Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga"— Zapis prezentacji:

1 Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga
Łomianki, dn r.

2 Cel koncepcji Celem koncepcji jest wybranie 4 optymalnych wariantów przebiegu obwodnicy miasta Łomianek na odcinku Brukowa – Rolnicza śladem Kościelna Droga na podstawie analizy porównawczej pod względem: funkcjonalno - przestrzennym, ochrony środowiska, społecznym, technicznym, ekonomicznym.

3 Lokalizacja inwestycji
Położenie: Województwo Mazowieckie Powiat Warszawski-Zachodni Gmina Łomianki Lokalizacja inwestycji Początek projektowanej trasy zlokalizowany jest w rejonie ronda przy ul. Brukowej. Koniec projektowanej trasy znajduje się przy granicy z gminą Czosnów z wyłączeniem odcinka ul. Rolniczej w Kiełpinie.

4 Parametry techniczne inwestycji
Klasa techniczna drogi - Z Prędkość projektowa – 50km/h Prędkość miarodajna – 70 km/h Jezdnia o szerokości 6,0 m (2 x 3,0 m) Pobocza ziemne o szerokości 1,50 m Nośność nawierzchni kN/oś Szerokość w liniach rozgraniczających – min. 20 m

5 Skrzyżowania W ciągu inwestycji występują połączenia z następującymi ulicami: Warszawska/Brukowa Łąkowa Bez nazwy (przedłużenie ul. Jeziornej) Jeziorna Fabryczna Wiślana Szymanowskiego Paderewskiego Armii Poznań Ogrodowa Bez nazwy (przedłużenie ul. Wiklinowej) Rolnicza Wędkarska Podróżna Poziomkowa Połączenia dróg będą realizowane w postaci skrzyżowań skanalizowanych i rond średnich. Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

6 Przekrój pasa drogowego
ul. Warszawska/Brukowa – do ul. bez nazwy (przedłużenie Jeziornej) Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

7 Przekrój pasa drogowego
ul. bez nazwy (przedłużenie Jeziornej) – do ul. Jeziorna Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

8 Przekrój pasa drogowego
ul. Jeziorna – do ul. Wiślana Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

9 Przekrój pasa drogowego
ul. Wiślana – do ul. Armii Poznań Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

10 Przekrój pasa drogowego
ul. Armii Poznań – do ul. bez nazwy (przedłużenie ul. Wiklinowej) Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

11 Przekrój pasa drogowego
ul. Wędkarska – do gminy Czosnów Optujemy za skrzyżowaniami skanalizowanym na ciągu drogi, ponieważ chcemy zapewnić ciągłość ruchu pojazdów. Zastosowanie ronda wymusza zatrzymanie pojazdu, co powoduje dodatkową emisję spalin do środowiska. Poza tym poruszamy się w terenach chronionych i duże znaczenie ma dla nas zajętość terenu, a rondo zajmuje więcej obszaru od skrzyżowania skanalizowanego z wyłączonym pasem dla lewoskrętu.

12 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Koncepcja programowo-przestrzenna budowy ulicy Kościelna Droga"

Podobne prezentacje


Reklamy Google