Biuro Funduszy Europejskich Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego  Priorytet 1: Rozbudowa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 – 2013 w Małopolsce
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Kraków
Wdrażanie i finansowanie działań związanych z doradztwem zawodowym z funduszy unijnych WUP w Białymstoku.
Fundusze Strukturalne dla placówek naukowych w latach Walne Zgromadzenie Członków Sieci AIRCLIM-NET, Katowice, IETU, r. Barbara Jaros,
Monitorowanie postępów we wdrażaniu rekomendacji wypływających z badania pt.: Ewaluacja działań skierowanych na rzecz wsparcia systemu kształcenia i szkolenia.
Sytuacja w województwie: zatrudnienie, edukacja, integracja społeczna, przedsiębiorczość.
1. 2 Możliwości finansowania rozwoju nowoczesnych technologii edukacyjnych ze środków UE w latach 2007 – 2013 Marek Szczepański Zastępca Prezesa PSDB.
1 Lokalny program rewitalizacji – Możliwości finansowania Paweł Dryl; MIELEC, 17 lutego 2006 r. 1.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Konferencja informacyjna na temat na temat konkursu dotacji dla partnerstw samorządowych w ramach Programu Regionalnego MF EOG Warszawa 28 stycznia.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
1 Fundusze strukturalne Unii Europejskiej w latach
Mechanizm Finansowy EOG PRIORYTET Rozwój zasobów ludzkich poprzez m.in. promowanie wykształcenia i szkoleń, wzmacnianie w samorządzie i jego instytucjach.
Priorytet VIII REGIONALNE KADRY GOSPODARKI Priorytet IX ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Priorytet II Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.6. Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Departament Rozwoju Regionalnego.
Wykorzystanie aktywności środowisk naukowych(rozwój gospodarczy i społeczny województw), Wspieranie działań społecznych i gospodarczych na rzecz integracji.
ZMIENIAMY OŚWIATĘ fundusze europejskie na edukację Warszawa, 14 listopada 2012 r.
Komplementarność + POKL RPO Olsztyn, 2 i 9 marca 2012 r. Last Minute – ostatnia szansa! O dotacjach unijnych na kilka sposobów" =
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
EKONOMIA SPOŁECZNA W NOWEJ PERSPEKTYWIE FINANSOWANIE
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
GMINNE CENTRUM INFORMACJI - Szansa ul. Chrobrego 40/41 62 – 200 Gniezno Tel. (0 61) (0 61) E.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Departament Funduszy Strukturalnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Projekty systemowe i konkursowe, realizowane.
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki perspektywą rozwoju dla lokalnego rynku pracy województwa lubelskiego Agnieszka Pidek – Klepacz Biuro Europejskiego.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
EUROPEJSKA KARTA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
Priorytet IX PO KL Podkarpacie stawia na rozwój Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Województwo Podkarpackie.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat płocki otrzymał ponad.
PO KL sukcesy i wyzwania oraz dobre praktyki w rozwiązywaniu problemów woj. podlaskiego Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego Departament.
Wsparcie systemu edukacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie lubuskim.
Warszawa, 14/15 listopada 2012 r. EFS dla oświaty w województwie lubelskim Agnieszka Pidek-Klepacz Zespół Zarządzania Komponentem Regionalnym PO KL Departamentu.
Pomiędzy I a II Forum Pomorskiej Edukacji
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Założenia do Planów Działania Priorytetu VII PO KL na 2013 rok.
Wsparcie dla rozwoju technologii
Fundusze Strukturalne UE wspierające inwestycje oświatowe Czudec, r.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Dofinansowanie na działania w obszarze edukacji i szkoleń Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Dodatkowe środki dla regionu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Szczecin, dnia r.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata
Finansowanie kształcenia zawodowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Informacja na temat stanu przygotowania do wdrożenia RPO WKP ze szczególnym uwzględnieniem prac dot. Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych RPO.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
Łukasz Tur Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój dla organizacji pozarządowych.
Działania z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego Szczecin, 16 grudnia 2015 r.
R EGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO NA LATA G RZEGORZ O RAWIEC D EPARTAMENT P OLITYKI R EGIONALNEJ K IELCE,
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA WRPO Interwencja Europejskiego Fundusz Społecznego.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 10 marca 2016 r. Założenia konkursu dla działania 4.1 Infrastruktura ponadgimnazjalnych.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Małopolski Program Stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁÓŚĆ! Kraków, dnia 13 czerwca 2008 roku Rafał Solecki Dyrektor.
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
PRIORYTET IX PO KL ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Biuro Funduszy Europejskich Europejski Fundusz Społeczny dla szkół ponadgimnazjalnych Marta Krause Biuro Funduszy Europejskich Urząd Miasta Poznania 12.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Podpisanie umów: Działanie 4. 1
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
Zapis prezentacji:

Biuro Funduszy Europejskich Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego  Priorytet 1: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów  Priorytet 2: Wzmocnienie rozwoju regionalnych zasobów ludzkich  Priorytet 3: Rozwój lokalny  Priorytet 4: Pomoc techniczna

Biuro Funduszy Europejskich ZPORR 2.1 Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami rynku pracy i możliwości kształcenia ustawicznego w regionie ZPORR 2.1 Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami rynku pracy i możliwości kształcenia ustawicznego w regionie  Typy projektów:  praktyki zawodowe dla uczniów szkół ponadgimnzjalnych i studentów prowadzone w przedsiębiorstwach, związane z nabyciem umiejętności praktycznych  całoroczne stypendia na kontynuowanie nauki w szkołach ponadgimnzjalnych przeznaczone dla młodzieży pochodzącej z rodzin wiejskich o niskich dochodach w rodzinie  WNIOSKODAWCY: jednostki samorządu terytorialnego oraz inne podmioty i jednostki organizacyjne na podstawie udzielonego im upoważnienia

Biuro Funduszy Europejskich Przykłady projektów  program dla uczniów, którzy nie ukończyli szkoły (Badalona, Hiszpania)  nieukończenie szkoły oznacza utracone szanse na przyszłość  indywidualne ścieżki postępowania  lepsze efekty  połączenie nauki i aktywności pozalekcyjnej (sportowe, kulturalne)  250 uczestników  współpraca z 17 organizacjami (partnerzy i podwykonawcy projektu)  „Autobus pracy” (Porto, Portugalia)  pierwszym krokiem do podjęcia pracy (praktyki) jest informacja, gdzie są one oferowane  poczekalnia i biuro  135 osób znalazło pracę  zbieranie informacji o osobach poszukujących pracy (praktyk) w celu opracowania i przeprowadzenia szkoleń  przekazywanie informacji różnym podmiotom o innych projektach (URBAN)

Biuro Funduszy Europejskich Inne działania na rzecz oświaty w ramach SPO RZL Inne działania na rzecz oświaty w ramach SPO RZL  zmniejszanie dysproporcji edukacyjnych pomiędzy miastem i wsią w tym dotacje dla szkół na projekty rozwojowe  zwiększenie dostępu do edukacji poprzez zakup sprzętu ułatwiającego naukę uczniom niepełnosprawnym oraz wyposażenie internetowych centrów informacji multimedialnej  zwiększenie wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych oraz modernizacja bazy dydaktycznej w procesie kształcenia, weryfikacji osiągnięć uczniów oraz doradztwa zawodowego  doskonalenie nauczycieli, osób prowadzących szkolenia kadry oraz kadry oświatowej