W roku szkolnym 2012-2013 podjęliśmy działania, których celem było poprawienie funkcjonowania szkoły. Aby pozyskać potrzebne informacje : - Zwróciliśmy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W naszej szkole uczniowie czują się bezpiecznie.
Advertisements

Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
12 grudnia 2011r. POWIATOWE FORUM EDUKACYJNE. ZESPÓŁ ORZEKAJĄCY Zespół wydaje orzeczenie lub opinię na wniosek rodziców, prawnych opiekunów. Zespół wydaje.
Kontrole doraźne w roku szkolnym Kontrole doraźne -71 na wniosek : organu prowadzącego szkołę lub placówkę - 4 Rzecznika Praw Obywatelskich.
Absencja uczniów.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
Konferencja Wdrażanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Zdrowie: To nie tylko brak choroby, lecz pełny dobrostan społeczny, psychiczny i biologiczny Światowa Organizacja Zdrowia.
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
1. Podsumowanie wyników ewaluacji zewnętrznych – rok szkolny 2012/13 2
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 30 kwietnia 2013 r.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Planowane zmiany w aktach prawnych Październik 2010.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2010/2011 Gimnazjum Publiczne nr 2 w Solcu Kujawskim Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób , aby uczniowie.
Organizacja nadzoru pedagogicznego Sprawny system przepływu informacji Prawidłowość doboru pracowników do charakteru realizowanych zadań Terminowość zadań
II.2.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej.
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł NR 94 W WARSZAWIE. SUKCES NA MIARĘ MOŻLIWOŚCI I POTRZEB KAŻDEGO UCZNIA BEZPIECZNA I ŻYCZLIWA SZKOŁA.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA PROFIL SZKOŁY
i bezpieczeństwa uczniów
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Efektywne wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka od przedszkola
Spotkanie z dyrektorami wtorek, 23 września 2014 r.
Sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2013/2014
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2014/2015
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ
Prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów  Przeprowadzenie rozmów z uczniami, których tematem były m.in. sytuacja edukacyjna, motywacja do.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Warto ustalić, w jakich warunkach przebiegało uczenie się i nauczanie, czyli przeanalizować czynniki, które w znaczący sposób mogły wpłynąć na poziom.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE. Promocja zdrowia jest procesem społecznym, w którym wszyscy powinniśmy brać udział, procesem daleko wykraczającym poza zadania.
Najczęściej powtarzające się mocne strony i problemy do rozwiązania:
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
SPRAWOZDANIE PSYCHOLOGA SZKOLNEGO za rok szkolny 2014/2015
KONTROLE DORAŹNE Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015.
PODSUMOWANIE NADZORU PEDAGOGICZNEGO WIELKOPOLSKIEGO KURATORA OŚWIATY ( )
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi w przedszkolu, szkole i placówce polega na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
Szkoła Promująca Zdrowie
Przykładowy model podziału środków
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

W roku szkolnym podjęliśmy działania, których celem było poprawienie funkcjonowania szkoły. Aby pozyskać potrzebne informacje : - Zwróciliśmy się z ankietą do uczniów, rodziców i pracowników szkoły - Dokonaliśmy analizy dokumentacji szkolnej

WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY

Cele, które postawiliśmy przed sobą : Poprawienie frekwencji uczniów na lekcjach Jak najlepsze udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom z potrzebami Jeszcze lepsze promowanie osiągnięć naszych uczniów oraz lepsze promowanie naszej szkoły Poprawienie wyników egzaminów gimnazjalnych i maturalnych

Szkoła kształtuje swój pozytywny wizerunek w środowisku lokalnym Szkoła promuje osiągnięcia uczniów

Szkoła systematycznie podejmuje działania skierowane do społeczności lokalnej Szkoła promuje się na targach oraz na swojej stronie internetowej Szkoła systematycznie promuje osiągnięcia uczniów Nasze zadania:  Musimy poprawić promowanie osiągnięć uczniów  Powinniśmy zwiększyć swoją promocję jako szkoła w dzielnicy i mieście

Wszyscy uczniowie i rodzice na początku roku szkolnego są informowani o skutkach nierealizowania obowiązku szkolnego przez uczniów Wychowawcy wspierani przez pedagoga i psychologa szkolnego systematycznie monitorują frekwencję uczniów Kiedy pojawiają się wagary szkoła podejmuje działania wspierające rodziców w celu wyeliminowania nieobecności nieusprawiedliwionych na lekcjach Podjęcie działań związanych z kontrolą obowiązku szkolnego przez uczniów

Udzielanie pomocy uczniom ze specjalnymi potrzebami  Przez cały poprzedni rok szkolny powoływane były zespoły dla uczniów ze specjalnymi potrzebami  Potrzeby uczniów są rozpoznawane dzięki: obserwacjom ucznia na lekcji, obserwacji zachowania, analizie wyników nauczania, rozmowom z rodzicami, opiniom PPP  Rodzice informowani byli o podejmowanych przez szkołę działaniach Skuteczność naszych działań zależy od wsparcia rodziców oraz od pozytywnego nastawienia  uczniów

Każdego roku analizujemy i interpretujemy wyniki egzaminów gimnazjalnych i maturalnych Dzięki analizom wyników egzaminów wiemy z jakimi zadaniami uczniowie sobie nie poradzili Przygotowaliśmy wspólny dla wszystkich przedmiotów egzaminacyjnych wzór analizy egzaminów gimnazjalnych i maturalnych, który pomoże nam jeszcze wyczerpująco je analizować Poprzez dobór i zastosowanie w czasie lekcji odpowiednich zadań chcemy doprowadzić do jak najlepszego zdawania egzaminów przez naszych uczniów Analiza egzaminów gimnazjalnych i maturalnych