EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. o Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 59) Rozporządzenie MEN z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. z 2017r., poz. 1658). Rozporządzenie MEN z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (Dz.U. z 2017, poz. 1611).
CELE EWALUACJI: dostarczenie informacji na temat funkcjonowania przedszkola w zakresie współpracy z rodzicami poznanie oczekiwań rodziców co do sposobów i form współpracy z placówką. poznanie opinii nauczycieli na temat współpracy z rodzicami
W ankiecie udział wzięło 39 Rodziców co stanowi 39% społeczności Czy Rodzic powinien uczestniczyć w życiu przedszkola? 2. Czy są Państwo informowani o podejmowanych działaniach i decyzjach? 3. Czy mają Państwo możliwość współdecydowania o sprawach przedszkola? 4. Czy działania przedszkola przy rozwiazywaniu problemów są wystarczające? 5. Czy przedszkole wspiera Rodziców w wychowaniu Dzieci?
W jaki sposób przedszkole uzyskuje informacje na temat Państwa oczekiwań dotyczących współpracy? W jaki sposób Rodzice uczestniczą w życiu przedszkola?
Preferowane formy kontaktu przez Rodziców:
Jak oceniają Państwo zebrania?
Jak Państwo oceniają swoją współpracę z przedszkolem? Jak Państwo oceniają wpływ Rodziców na działanie przedszkola?
W ankiecie wzięło udział 8 Nauczycieli, co stanowi 100% społeczności
Czy system kontaktów z Rodzicami spełnia Pani oczekiwania? Z jakich form współpracy z Rodzicami korzysta Pani najchętniej?
WNIOSKI: PRZEDSZKOLE OFERUJE RODZICOM WIELE FORM WSPÓŁPRACY RODZICE WIDZĄ POTRZEBĘ WSPÓŁPRACY RODZICE CZUJĄ SIĘ PARTNERAMI PRZEDSZKOLA RODZICE BARDZO DOBRZE OCENIAJĄ WSPÓŁPRACĘ Z PRZEDSZKOLEM ZARÓWNO POD WZGLĘDEM ORGAZNIACJI JAKI I FORM PREFEROWANE PRZEZ RODZICÓW FORMY KONTAKTU,TO MAILE, UROCZYSTOŚCI PRZEDSZKOLNE I ZEBRANIA NAUCZYCIELE BARDZO DOBRZE OCENIAJĄ WSPÓŁPRACĘ Z RODZICAMI PREFEROWANE PRZEZ NAUCZYCIELI FORMY KONTAKTU, TO ROZMOWA i ZEBRANIE RODZICE, NAUCZYECIELE I DYREKCJA SĄ SPÓJNI CO DO FORM I ORGANZACJI WSPÓŁPRACY