„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja raportu końcowego z „Badania ewaluacyjnego mid-term Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej”
Advertisements

Największy potencjał gruntów inwestycyjnych w ofercie ANR Leszek Świętochowski Prezes ANR Warszawa, 15 kwietnia 2015 roku.
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Regionalna Sieć Szerokopasmowa Województwa Podlaskiego „ INTERNET BLIŻEJ WSZYSTKICH Departament Społeczeństwa Informacyjnego Urząd Marszałkowski Województwa.
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Realizacja wspólnych przedsięwzięć Lasów Państwowych i samorządów współfinansowanych ze środków zewnętrznych w perspektywie kwiecień 2015.
Obecna praktyka badań konsumentów usług turystycznych w regionach – województwo łódzkie Tomasz Koralewski Tomasz Mazurek Regionalna Organizacja Turystyczna.
Remont Szkoły Podstawowej Nr 2 wraz z budową przyszkolnej infrastruktury sportowej Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 7.1 RPO WL na lata Dariusz Król Dyrektor Departamentu Wdrażania EFRR Urząd Marszałkowski Województwa.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
7 cudów Mazur – promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich 17 grudnia 2015 roku.
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
Gospodarka i polityka gospodarcza - między raportem „Państwo i my” a zarysem strategii rządu Grzegorz Gorzelak Seminarium „Dobre rządzenie” GAP, Kraków,
Promocja Polski w nowej niezwykłej odsłonie. Warszawa
„Aktywni zawodowo” program promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami psychicznymi w Gdyni.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
1 Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny -Lider Lubelskiego Energetycznego Partnerstwa Naturowego Lubelskie Energetyczne Partnerstwo Naturowe Małgorzata Gałczyńska.
WOJEWODA KUJAWSKO-POMORSKI REALIZACJA RZĄDOWEGO PROGRAMU.
Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa”
Karolina Kozłowska Ekspert w ramach usługi Pro-Biz Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera Zakres usług świadczonych.
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Kwalifikowalność wydatków w RPO Działanie 8.3. Materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego.
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
„Piękny Wschód” Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Ogólne uwarunkowania i doświadczenia współpracy z samorządami na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu Konferencja „Współpraca Lasów.
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
STRATEGIA DZIAŁANIA NA ROK 2012 REGIONALNA SIEĆ TEMATYCZNA DLA WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
Cel konferencji. BADANIA JAKOŚCIOWE BADANIA ILOŚCIOWE.
Prezentacja Analizy SWOT Gminy Nysa. Analiza strategiczna Gminy Nysa obejmuje rozpoznanie sił i słabości, czyli mocnych i słabych stron (analiza wewnętrzna)
Prezentacja wyników zawartych w Rocznym sprawozdaniu audytowym za okres od 1 lipca 2012 r. do 30 czerwca 2013 r. Departament Wdrażania Regionalnego Programu.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
ANALIZA PODRÓŻY DZIENNIKARSKICH ORGANIZOWANYCH PRZEZ ZAGRANICZNE PRZEDSTAWICIELSTWA POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ W LATACH 2007 I 2008 (analiza przeprowadzona.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan na dzień wg KSI SIMIK Urząd Marszałkowski Województwa.
NADLEŚNICTWO PISZ Opracowali: Natalia Brózda, Karolina Kęs, Michał Szczyrbak z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Szkoły Podstawowej im. Batalionów Chłopskich.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Departament Polityki Regionalnej Informacja nt. przeprowadzonych badań ewaluacyjnych dot. RPO WK-P Wykorzystanie rekomendacji z badań Toruń,
PRZEGLĄD PRASY 19 marca 2013 roku Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Biuro Prasowe tel. (41) ; fax. (41) rzecznik.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
„Współpraca partnerska instytucji w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Czechy - Polska“ Ing. Michal Janeba Wiceminister ds. rozwoju.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Strategia Rozwoju Powiatu Kluczborskiego planowanie strategiczne w JST Małgorzata Ziółkowska tel kom
 poszerzenie wiedzy na temat Krajny,  rozsądne i odpowiedzialne korzystanie ze źródeł internetowych (z zachowaniem praw autorskich),  obsługa popularnych.
Najczęściej popełniane błędy w przygotowywanych wnioskach o dofinasowanie Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk,
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Rafał Szmytke ROLA POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ WE WDRAŻANIU FUNDUSZY STRUKTURALNYCH Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
ZASADY PROMOCJI W EUROREGIONIE GLACENSIS KŁODZKO 16 lutego 2010 Szkolenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
NADZÓR RYNKU RAPORT. na produkcie dla konsumenta w dowolnym państwie Unii Europejskiej - bezpieczeństwo użytkowania deklaracja, że wprowadzany do obrotu.
Młodzież a „dopalacze” - postawy i zachowania wprowadzenie Szkolenie pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Zadanie w ramach 10. edycji akcji. Akcja MGMW Akcja Fundacji im. Stefana Batorego i Stowarzyszenia Szkoła Liderów Zainaugurowana w 2002 roku i do tej.
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
Pomorski Broker Eksportowy
Koncepcja tworzenia Programu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
Harmonogram i zasady konkursu dla działania 8. 4
Rynek pracy w województwie mazowieckim
Województwa Podlaskiego
Rozwój współpracy pomiędzy sektorem badawczo-naukowym a biznesem na przykładzie Projektu: GUM
w kontekście zobowiązań Instytucji Zarządzającej
Zapis prezentacji:

„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW

 Wartość projektu , 68 pln  Beneficjent projektu:Polska Organizacja Turystyczna  Okres realizacji projektustyczeń 2010 r. - październik 2012

CELE KAMPANII  Promowanie atrakcyjności turystycznej wschodnich województw Polski, przełamywanie stereotypów w myśleniu o tych regionach  Wzrost zainteresowania ofertą turystyczną pięciu województw wschodniej Polski: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego oraz świętokrzyskiego

ZASIĘG KAMPANII Rynek polski:  mieszkańcy województw Polski wschodniej  mieszkańcy pozostałych województw Rynki zagraniczne:  Niemcy  Ukraina

BADANIA Studium uwarunkowań atrakcyjności turystycznej Polski Wschodniej (część analityczna)  Diagnoza mocnych i słabych stron Polski Wschodniej w zakresie turystyki  Inwentaryzacja produktów turystycznych Polski Wschodniej o kluczowym znaczeniu dla zrównoważonego rozwoju regionalnego  Analiza segmentów turystyki istotnych dla potrzeb przyszłej kampanii promocyjnej.

BADANIA Badanie jakościowe dot. opinii i postaw wobec potencjału turystycznego Polski Wschodniej Badane grupy: turyści indywidualni i organizatorzy turystyki W wyniku badania określono jako grupy docelowe dla kampanii trzy segmenty turystów:  Poszukiwacze inności  Turyści aktywni  Turyści rodzinni

STRATEGIA KAMPANII – GRUPY DOCELOWE Poszukiwacze inności - silnie oddziałująca społecznie grupa liderów krajowej opinii turystycznej, w wieku , wyznaczających trendy wśród nieco szerszej populacji turystów uprawiających turystykę aktywną i specjalistyczną, zarówno weekendową jak i pobytową Turyści aktywni - grupa zwolenników turystyki aktywnej, mieszkańcy miast, w wieku Turyści rodzinni - z dziećmi w różnym wieku, zamieszkali przeważnie w miastach, w wieku 25-59

BADANIA (źródło: PBS DGA) „Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej” – I etap badania Skojarzenia z województwami wschodniej Polski  jeziora, lasy, rzeki - 54%  przyroda, natura - 48%  wakacje, urlop – 28%  Polska Wschodnia – 21%  sielskość, spokój - 17%  bieda, ubóstwo – 17%  Ściana Wschodnia – 15%  Polska "B„ - 13%  zabytki, dużo do zwiedzania - 12%  wschodnia gościnność, przyjaźni, otwarci ludzie – 9%  wielokulturowość, kultura, odmienna kultura – 9%  różnorodność religijna – 9%  niewygoda, kiepska oferta noclegowa – 1%  brak możliwości atrakcyjnego spędzania czasu – 1%  trudno powiedzieć – 3%  Inne – 31%  „ Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej” – I etap badania

BADANIA (źródło: PBS DGA) „Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej” – I etap badania Gotowość do podróży do wschodniej Polski Do których województw będzie to wyjazd?

BADANIA (źródło: PBS DGA) „Badanie skuteczności kampanii promocyjnej walorów turystycznych Polski Wschodniej” – I etap badania Atrakcyjność turystyczna regionów Polski Wschodniej. Za zdecydowanie atrakcyjne turystycznie zostały uznane: Mazury 71% Bieszczady 62% Warmia 51% Góry Świętokrzyskie 56% Podkarpackie 36% Suwalszczyzna 25% Kielecczyzna 26% Podlasie 20% Roztocze 19% Polesie 14%

STRUKTURA WYDATKÓW KAMPANII 89% media 6% produkcja: spoty TV, radiowe, reklamy prasowe, plakaty, materiały internetowe 5% pozostałe działania BTL i PR

POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA