szkolny 2013/ 2014 szkoła ilość grup liczba uczniów ilość godzin (tygodniowo) liczba uczniów ilość godzin (tygodniowo) SP1 30 164 990(30) 4 32 240(8) SP2 33 166 1089(33) SP3 25 155 1221(37) 20 SPG 7 34 231(7) 2 8 120(4) SPK 6 21 198(6) 16 ogółem 101 540 3729(113) 108 960(32)

realizacja indywidualizacji procesu nauczania; „Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Gmina Słubice Podsumowanie realizacja indywidualizacji procesu nauczania; doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne; wymierne efekty dydaktyczne i wychowawcze; dzieci bardzo chętnie uczestniczyły w zajęciach; duże zainteresowanie rodziców zajęciami; potrzeba kontynuowania podobnych działań.