Wyrównywanie szans edukacyjnych
Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu
Zajęcia z informatyki są prowadzone w klasach IV - VI
Uczniowie klas I – III też chętnie korzystają z zajęć z komputerem
Projekt „Rozwijamy talenty” pozwolił uczniom klas I-III na poszerzenie swoich wiadomości i umiejętności w zakresie obsługi komputera...
Uczniowie mogli w sposób atrakcyjny poszerzać swoją wiedzę...
korzystając z programów multimedialnych zainstalowanych na twardych dyskach komputerów
W ramach projektu „Rozwijamy talenty” zorganizowano zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze dla uczniów klas I-III
Z zajęć w pracowni komputerowej chętnie korzystali wychowankowie oddziału przedszkolnego
Podstawą korzystania przez uczniów z Internetu jest znajomość zasad bezpiecznego surfowania, stąd udział w akcji „Dzień bezpiecznego Internetu”
Uczniowie klas IV-VI również z chęcią i zaangażowaniem korzystają z pracowni komputerowej i centrum multimedialnego
Pod okiem nauczycieli poszerzają i utrwalają swoją wiedzę z matematyki, przyrody, języka angielskiego, języka polskiego, techniki itp.
Uczniowie szczególnie zainteresowani informatyką i dziennikarstwem redagują szkolną gazetę „Matematyczny Punkt Widzenia”
Uczniowie klas IV – VI brali udział w kursie e-learningowym z zakresu bezpieczeństwa w Internecie – za ukończenie szkolenia składającego się z 7. modułów otrzymali dyplomy
Od nowego roku szkolnego zamierzamy uruchomić mailową „gorącą linię” między uczniem a wychowawcą: uczeń, który ze względu na chorobę czy jakikolwiek inny powód nie będzie mógł dłuższy czas uczęszczać do szkoły zostanie objęty szczególną opieką, uczeń, który ze względu na chorobę czy jakikolwiek inny powód nie będzie mógł dłuższy czas uczęszczać do szkoły zostanie objęty szczególną opieką, nauczyciele wszystkich przedmiotów będą wysyłać uczniowi materiał, z którym będzie się on musiał zapoznać, nauczyciele wszystkich przedmiotów będą wysyłać uczniowi materiał, z którym będzie się on musiał zapoznać, załącznikiem do nowego materiału będzie zestaw ćwiczeń, który po rozwiązaniu uczeń wysyła nauczycielowi, załącznikiem do nowego materiału będzie zestaw ćwiczeń, który po rozwiązaniu uczeń wysyła nauczycielowi, nauczyciel poprawia nadesłany materiał i po wypisaniu uwag do dalszej pracy odsyła uczniowi. nauczyciel poprawia nadesłany materiał i po wypisaniu uwag do dalszej pracy odsyła uczniowi.
Podsumowując, do efektów bezpośrednich naszych działań w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych możemy zaliczyć: zdobycie i rozwój nowych umiejętności, zdobycie i rozwój nowych umiejętności, odkrywanie nowych obszarów zainteresowań uczniów, odkrywanie nowych obszarów zainteresowań uczniów, realizacja własnych potrzeb uczniów w zakresie rozwijania zainteresowań, realizacja własnych potrzeb uczniów w zakresie rozwijania zainteresowań, wzrost wiary we własne siły, wzrost wiary we własne siły, pozbycie się uczucia nieśmiałości i obawy w kontaktach ze światem zewnętrznym, pozbycie się uczucia nieśmiałości i obawy w kontaktach ze światem zewnętrznym, poczucie sukcesu (nawet niewielkiego), które zachęca do dalszych działań przyczyniających się do poszerzania wiadomości i umiejętności. poczucie sukcesu (nawet niewielkiego), które zachęca do dalszych działań przyczyniających się do poszerzania wiadomości i umiejętności.
Dziękujemy za uwagę KONIEC