ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Advertisements

Jak zapanować nad rozliczeniem…
Wniosek o płatność Karolina Bakalarska Olsztyn,
1 Oś 1 Korzystanie z usług doradczych przez rolników i posiadaczy lasów 4 listopad 2009 r.
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
Cena: 59 zł brutto To prosty w obsłudze program komputerowy do generowania dokumentów sprzedaży za towary i usługi, przelewów bankowych i dokumentów kasowych.
ROZLICZENIE JEDNORAZOWEJ DOTACJI NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Pożyczki na wyprzedzające finansowanie w ramach PROW
BIZNESTANK Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, pragnę przedstawić ofertę programu BIZNESTANK. Jest to oferta przeznaczona specjalnie dla małych i.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Załączniki do wniosku o płatność Toruń, 12 kwietnia 2006 r.
OPŁATY ZA ŚWIADCZENIA PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH Rok szkolny 2011/2012 WYDZIAŁ OŚWIATY r.
Zarządzanie procesami transportowo-logistycznymi
Forum Liderów Banków Spółdzielczych
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
Możliwości finansowania inwestycji Inicjatywa JEREMIE dla rozwoju regionu łódzkiego Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Kutno, r.
Obrót bezgotówkowy – obrót wekslowy (weksel własny).
BIURA PODRÓŻY OPRACOWAŁA: D.DUNIEWICZ-KUFEL
Elektronizacja współpracy pomiędzy Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
Prawdy oczywiste Faktury w 2014 roku - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
ZAWIERANIE UMÓW ubezpieczenia grupowe na życie
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
Zarządzanie kredytami i należnościami
Dotacje działalność pożytku publicznego
Odsetki za zwłokę Dorota Pasińska.
PREZENTACJA USŁUGI PRANIE Z DOWOZEM DO KLIENTA
Czas stał się decydującym czynnikiem w gospodarce. Tylko koncentracja na prowadzeniu podstawowej działalności Twojej firmy przy wykorzystaniu w 100% wysoko.
Wszystko na temat faktur…
Prezentacja oferty CityProjekt Sp. z o.o.. Kim jesteśmy? CityProjekt Sp. z o.o. to biuro architektoniczno-budowlane, które wykonuje: Projekty indywidualne.
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
Rozliczanie operacji PROW Stęszew 6 listopada 2012r Ireneusz Witkowski.
Katowice, październik 2006r.
Fundusz Poręczeń Unijnych Warszawa, r..
Rachunkowość Rozrachunki z odbiorcami i dostawcami, rozrachunki publiczno-prawne, w tym z tytułu podatku VAT Robert Dyczkowski.
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka transakcji transgranicznych w UE.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Rowy, 3 października 2009 ZASADY UDZIELANIA PORĘCZEŃ W ŚWIETLE REKOMENDACJI ZWIĄZKU BANKÓW POLSKICH.
FAKTURY VAT 2014 Podlaski Urząd Skarbowy w Białymstoku
Nota księgowa jako dokument rozliczeniowy firmy
Elastyczne rozwiązania transportowe
Zasady finansowania i rozliczania zadań publicznych przez JST z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi Artur Gluziński.
Urząd Skarbowy w Rybniku
Procedura podejmowania działalności gospodarczej
Rola KDPW w obsłudze walnych zgromadzeń Pierwsze doświadczenia po zmianie KSH.
1 Instrukcja wypełniania Umowy o prowadzenie z funduszami Legg Mason Materiał do użytku wewnętrznego pełnomocników.
Zasady prawidłowego rozliczania otrzymanego wsparcia w ramach „ Z pracy do pracy” POKL /14.
Outsourcing problematycznych etapów wytwarzania jako narzędzie optymalizacji produkcji Anna Zawadzka Business Development Manager Rzeszów, 4. Listopada.
Bezgotówkowe formy rozliczeń.
Upper Finance Med Consulting  Specjalista w dziedzinie pozyskiwania finansowania dla branży medycznej  Wieloletnie doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania.
Oferta Banku Ochrony Środowiska S.A. dla nabywców surowca drzewnego od PGL Lasy Państwowe.
Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości Rozliczanie projektów w ramach schematu 2.2 A – wydatkowanie zaliczki 24 października 2013 r. Fundusze europejskie.
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Rachunek powierniczy –Rachunek celowy przeznaczony do gromadzenia środków i prowadzenia rozliczeń pomiędzy określonymi.
1 Zmienność popytu – wyzwania dla procesu dystrybucji w spółce handlowo - produkcyjnej Nowoczesny Magazyn Listopad 2012.
Anna Wiraszka Łukasz Kubiś grupa SRL. Nazwa: Solid Logistics Sp. z o.o. Siedziba firmy: ul. Pokorna 2 lok. 1044, Warszawa posiada oddziały w Gdyni,
Partner Logistic Wykonała: Magdalena Wołoszyn. DANE FIRMY SIEDZIBA FIRMY ul. Gadki Wolbórz TEL FAX CENTRUM.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
JAK ZAŁOŻYĆ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ?. Co to jest ta działalność gospodarcza?
Dr inż. Karolina Bondarowska
Transport na miarę Twoich potrzeb. Transport na miarę Twoich potrzeb.
REZERWACJA USŁUG HOTELARSKICH
Dokumentacja magazynowa
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Adres korespondencyjny
TWÓJ PARTNER W LOGISTYCE BADANIA KLINICZNE
Prawo cywilne w zarządzaniu oświatą (część II)
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
Zapis prezentacji:

ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW WZÓR OFERTY ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW FARMADA TRANSPORT SP. Z O.O. UL. SZOSA BYDGOSKA 58 87-100 TORUŃ Tel. 56 669 40 00 / Fax 56 669 41 11 Mamy doświadczenie w branży farmaceutycznej. Jesteśmy profesjonalnym i przyjaznym partnerem w biznesie dla naszych Kontrahentów. Ustalamy z Państwem terminy stałych dostaw. Proponujemy elastyczne godziny dostaw. Odbieramy należności za zamówiony towar.

WZÓR OFERTY Jesteśmy firmą dedykowaną do świadczenia usług transportowych. Naszą misją jest wdrażanie najwyższych standardów transportu leków oraz innych towarów dla naszych Klientów. Jesteśmy konkurencyjnym, profesjonalnym, wiarygodnym i przyjaznym partnerem w biznesie dla naszych Kontrahentów. Zapewniamy wysoką jakość serwisu zgodną z zasadami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej, elastyczność wynikającą z indywidualnych potrzeb Klienta oraz efektywność kosztową. Procesy i rozwiązania biznesowe stosowane do obsługi naszych Klientów mają na celu maksymalizację jakości usług w każdej dziedzinie naszej działalności. Oferujemy Państwu możliwość skorzystania z następujących usług: • dostawę przesyłek drobnicowych • dostawę przesyłek paletowych • przewozy dedykowane • przewozy z zachowaniem temperatury + 15 do + 20 stopni C • przewozy z zachowaniem temperatury + 2 do + 8 stopni C • przewozy z gwarantowany czasem dostawy • przewozy w systemie od drzwi do drzwi • przewozy z ciągłą rejestracja temperatury • możliwość odbioru przesyłek z miejsc wskazanych • możliwość przewozu przesyłek lodówkowych • zwrot potwierdzonych dokumentów • potwierdzenie danych dostawy • pobranie i zwrot należności • dostawę i odbiór w sobotę • opakowania firmowe Realizujemy projekty pełnej obsługi logistycznej z dostawą bezpośrednią i obsługą sprzedaży. Dysponujemy nowoczesnymi powierzchniami magazynowymi zapewniającymi kontrolowaną temperaturę.

Warunki współpracy z firmą FARMADA Akceptacja oferty poprzez jej podpisanie przez osoby upoważnione z Państwa strony oznacza podstawę do stworzenia umowy w przedmiocie świadczenia przez Farmada Transport Sp. z o.o. usług przewozowych na terenie RP. Rozliczenie pomiędzy stronami następuje na podstawie wykonanych operacji. Zlecona usługa realizowana jest na podstawie warunków określonych przez zleceniobiorcę. Odpłatność za usługi świadczone przez Farmada Transport Sp. z o.o. będzie ustalana na podstawie obowiązującego na dzień nadania przesyłki cennika z uwzględnieniem rabatów określonych w niniejszej ofercie oraz wyrażonej procentowo opłaty paliwowej, która będzie powiększać podstawową cenę usługi (bez usług dodatkowych). Na naszej stronie internetowej, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem publikowana jest wysokość tej opłaty w poszczególnych miesiącach oraz informacja o sposobie jej obliczania. Warunki cenowe określone w niniejszej ofercie obowiązują Państwa jedynie przy płatności przelewem; przy płatności gotówką ceny zostaną naliczone zgodnie z aktualnym Cennikiem Farmada Transport Sp. z o.o. Zgodnie z informacjami zawartymi w ofercie, należności za usługi będą regulowane przez Państwa przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury, na podstawie faktur zbiorczych wystawianych raz w tygodniu. Wszelkie płatności dokonywane przez Farmada Transport Sp. z o.o. na rzecz Państwa i z tytułu obowiązku zwrotu kwoty pobrań są dokonywane na konto: Bank ................................................................................................................ Nr rachunku…..…............................................................................................. w terminie zgodnym z warunkami cennika aktualnego w dniu nadania przesyłki, przy czym za datę zapłaty uważa się datę złożenia polecenia przelewu przez Farmada Transport Sp. z o.o. Wymieniony rachunek bankowy jest jedynym rachunkiem, na jaki mają być przekazywane pobrania. Wyłącza się możliwość zmiany niniejszego zapisu dokonaną treścią listu przewozowego.

Usługi objęte niniejszą ofertą świadczone będą zgodnie z aktualnym na dzień nadania przesyłki „Regulaminem Świadczenia Usług przez Farmada Transport Sp. z o.o." dostępnym na naszej stronie WWW. W razie Państwa zwłoki w płatności Farmada Transport Sp. z o.o. uprawniona jest do żądania zapłaty za świadczone usługi w formie gotówki. Umowa zawarta na podstawie niniejszej oferty obowiązywać będzie do …………………………….…….. Każda ze stron uprawniona jest do rozwiązania Umowy, stosując się do dwutygodniowego okresu wypowiedzenia. W razie akceptacji niniejszej oferty, przekażą Państwo Farmada Transport Sp. z o.o. stosowne dokumenty rejestrowe (odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, kopię decyzji REGON i NIP).  ------------------------------------------- ---------------------------------------- data i podpis przedstawiciela data i podpis przedstawiciela Klienta Farmada Transport Sp. z o.o.