Podsumowanie realizacji projektu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych” w ramach Priorytetu II, Działania 2.3, Poddziałania Programu Operacyjnego.
Advertisements

Zmodernizowany system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w powiecie m. Wałbrzych Wałbrzych lipiec 2013.
"Nowoczesny Nauczyciel
"Nowoczesny Nauczyciel
Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim Program Operacyjny Kapitał.
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Informacja dotycząca pierwszych miesięcy wdrażania Priorytetu VII Promocja integracji społecznej. Wiesława Przybysz Dyrektor Regionalnego Ośrodka Polityki.
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego1 Podsumowanie wdrażania Regionalnego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA.
„Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie pułtuskim”
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
Źródło dofinansowania projektu: Europejski Fundusz Społeczny
Proces rekrutacyjny Rekrutacja placówek oraz uczestników/czek będzie prowadzona w Biurze Projektu, które mieści się we Wrocławskim Centrum Doskonalenia.
CELE REALIZACJI PROJEKTÓW POWIATOWYCH Pilotaż nowego modelu systemu doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół/przedszkoli Pomoc dyrektorom.
ROCZNY PLAN PRACY ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 4 IM. JANA KLIŃSKIEGO W GNIEŹNIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012.
ZAŁOŻENIA PROJEKTU „Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Strzelińskim”
Instytucja zarządzająca POKL – MRR Instytucja pośrednicząca I stopnia – MEN Instytucja pośrednicząca II stopnia – ORE Beneficjent – Powiat Przasnyski.
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Powiat Pilski w partnerstwie z Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile
Pilotaż sukcesem zmian
Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie szkół Projekt.
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Zmiany w systemie doskonalenia nauczycieli
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Rola wspomagania na etapie diagnozowania, planowania, monitorowania i ewaluacji potrzeb szkoły/placówki. Suwałki, r.
ZAŁOŻENIA PROJEKTU „Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim” W RAMACH PROGRAMU.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół Białystok, r.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Placówki oświatowe objęte wsparciem
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie świdnickim.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Doskonalenie pracy nauczyciela ODiDZ, w tym mobilności zagraniczne
Prezentacja efektów projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” (pierwszy etap realizacji) Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Kalendarz 2020.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty.
„Rozwój doskonalenia nauczycieli w powiecie augustowskim” Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół Projekt.
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim r. Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleśnickim poprzez zrealizowanie 33 rocznych planów wspomagania (RPW)
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim”
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
Spotkanie z dyrektorami/ koordynatorami projektu w przedszkolach/szkołach Serdecznie witam w imieniu Zespołu Roboczego Katowice, dnia 4 lipca 2013 r.
System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół działania Ośrodka Rozwoju Edukacji.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
Człowiek najlepsza inwestycja Konferencja inaugurująca projekt ”Większa wiedza – Skuteczna praktyka - Doskonalenie kadr oświaty powiatu zgierskiego” 11.
Spotkanie SORE z Radą Pedagogiczną 1. Założenia programu 2.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
Program Edukacja dla Doliny Baryczy. EDUKACJA DLA DOLINY BARYCZY Projekt edukacji regionalnej i przyrodniczej realizowany od stycznia 2014 do czerwca.
Rola placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek pedagogicznych we wspomaganiu rozwoju szkół. 1.
Powiat Ciechanowski „Doskonalenie szansą na rozwój”
  „Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli- drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Zapis prezentacji:

Podsumowanie realizacji projektu Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim wrzesień 2013-luty 2014 Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Milicz, 7 .03. 2014 r. 1

Poprawa jakości doskonalenia nauczycieli w Powiecie Milickim Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013

Podsumowanie realizacji Rocznych Planów Wspomagania   Podsumowanie realizacji Rocznych Planów Wspomagania pierwsze półrocze projektu 09. 2013-02.2014 3

realizacja w placówkach Rocznych Planów Wspomagania data zadanie nr 1 realizacja w placówkach Rocznych Planów Wspomagania wrzesień -rozpoczęcie pracy przez SORE -spotkania wszystkich SORE z dyrektorami szkół i przedstawicielami rad pedagogicznych -opracowanie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego październik -zakończenie diagnozy potrzeb -opracowanie 22 RPW dla placówek powiatu milickiego biorących udział w projekcie listopad -przygotowania do rozpoczęcia procesu szkoleń w placówkach powiatu milickiego -spotkania SORE z dyrektorami, nauczycielami 4

realizacja w placówkach Rocznych Planów Wspomagania-cd data zadanie nr 1 realizacja w placówkach Rocznych Planów Wspomagania-cd grudzień -rozpoczęcie procesu doskonalenia-realizacji Rocznych Planów Wspomagania -zrealizowano 20 spotkań szkoleniowych(120 godzin szkoleń) z czego : Małgorzata Posacka-4 szkolenia( 24 godziny); Beata Łabaczuk-6 szkoleń(36 godzin); Agnieszka Nowacka-5 szkoleń (30 godzin); Beata Walkowiak-5 szkoleń (30 godzin) styczeń -realizacja RPW -zrealizowano 23 spotkania szkoleniowe (138 godzin) z czego: Małgorzata Posacka-5 szkoleń (30 godzin); Agnieszka Nowacka-8 szkoleń (54 godziny); Beata Walkowiak-4 szkolenia (24 godziny). 5

realizacja w placówkach Rocznych Planów Wspomagania-cd data zadanie nr 1 realizacja w placówkach Rocznych Planów Wspomagania-cd luty realizacja RPW -zrealizowano 18 spotkań szkoleniowych (96 godzin) z czego: Małgorzata Posacka-6 szkoleń (36 godzin); Beata Łabaczuk-5 szkoleń(30 godzin); Agnieszka Nowacka-2 szkolenia (12 godzin); Beata Walkowiak-5 szkoleń (30 godzin)

Agnieszka Nowacka: 96 godzin   Agnieszka Nowacka: 96 godzin Gimnazjum im. M. Kopernika w Miliczu-30 godzin Gimnazjum im. Jana Pawła w Sułowie -18 godzin Szkoła Podstawowa w Dunkowej-12 godzin Szkoła Podstawowa im. Juliusza Słowackiego w Sułowie-18 godzin Szkoła Podstawowa nr 2 w Miliczu-18 godzin 7

Beata Łabaczuk: 102 godziny   I Liceum Ogólnokształcące im. Armii Krajowej w Miliczu-12 godzin Gimnazjum w Kuźnicy Czeszyckiej-6 godzin Gimnazjum we Wróblińcu-18 godzin Szkoła Podstawowa im. Piastów Śląskich w Bukowicach-12 godzin Szkoła Podstawowa w Kuźnicy Czeszyckiej-18 godzin Przedszkole w Krośnicach-18 godzin Gimnazjum w Krośnicach-18 godzin 8

Beata Walkowiak: 84 godziny   Technikum Leśne w Miliczu-18 godzin Szkoła Podstawowa w Czatkowicach-18 godzin Szkoła Podstawowa w Nowym Zamku-18 godzin Szkoła Podstawowa we Wziąchowie Wielkim-18 godzin Przedszkole Parafialne im. św. Feliksa z Cantalico-12 godzin 9

Małgorzata Posacka: 90 godzin   Zespół Szkół w Miliczu-12 godzin Gimnazjum im. Jana Pawła II w Cieszkowie-30 godzin Społeczne Gimnazjum AD Astra w Miliczu-6 godzin Szkoła Podstawowa im J.Kusocińskiego w Cieszkowie-24 godziny Przedszkole Samorządowe w Miliczu-18 godzin   10

W sumie od grudnia do lutego zrealizowano 372 godziny szkoleń w 22 placówkach powiatu milickiego 11

Realizacja działań w ramach RPW zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie wartości wskaźników zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie   -liczba szkół objętych pilotażem-19 (100 %) -liczba przedszkoli objętych pilotażem-3 (100 %) -liczba wdrożonych w placówkach RPW-na tym etapie wskaźnik wynosi 0 (na koniec czerwca 2014 powinien wynosić 22) a na koniec lipca 2015-44 -liczba na-li i dyr, którzy ukończyli udział w procesie doskonalenia w ramach RPW sz/p (na tym etapie wskaźnik wynosi 0, na koniec lipca 2015 powinien wynieść min.465) -odsetek min 80 % n-li i dyr. u których stwierdzono podniesienie kompetencji w zakresie efektywnej realizacji zadań(na tym etapie wskaźnik wynosi 0, na koniec lipca 2015 powinien wynieść min. 372) 12

Realizacja działań w ramach RPW zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie -rozpoczęcie form doskonalenia zgodne z wnioskiem ( 4Q 2013) -rekrutacja do projektu zgodna z założeniami wniosku o dofinansowanie (złożenie deklaracji przystąpienia placówki do projektu)   -realizacja form doskonalenia w grudniu, styczniu i lutym zgodna z RPW w 22 placówkach -zachowanie zasady równości szans kobiet i mężczyzn poprzez zapewnienie równego dostępu do wsparcia; ponadto przeprowadzona została akcja informacyjna przez SORE wśród n-li i n-lek odnośnie zasad równości szans k/m, rozprowadzenie materiałów informacyjnych oraz zebranie oświadczeń o zapoznaniu się z nimi - zorganizowanie konferencji inaugurującej projekt –wrzesień 2013 13

Podsumowanie pracy 4 lokalnych sieci współpracy i samokształcenia pierwsze półrocze realizacji projektu 09.2013-02.2014

funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia data zadanie nr 3 funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia wrzesień -powołanie 4 lokalnych sieci współpracy i samokształcenia -opracowanie dokumentacji projektowej październik -sporządzenie ankiet diagnostycznych oraz kwestionariuszy wywiadu z dyrektorem -przeprowadzenie badania ankietowego wśród nauczycieli i dyrektorów (ankieta potrzeb rozwojowych/kwestionariusz wywiadu z dyrektorem) -opracowanie raportów z diagnozy potrzeb -opracowanie regulaminu rekrutacji do sieci oraz kryteriów naboru -opracowanie przez koordynatorów sieci 4 rocznych planów sieci -opracowanie deklaracji/kontraktów przystąpienia do sieci  

funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia-cd data zadanie nr 3 funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia-cd listopad przeprowadzenie naboru do 4 sieci współpracy i samokształcenia -kampania mailingowa przeprowadzona przez koordynatorów sieci -zebranie kontraktów przystąpienia do 4 sieci -przeprowadzenie 3 pierwszych spotkań w ramach pracy sieci :  Dominika Ugorek-sieć wychowawcza spotkanie 26.11.2013 Eugenia Hajdun-sieć humanistyczna spotkanie 27.11.2013 Sławomir Strzelecki- sieć matematyczna spotkanie 28.11.2013  -rozpoczęcie pracy na platformie internetowej: www.doskonaleniewsieci.pl

funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia-cd data zadanie nr 3 funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia-cd grudzień -przeprowadzenie pierwszego spotkania w sieci dyrektorskiej Dariusz Duszyński-sieć dyrektorska (3.12.2013)   -praca na platformie internetowej: www.doskonaleniewsieci.pl

Dominika Ugorek-sieć wychowawcza spotkanie 24.01.2014 data zadanie nr 3 funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia-cd styczeń -przeprowadzenie drugiego spotkania w ramach pracy sieci przez koordynatorów:   Dominika Ugorek-sieć wychowawcza spotkanie 24.01.2014 Eugenia Hajdun-sieć humanistyczna spotkanie 30.01.2014 Sławomir Strzelecki- sieć matematyczna spotkanie 31.01.2014 Dariusz Duszyński-sieć dyrektorska spotkanie 28.01.2014 -praca na platformie internetowej : www.doskonaleniewsieci.pl data zadanie nr 3 funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia-cd data zadanie nr 3 funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia-cd 18

funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia-cd data zadanie nr 3 funkcjonowanie w powiecie 4 sieci współpracy i samokształcenia-cd luty -przeprowadzenie trzeciego spotkania w ramach pracy sieci przez koordynatorów:   Dominika Ugorek-sieć wychowawcza spotkanie 7.02.2014 Eugenia Hajdun-sieć humanistyczna spotkanie 13.02.2014 -praca na platformie internetowej : www.doskonaleniewsieci.pl 19

Dominika Ugorek: sieć wychowawcza-3 spotkania Sławomir Strzelecki: sieć matematyczna-2 spotkania Dariusz Duszyński: sieć dyrektorska-2 spotkania Eugenia Hajdun: sieć humanistyczna -3 spotkania   20

Realizacja działań w sieci zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie wartości wskaźników zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie   -liczba sieci współpracy i samokształcenia na terenie PM -4 (100%) -liczba n-li i dyr. biorących udział w spotkaniach 4 sieci- 100 osób (wskaźnik wynosi 80, w tym: 62 K i 18 M) -odsetek min.80% n-li i dyr., którzy deklarują zwiększenie współpracy (na tym etapie wskaźnik wynosi 0, na koniec lipca 2015 powinien wynieść min. 64, w tym: 50 K i 14 M) 21

Realizacja działań w sieci zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie cd -powołanie 4 lokalnych sieci współpracy i samokształcenia, które mają charakter przedmiotowy i problemowy -przeprowadzenie naboru do sieci zgodnie z etapami założonymi we wniosku o dofinansowanie (badanie ankietowe, kampania mailingowa, deklaracje przystąpienia do sieci) -opracowanie RPPS -praca na platformie -działania w sieci zgodnie z harmonogramem i tematami określonymi w RPPS -dostarczanie informacji do sporządzenia sprawozdań z pracy sieci po każdym spotkaniu 22

Podsumowanie opracowania Powiatowego Programu Wspomagania szkół i przedszkoli PM oraz monitoringu w projekcie 10.2013-02.2014 23

-zbieranie materiałów do Powiatowego Programu Wspomagania data zadanie nr 2 opracowanie Powiatowego Programu Wspomagania szkół i przedszkoli Powiatu Milickiego październik -przeprowadzenie analizy obszarów problematycznych szkół i przedszkoli z terenu Powiatu Milickiego -zbieranie materiałów do Powiatowego Programu Wspomagania -praca nad opracowaniem dokumentu Powiatowego Programu Wspomagania -opracowanie kwartalnego zestawienia pracy sieci listopad -praca nad dokumentem Powiatowego Programu Wspomagania -zakończenie prac, oddanie dokumentu do biura projektu 24

data zadanie nr 2 opracowanie Powiatowego Programu Wspomagania szkół i przedszkoli Powiatu Milickiego -cd Grudzień -przedstawienie PPW koordynatorowi merytorycznemu projektu; omówienie planu wdrażania zadań (RPW, sieci) -praca nad wdrażaniem PPW -przygotowywanie materiałów do raportu z PPW, który powstanie do końca czerwca na podstawie :   monitoringu realizacji RPW-przygotowanie miesięcznego sprawozdania z realizacji RPW na podstawie danych dostarczonych przez SORE monitoringu pracy sieci-przygotowanie raportów z pracy sieci na podstawie danych dostarczonych przez koordynatorów sieci monitoringu wskaźników założonych we wniosku o dofinansowanie projektu monitoringu bezpośredniego procesu doskonalenia (wizytacja podczas szkoleń) -opracowanie kwartalnego zestawienia pracy sieci 25

data zadanie nr 2 opracowanie Powiatowego Programu Wspomagania szkół i przedszkoli Powiatu Milickiego -cd styczeń -praca nad wdrażaniem PPW -przygotowywanie materiałów do raportu z PPW, który powstanie do końca czerwca na podstawie :   monitoringu realizacji RPW-przygotowanie miesięcznego sprawozdania z realizacji RPW na podstawie danych dostarczonych przez SORE monitoringu pracy sieci-przygotowanie raportów z pracy sieci na podstawie danych dostarczonych przez koordynatorów sieci monitoringu pracy na platformie internetowej monitoringu wskaźników założonych we wniosku o dofinansowanie projektu

data zadanie nr 2 opracowanie Powiatowego Programu Wspomagania szkół i przedszkoli Powiatu Milickiego -cd luty -praca nad wdrażaniem PPW -przygotowywanie materiałów do raportu z PPW, który powstanie do końca czerwca na podstawie :   monitoringu realizacji RPW-przygotowanie miesięcznego sprawozdania z realizacji RPW na podstawie danych dostarczonych przez SORE monitoringu pracy sieci-przygotowanie raportów z pracy sieci na podstawie danych dostarczonych przez koordynatorów sieci monitoringu wskaźników założonych we wniosku o dofinansowanie projektu

Realizacja działań w ramach monitoringu i opracowania Powiatowego Programu wspomagania zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie -opracowanie koncepcji PPW wskaźnik założony we wniosku o dofinansowanie: liczba opracowanych PPW-2. Na dzień dzisiejszy wynosi 1 (50 % realizacji) -prowadzenie monitoringu wdrażania koncepcji PPW -przygotowanie raportu z wdrażania koncepcji PPW i aktualizacja raportu na bieżąco (termin- do końca czerwca 2014). Raport zawiera : realizację RPW od września 2013 do czerwca 2014; opis pracy w ramach sieci współpracy i samokształcenia od września 2013 do czerwca 2014; monitoring wskaźników założonych we wniosku o dofinansowanie; wykorzystywanie zasobów PCEIPP w trakcie realizacji projektu 28

Informacje o projekcie www.pceipp.pl www.milicz-powiat.pl 29

Dziękuję za uwagę.