EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia vs ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
Advertisements

ORGANIZACJA KONTROLI OZNAKOWANIA CE W ŚRODOWISKU PRACY – OMÓWIENIE PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW POJAWIAJĄCYCH SIĘ W TOKU KONTROLI Warszawa - czerwiec 2005.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Pomoc publiczna i pomoc de minimis w ramach konkursu RPLU IZ /15 - Programy typu outplacement Oddział Monitoringu i Ewaluacji Departament.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Rok szkolny 2016/2017 w świetle nowych przepisów Referat Oświaty UMM.
Rola przedszkola w przygotowaniu dzieci 6 –letnich do podjęcia nauki w szkole Spotkanie z Rodzicami Przedszkole nr 8 w Nysie.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Zmiany dotyczące zasad kierowania uczniów do Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii (MOS) Konferencja dla dyrektorów, doradców zawodowych i pedagogów gimnazjów.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
.,,Aby mierzyć drogę przyszłą, trzeba wiedzieć skąd się wyszło” C. K. Norwid.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
Koncepcja pracy Przedszkola nr 119 „ Zielona Łąka” we Wrocławiu..
ANALIZA ANKIETY DLA RAD RODZICÓW.
Media i kultura Natalia Brylowska Obserwatorium Kultury
Spotkanie z rodzicami- inauguracja roku szkolnego 2016/
Sprawozdanie z nadzoru pedagogicznego Łódzkiego Kuratora Oświaty - rok szkolny 2016/2017
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Sześciolatek idzie do szkoły
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MJRA H
Finansowanie doskonalenia nauczycieli
Programy nauczania.
Prowadzenie debat w szkole
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
Spotkanie informacyjne Główne założenia konkursu
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Sześciolatek idzie do szkoły
KURS STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP część II TEMAT 1: Organizacja ochrony ludności, w tym ochrony przeciwpożarowej Autor: Robert Łazaj.
1. Podsumowanie wyników ewaluacji zewnętrznych – rok szkolny 2012/13 – wnioski dla zmian. 2. Zmiany w załączniku do rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego.
kształcących w zawodach
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Gimnazjum Nr 86 w Warszawie
Przedszkole Promujące Zdrowie
Konferencja dla Dyrektorów
Zmiany w statutach przedszkoli po reformie oświaty 2017
Badając wymaganie „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” stwierdzamy, że cała kadra jest zaangażowana w.
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Ocena pracy nauczyciela i dyrektora
Staż w dziale Utrzymania Ruchu
RZECZNIK FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Priorytet MEN na rok szkolny 2017/2018
Postępy w zakresie zapewniania równości osób LGBTI w Unii Europejskiej
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Współpraca z placówkami wspierającymi rozwój ucznia
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
KURS STRAŻAKÓW RATOWNIKÓW OSP część II TEMAT 1: Organizacja ochrony ludności, w tym ochrony przeciwpożarowej Autor: Robert Łazaj.
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
SIEĆ WSPARCIA KOORDYNATORÓW POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Wspomaganie pracy szkół
EWALUACJA WEWNĘTRZNA FAŁĘCKA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA CECHOWA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA SIEWNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Raport z ewaluacji wewnętrznej przedszkola   PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 3 NIEZAPOMIANAJKA W ŚWIEBODZICACH   Ewaluacja wewnętrzna, wymaganie 3: Dzieci.
Zapis prezentacji:

EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.

PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. o Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 59) Rozporządzenie MEN z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. z 2017r., poz. 1658). Rozporządzenie MEN z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (Dz.U. z 2017, poz. 1611).

CELE EWALUACJI: dostarczenie informacji na temat funkcjonowania przedszkola w zakresie współpracy z rodzicami poznanie oczekiwań rodziców co do sposobów i form współpracy z placówką. poznanie opinii nauczycieli na temat współpracy z rodzicami

W ankiecie udział wzięło 39 Rodziców co stanowi 39% społeczności Czy Rodzic powinien uczestniczyć w życiu przedszkola? 2. Czy są Państwo informowani o podejmowanych działaniach i decyzjach? 3. Czy mają Państwo możliwość współdecydowania o sprawach przedszkola? 4. Czy działania przedszkola przy rozwiazywaniu problemów są wystarczające? 5. Czy przedszkole wspiera Rodziców w wychowaniu Dzieci?

W jaki sposób przedszkole uzyskuje informacje na temat Państwa oczekiwań dotyczących współpracy? W jaki sposób Rodzice uczestniczą w życiu przedszkola?

Preferowane formy kontaktu przez Rodziców:

Jak oceniają Państwo zebrania?

Jak Państwo oceniają swoją współpracę z przedszkolem? Jak Państwo oceniają wpływ Rodziców na działanie przedszkola?

W ankiecie wzięło udział 8 Nauczycieli, co stanowi 100% społeczności

Czy system kontaktów z Rodzicami spełnia Pani oczekiwania? Z jakich form współpracy z Rodzicami korzysta Pani najchętniej?

WNIOSKI: PRZEDSZKOLE OFERUJE RODZICOM WIELE FORM WSPÓŁPRACY RODZICE WIDZĄ POTRZEBĘ WSPÓŁPRACY RODZICE CZUJĄ SIĘ PARTNERAMI PRZEDSZKOLA RODZICE BARDZO DOBRZE OCENIAJĄ WSPÓŁPRACĘ Z PRZEDSZKOLEM ZARÓWNO POD WZGLĘDEM ORGAZNIACJI JAKI I FORM PREFEROWANE PRZEZ RODZICÓW FORMY KONTAKTU,TO MAILE, UROCZYSTOŚCI PRZEDSZKOLNE I ZEBRANIA NAUCZYCIELE BARDZO DOBRZE OCENIAJĄ WSPÓŁPRACĘ Z RODZICAMI PREFEROWANE PRZEZ NAUCZYCIELI FORMY KONTAKTU, TO ROZMOWA i ZEBRANIE RODZICE, NAUCZYECIELE I DYREKCJA SĄ SPÓJNI CO DO FORM I ORGANZACJI WSPÓŁPRACY