WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY 2014-2015.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PG 12 ZALETY SZKOŁY. Wysoki wynik ewaluacji problemowej przeprowadzonej przez wizytatorów Podlaskiego Kuratorium O ś wiaty w Białymstoku.
Advertisements

W roku szkolnym podjęliśmy działania, których celem było poprawienie funkcjonowania szkoły. Aby pozyskać potrzebne informacje : - Zwróciliśmy.
Jaka jesteś szkoło ? Uczniowie Czy wiesz, jakie zajęcia pozalekcyjne są organizowane w szkole? Tak – 12.
Egzaminy organizowane na Litwie test kompetencji test kompetencji (po ukończeniu 10 klasy, w drugiej klasie gimnazjum, wiek powyżej 16 lat) (po ukończeniu.
POŁĄCZENIE SIŁ TO POCZĄTEK, POZOSTANIE RAZEM TO POSTĘP, WSPÓLNA PRACA TO SUKCES. HENRY FORD ROLA I ZADANIA DORADCY ZAWODOWEGO W REALIZACJI ZADAŃ EDUKACYJNO-DORADCZYCH.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
1 Projekt pn. „Kurs języka migowego” GMINA JEDLICZE.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Zebranie z rodzicami uczniów Gimnazjum w Piotrowicach.
„Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych”
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Działalność Lokalnych Centrów Nauczania Kreatywnego w Gdańsku Małgorzata Mroczkowska, koordynator LCNK 1 Jakub Rodowski, koordynator LCNK 2 Gdańska Rada.
PROJEKT „Doskonalenie szansą na rozwój” _____________________________________________________________________ Dorota Kamińska – Poradnia Psychologiczno.
Agresja i przemoc w środowisku szkolnym -metody postępowania w sytuacjach trudnych.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
Ul. Standego Łódź tel
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
Priorytetowe kierunki działania gdańskich poradni psychologiczno-pedagogicznych Materiał opracowany przez dyrektorów gdańskich poradni psychologiczno-
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
.,,Aby mierzyć drogę przyszłą, trzeba wiedzieć skąd się wyszło” C. K. Norwid.
KONCEPCJA PRACY Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nisku na lata
Ul. Standego Łódź tel
Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna nr 2 w Łodzi ul. Motylowa 3 tel
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Łodzi im. Fryderyka Chopina ul. Zacisze 7/ 9 MISJĄ SZKOŁY JEST ABY UCZEŃ GIMNAZJUM NR 3 OSIĄGNĄŁ SUKCES NA MIARĘ SWOICH MOŻLIWOŚCI.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
KAMELEONKAMELEONKAMELEONKAMELEON LO im. Marii Skłodowskiej Curie Czechowice-Dziedzice.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206 w ŁODZI ul. Łozowa Łódź tel./fax
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Nasi uczniowie mogą liczyć na:  Wysoko wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, kreatywną, realizującą autorskie innowacje i programy  Fachową pomoc pedagogiczną.
NIE BÓJMY SIĘ INTEGRACJI! W dzisiejszych czasach widać jak pod mikroskopem ile jest jeszcze uprzedzeń i nietolerancji w stosunku do osób niepełnosprawnych.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
Gdy myślę „ SZKOŁA”: nauka, przyjaźń, bezpieczeństwo, moja przyszłość … Szkoła Podstawowa Nr 142 w Łodzi im. Zawiszy Czarnego Łódź, ul. Łupkowa.
Prezentacja dobrych praktyk w zakresie programowania w ramach zajęć komputerowych i informatyki Gimnazjum.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 39 PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 39 W ZESPOLE SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 IM. JULIANA TUWIMA W ŁODZI ŁÓDŹ, UL. KRÓLEWSKA 13/15.
GIMNAZJUM nr 11 w Łodzi ul. Stawowa 28 telefony: (42) , (42) Pracujemy w myśl motta: „ Każdego.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
Bielski Model Doradztwa Zawodowego
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
Informacja o maturze w 2018 roku
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Brauna w Tarnowie Do you speak English?
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Szkoła Promująca Zdrowie
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Projekt edukacyjny w gimnazjum
ZINTEGROWANA POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA GIMNAZJUM NR 2 w  ANDRYCHOWIE Przegląd działań
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
Wspomaganie pracy szkół
Zapis prezentacji:

WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY

W roku szkolnym podjęliśmy działania, których celem jest poprawienie funkcjonowania szkoły oraz coraz lepsze wyniki z egzaminów gimnazjalnych

Cele, które postawiliśmy przed sobą : Lepsze przygotowanie uczniów do egzaminu gimnazjalnego z języka polskiego Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa uczniów w czasie wyjść raz wszelkich wycieczek wyjazdowych organizowanych przez szkołę Jak najlepsze rozpoznanie potrzeb uczniów oraz skuteczne udzielanie im pomocy

Działania podejmowane przez nauczycieli mają na celu podniesienie wyników egzaminu gimnazjalnego z języka polskiego

Systematyczne diagnozowanie poziomu wiedzy i umiejętności uczniów, wykorzystywanie wyników diagnoz w bieżącej pracy Zajęcia dodatkowe dla uczniów przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego z języka polskiego Zajęcia dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi  Nauczyciele języka polskiego podejmują działania służące osiągnięciu przez uczniów klas trzecich gimnazjum jak najlepszych wyników z egzaminu gimnazjalnego z języka polskiego

Rodzice mają poczucie, że ich dzieci są bezpieczne w czasie wyjść i wycieczek wyjazdowych pod opieką nauczycieli szkoły Uczniowie czują się bezpiecznie pod opieką nauczycieli w czasie wyjść i wyjazdów szkolnych Nauczyciele organizują wyjścia i wycieczki wyjazdowe zgodnie z procedurami obowiązującymi w szkole Podnoszenie bezpieczeństwa uczniów w czasie wyjść oraz wyjazdów szkolnych

Udzielanie pomocy uczniom ze specjalnymi potrzebami  Przez cały i rok szkolny powoływane były zespoły dla uczniów ze specjalnymi potrzebami  Potrzeby uczniów są rozpoznawane dzięki: obserwacjom ucznia na lekcji, obserwacji zachowania, analizie wyników nauczania, rozmowom z rodzicami, opiniom PPP  Rodzice informowani byli o podejmowanych przez szkołę działaniach Skuteczność naszych działań zależy od wsparcia rodziców oraz od pozytywnego nastawienia uczniów

Nauczyciele rozpoznają potrzeby uczniów z wykorzystaniem różnych źródeł informacji Rozpoznając potrzeby uczniów nauczyciele współpracują ze sobą, pedagogiem, psychologiem szkolnym przez cały okres nauki w naszej szkole W szkole pomoc psychologiczno- pedagogiczna udzielana jest uczniom uzdolnionym oraz uczniom z problemami na każdym poziomie gimnazjum i liceum Celem pomocy udzielanej uczniom w szkole jest kompensacja deficytów, zmniejszanie absencji uczniów, lepsze wyniki w nauce i na egzaminie, rozbudzanie zainteresowań Jak najlepsze rozpoznanie potrzeb uczniów oraz skuteczne udzielanie im pomocy

Dziękujemy za uwagę