Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Advertisements

INFORMACJA o stanie wdrożenia modeli i standardów edukacyjnych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez miasto Opole.
Pracownia Komputerowa                                                                                               
Szkoła dla 6-latka 6.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Pracownia komputerowa wykorzystana została do elektronicznego logowania się uczniów do szkół ponadgimnazjalnych, po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertą
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie Klasy I - III.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Wyrównywanie szans edukacyjnych Szkoła Podstawowa w Stróżach.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Projekt edukacyjny Siódemka realizowany przez Zespół Szkół nr 2 Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu ul. Sienkiewicza 5,
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
Szkoła Podstawowa nr 1 IM. H. SIENKIEWICZA w Czarnkowie
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Biblioteka jako Szkolne Centrum Informacji
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
DZIAŁALNOŚĆ PROFILAKTYCZNA SZKOŁY
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Edukacja informatyczna w naszej szkole Beata Skowrońska.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Zajęcia pozalekcyjne i inicjatywy społeczności lokalnej
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
I NTERNETOWE C ENTRUM I NFORMACJI M ULTIMEDIALNEJ Szkoły Podstawowej nr 20 im. S. Batorego w Poznaniu.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
WIZJA Stworzenie dzięki odpowiedniemu programowi, metodom nauczania i środkom dydaktycznym, takich warunków nauczania i uczenia się, które umożliwią.
KOORDYNATORZY ZESPOŁU : M.Orłowska-Gaweł , J. Kowalska,M. Rajterowska,
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 4 w Knurowie
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
SP 160 ul.A.Struga24A Tel
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Sopocka Akademia Tenisowa
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Zapraszamy do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 238
Zapis prezentacji:

Wyrównywanie szans edukacyjnych

Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu

Zajęcia z informatyki są prowadzone w klasach IV - VI

Uczniowie klas I – III też chętnie korzystają z zajęć z komputerem

Projekt „Rozwijamy talenty” pozwolił uczniom klas I-III na poszerzenie swoich wiadomości i umiejętności w zakresie obsługi komputera...

Uczniowie mogli w sposób atrakcyjny poszerzać swoją wiedzę...

korzystając z programów multimedialnych zainstalowanych na twardych dyskach komputerów

W ramach projektu „Rozwijamy talenty” zorganizowano zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów klas I-III

Z zajęć w pracowni komputerowej chętnie korzystali wychowankowie oddziału przedszkolnego

Podstawą korzystania przez uczniów z Internetu jest znajomość zasad bezpiecznego surfowania, stąd udział w akcji „Dzień bezpiecznego Internetu”

Uczniowie klas IV-VI również z chęcią i zaangażowaniem korzystają z pracowni komputerowej i centrum multimedialnego

Pod okiem nauczycieli poszerzają i utrwalają swoją wiedzę z matematyki, przyrody, języka angielskiego, języka polskiego, techniki itp.

Uczniowie szczególnie zainteresowani informatyką i dziennikarstwem redagują szkolną gazetę „Matematyczny Punkt Widzenia”

Uczniowie klas IV – VI brali udział w kursie e-learningowym z zakresu bezpieczeństwa w Internecie – za ukończenie szkolenia składającego się z 7. modułów otrzymali dyplomy

Od nowego roku szkolnego zamierzamy uruchomić mailową „gorącą linię” między uczniem a wychowawcą: uczeń, który ze względu na chorobę czy jakikolwiek inny powód nie będzie mógł dłuższy czas uczęszczać do szkoły zostanie objęty szczególną opieką, uczeń, który ze względu na chorobę czy jakikolwiek inny powód nie będzie mógł dłuższy czas uczęszczać do szkoły zostanie objęty szczególną opieką, nauczyciele wszystkich przedmiotów będą wysyłać uczniowi materiał, z którym będzie się on musiał zapoznać, nauczyciele wszystkich przedmiotów będą wysyłać uczniowi materiał, z którym będzie się on musiał zapoznać, załącznikiem do nowego materiału będzie zestaw ćwiczeń, który po rozwiązaniu uczeń wysyła nauczycielowi, załącznikiem do nowego materiału będzie zestaw ćwiczeń, który po rozwiązaniu uczeń wysyła nauczycielowi, nauczyciel poprawia nadesłany materiał i po wypisaniu uwag do dalszej pracy odsyła uczniowi. nauczyciel poprawia nadesłany materiał i po wypisaniu uwag do dalszej pracy odsyła uczniowi.

Podsumowując, do efektów bezpośrednich naszych działań w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych możemy zaliczyć: zdobycie i rozwój nowych umiejętności, zdobycie i rozwój nowych umiejętności, odkrywanie nowych obszarów zainteresowań uczniów, odkrywanie nowych obszarów zainteresowań uczniów, realizacja własnych potrzeb uczniów w zakresie rozwijania zainteresowań, realizacja własnych potrzeb uczniów w zakresie rozwijania zainteresowań, wzrost wiary we własne siły, wzrost wiary we własne siły, pozbycie się uczucia nieśmiałości i obawy w kontaktach ze światem zewnętrznym, pozbycie się uczucia nieśmiałości i obawy w kontaktach ze światem zewnętrznym, poczucie sukcesu (nawet niewielkiego), które zachęca do dalszych działań przyczyniających się do poszerzania wiadomości i umiejętności. poczucie sukcesu (nawet niewielkiego), które zachęca do dalszych działań przyczyniających się do poszerzania wiadomości i umiejętności.

Dziękujemy za uwagę KONIEC