Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Organizacja transportu publicznego w Metropolii Zatoki Gdańskiej – stan istniejący i kierunki rozwoju Hubert Kołodziejski – Metropolitalny Związek Komunikacyjny.
Advertisements

Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
W AGLOMERACJI KRAKOWSKIEJ
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Największy potencjał gruntów inwestycyjnych w ofercie ANR Leszek Świętochowski Prezes ANR Warszawa, 15 kwietnia 2015 roku.
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
Plany transportu publicznego dla województwa mazowieckiego 1Warszawa, 15 marca 2016 r.
Regionalna Sieć Szerokopasmowa Województwa Podlaskiego „ INTERNET BLIŻEJ WSZYSTKICH Departament Społeczeństwa Informacyjnego Urząd Marszałkowski Województwa.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. ( ZIT ). Dofinansowanie :ZIT 11,4 mln euro WRPO 8,0 mln euro Beneficjenci :- Uniwersytet im. A. Mickiewicza, - Politechnika.
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
PRZEDSIĘWZIĘCIA EURO 2012 REALIZOWANE PRZEZ Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. Lp. Nazwa Przedsięwzięcia Szacunkowa wartość (wg listy indykatywnej.
1 Zintegrowany system elektronicznej karty miejskiej do pobierania opłat za przejazdy komunikacją miejską System dynamicznej informacji pasażerskiej w.
SSPW woj. Warmińsko-Mazurskiego Parametry infrastruktury: ponad 2273 km szkieletowej i dystrybucyjnej sieci światłowodowej oraz 226 węzłów.
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
PAŹDZIERNIK LpParagrafOpis średnia wartość dochodów Skumulowany udział wartości poszczególnych paragrafów dochodów % całości dochodów
PROGRAM OPERACYJNY „ROZWOJU WOJEWÓDZTW POLSKI WSCHODNIEJ" Warszawa, 30 marca 2006.
KONKURS NA OPRACOWANIE PROJEKTU URBANISTYCZNEGO ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW "WOLNYCH TORÓW" W POZNANIU – ETAP II.
Lista tematów dla prezentacji zaliczeniowych z przedmiotu do wyboru „Transport kolejowy” prof. UG dr hab. Stanisław Miecznikowski dr Marcin Wołek Katedra.
Ogólne uwarunkowania i doświadczenia współpracy z samorządami na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu Konferencja „Współpraca Lasów.
Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Wsparcie jst w procesie przygotowania.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
Rok Samorządności plany Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
„Korzyści dla inwestorów oraz regionów i gmin z funkcjonowania w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej” Zielona Góra, Krzysztof.
Gdańsk, 13 maja 2016 r. Koncepcje delimitacji Obszaru Metropolitalnego Warszawy.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
Created by BM|DESIGN|ER KM_GRIV_Sztuka default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Domy Kiultury, Mecenasi Sztuki, Szkoły Artystyczne (ASP) Producenci farb.
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
1 JASPERS – Wydział do spraw Energii i Gospodarki Odpadami Europejski Bank Inwestycyjny Pomoc techniczna z programu ELENA.
1 Funkcjonowanie komunikacji aglomeracyjnej na terenie Gminy Zabierzów.
Regionalne Inwestycje Terytorialne w perspektywie finansowej dla subregionu ciechanowskiego Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego.
Zespół telematyczny ERA Warszawa, r.
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
Regionalne warsztaty TAF TSI
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Ulgi i preferencje dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o posiadane zezwolenie.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga
INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP
w Polsce Dr inż. Andrzej Massel Instytut Kolejnictwa
Lokalizacja Dogodna lokalizacja Warszawa - Białołęka
Formy wspierania przedsiębiorców przez Gminę Wałbrzych
Magdalena Milewska.
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
Organizacja transportu publicznego w mieście turystycznym na przykładzie miasta Funchal ZTM Warszawa Grudzień 2017.
Konferencja „Stacje Kontroli Pojazdów – 2005” Zakopane, kwietnia 2005 Polityka Transportowa Polski w Unii Europejskiej Horyzont czasowy.
Bezpłatne bilety dla dzieci w Toruniu?
Bezpłatne bilety dla dzieci w Toruniu?
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Transportowy alarm dla Mazowsza
TRANSPORT PUBLICZNY - WARSZAWA+ czy 1 STREFA
Wyniki pomiarów natężenia ruchu pasażerskiego na liniach kolejowych obsługiwanych przez PKP SKM Trójmiasto Sp. z o.o. oraz badań preferencji i.
LINIE TRAMWAJOWE I AUTOBUSOWE
Konwencja Programowa kandydata na Prezydenta Miasta Pabianic Włodzimierza Stanka Pabianice, 18 września 2018.
Strategia migracji z systemu łączności analogowej 150 Mhz do łączności cyfrowej Piotr Sieczkowski Departament Techniki i Wyrobów.
Kolej lepiej połączy Pomorze
Opracowanie dokumentacji przygotowawczej dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji RP
Metro w Walencji.
Linie autobusowe obsługiwane przez ZTM‏
KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Gminy podwarszawskie objęte transportem organizowanym przez ZTM 32 porozumienia międzygminne dodatkowo z gminą Chynów zawarte jest porozumienie sankcjonujące przejazd linii L17 przez fragment tej gminy porozumienie z Powiatem Wołomińskim ok. 2500 km² ponad 800 000 mieszkańców w zasięgu komunikacji organizowanej przez ZTM m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

m.st. Warszawa wg propozycji PIS na czerwono: m.st. Warszawa wg propozycji PIS m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Jeden system biletowy we wszystkich liniach typu 7xx i SKM (tzw. linie strefowe) uruchamianych przez ZTM obowiązuje w całości taryfa biletowa ZTM w pociągach Kolei Mazowieckich oraz autobusowych liniach typu Lxx (linie lokalne) obowiązują wybrane czasowe i okresowe bilety ZTM  tzw. „Wspólny bilet” od 2009 r. w 2 strefie; w pociągach WKD - w 1 strefie m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Jeden system biletowy Pasażerowie posiadający bilet ZTM, ważny w 1 i 2 strefie, od dobowego „wzwyż” korzystają ze wszystkich linii: metra tramwajowych kolejowych (SKM, KM, WKD) autobusowych (linie miejskie, strefowe i linie Lxx) m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Obsługa komunikacyjna gmin podwarszawskich - 89 linii autobusowych dziennych: 51 dziennych przekraczających granice Warszawy (linie 1xx, 2xx, 3xx, 7xx, 8xx) 38 linii dziennych w gminach podwarszawskich (linie „Lxx” tzw. „elki”) - 11 linii nocnych m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Obsługa komunikacyjna gmin podwarszawskich 200 autobusów dziennie do obsługi linii przekraczających granice Warszawy 63 autobusy do obsługi linii lokalnych w gminach (linie typu Lxx) m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Obsługa komunikacyjna gmin podwarszawskich m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Linie autobusowe ZTM funkcjonujące w gminach podwarszawskich m.st. Warszawa | 6 lutego 2017 r.

Obsługa komunikacyjna gmin podwarszawskich SKM - 4 linie, 12 stacji w 7 gminach (Pruszków, Piastów, Otwock, Józefów, Sulejówek, Legionowo, Wieliszew) SKM stanowi uzupełnienie połączeń Kolei Mazowieckich w najbliższym otoczeniu Warszawy Wspólny Bilet ZTM-KM-WKD – 26 stacji KM i WKD poza Warszawą w 14 gminach (8 korytarzy kolejowych) m.st. Warszawa | 6 lutego 2017 r.

m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Rozwój SKM UWARUNKOWANIA dostępna przepustowość infrastruktury kolejowej koordynacja z ofertą Kolei Mazowieckich finansowanie (m.st. Warszawa + zainteresowane samorządy) PLANY nowe połączenia: Piaseczno – Legionowo / Zegrze, przez Warszawę Gdańską Ożarów Mazowiecki – Warszawa Rembertów (ew. Sulejówek Miłosna) przez Warszawę Gdańską poprawa warunków podróżowania na liniach istniejących nowy tabor (21 pojazdów 5- i 4-wagonowych; 350-400 mln zł) Kiedy pełne wdrożenie? - po realizacji szeregu inwestycji PKP PLK S.A. na obszarze Warszawskiego Węzła Kolejowego m.st. Warszawa | 6 lutego 2017 r.

m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Obsługa komunikacyjna gmin podwarszawskich m.st. Warszawa | 6 lutego 2017 r.

m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Marki w 1 strefie biletowej od 1 XI 2016 r. m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Współpraca z Komunikacją Miejską Łomianki Bilet łączony – specjalny bilet okresowy ważny w liniach KMŁ i 1 strefie ZTM Bilety ZTM na 1 strefę - ważne w KMŁ KMŁ operatorem ZTM – linie 701 i N56 m.st. Warszawa | 8 lutego 2017 r.

Koszty organizacji transportu poza Warszawą w 2016 r. Linie 1xx, 2xx, 3xx i 7xx, SKM, KM i WKD – ok. 150 mln zł  Gminy przekazały ok. 57 mln zł dotacji, tj. ok. 40% kosztów kursowania linii / honorowania biletów na swoim terenie Linie lokalne Lxx, tzw. „elki” - koszt ok. 12 mln zł, z czego Gminy finansują 80%, a ZTM 20% Warszawa współfinansuje transport zbiorowy poza swoimi granicami  wpływy z biletów nie pokrywają pełnych kosztów Korzyści dla Warszawy  mniej samochodów na ulicach, mniejsze zanieczyszczenie powietrza, mniej więcej pasażerów w transporcie zbiorowym m.st. Warszawa | 6 lutego 2017 r.