Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa 29.07.2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Proces doboru próby. Badana populacja – (zbiorowość generalna, populacja generalna) ogół rzeczywistych jednostek, o których chcemy uzyskać informacje.
Advertisements

Oferta nieruchomości nierolnych dla inwestycji zagranicznych dr Tomasz Nawrocki Prezes Agencji Nieruchomości Rolnych Warszawa, 28 kwietnia 2011 roku.
Największy potencjał gruntów inwestycyjnych w ofercie ANR Leszek Świętochowski Prezes ANR Warszawa, 15 kwietnia 2015 roku.
1 Zaopatrzenie w gaz ziemny podmiotów funkcjonujących w północnej części gminy Pełczyce Prezentacja projektu 24 marca 2010.
Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Obecna praktyka badań konsumentów usług turystycznych w regionach – województwo łódzkie Tomasz Koralewski Tomasz Mazurek Regionalna Organizacja Turystyczna.
Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
Rachunki regionalne Urząd Statystyczny w Katowicach Ośrodek Rachunków Regionalnych Ogólnopolska konferencja naukowa z okazji obchodów Dnia Statystyki Polskiej.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
1 Memorandum – skala kradzieży i dewastacji infrastruktury liczba zdarzeń.
Sprawozdawczość. Podstawowe terminy Okres sprawozdawczy  3 kolejne miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o dofinansowanie projektu Rodzaje raportów.
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
Departament Polityki Regionalnej Mój region w Europie Aktualizacja Planu komunikacji Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na.
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
Promocja Polski w nowej niezwykłej odsłonie. Warszawa
Europejski Fundusz Społeczny (EFS), to nie inwestowanie w budowę dróg, świetlic, boisk sportowych, szkół czy tworzenie linii produkcyjnych - to INWESTYCJA.
„Aktywni zawodowo” program promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami psychicznymi w Gdyni.
Przyjmowanie i obsługa wniosków LGD Lokalna Grupa Działania Wadoviana 8 września 2009.
1 Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny -Lider Lubelskiego Energetycznego Partnerstwa Naturowego Lubelskie Energetyczne Partnerstwo Naturowe Małgorzata Gałczyńska.
PROGRAM OPERACYJNY „ROZWOJU WOJEWÓDZTW POLSKI WSCHODNIEJ" Warszawa, 30 marca 2006.
Rekomendacje – strategia komunikacji Chiny i Japonia Ze względu na istotne podobieństwa w stylach podróżowania i preferowanych formach aktywności podczas.
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
Wniosek o dofinansowanie projektu w ramach RPO WP na lata wraz z załącznikami Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
„Piękny Wschód” Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Ogólne uwarunkowania i doświadczenia współpracy z samorządami na terenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu Konferencja „Współpraca Lasów.
Budowa komunikacji pomiędzy terenami Parku Przemysłowego Nowoczesnych Technologii w Stargardzie Szczecińskim, a krajowym systemem dróg wraz z uzbrojeniem.
Stan wdrażania projektów systemowych w ramach PO KL w zakresie analiz zmian gospodarczych i realizacji Dolnośląskiej Strategii Innowacji Urząd.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Cel konferencji. BADANIA JAKOŚCIOWE BADANIA ILOŚCIOWE.
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Janiec Jakub Janusz Piotr Juś Maciej Olesiejuk Aneta Węgrzyniak Patrycja.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan na dzień wg KSI SIMIK Urząd Marszałkowski Województwa.
Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego Urząd Miasta Urząd Miasta.
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu Cykl spotkań promujących najlepsze praktyki dotyczące aktywizacji mieszkańców na terenach.
„Korzyści dla inwestorów oraz regionów i gmin z funkcjonowania w Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej” Zielona Góra, Krzysztof.
Białystok, 10 sierpnia 2010 r. Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego – część II, administracja samorządowa 1.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
PRZEGLĄD PRASY 19 marca 2013 roku Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Biuro Prasowe tel. (41) ; fax. (41) rzecznik.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
ZAKRES I FORMY ZAANGAŻOWANIA LOKALNYCH GRUP DZIAŁANIA WE WDRAŻANIE REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA
Wytyczne do opracowania wojewódzkich, powiatowych i gminnych programów ochrony środowiska Aleksandra Malarz dyrektor Departamentu Strategii i Komunikacji.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Działania ewaluacyjne prowadzone przez IZ RPO WK-P w roku 2014 Jolanta Rudnicka Biuro Ewaluacji Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO r. Departament.
ROLA POT W TWORZENIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU BADAŃ KONSUMENTÓW USŁUG TURYSTYCZNYCH TERESA BUCZAK.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
ZASADY PROMOCJI W EUROREGIONIE GLACENSIS KŁODZKO 16 lutego 2010 Szkolenie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych Lublin, 8 grudnia 2011.
O konkursie Konkurs Employer Branding Stars (EBstars) jest organizowany przez Employer Branding Institute Sp. z o.o. na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
CRR ČR, Společný technický sekretariát, Olomouc, ul. Jeremenkova 40B, , | tel.: | fax: +420.
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
II posiedzenie grupy tematycznej ds. podejścia LEADER
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
Harmonogram i zasady konkursu dla działania 8. 4
Media Alternatywne.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
Program „Profilaktyka Nowotworów głowy i szyi”
ZAPROPONOWANYCH DZIAŁAŃ
Zapis prezentacji:

Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa

Agenda Strategia kampanii Budżet Elementy media mix oraz poza medialne pola działania Ogólny Plan Mediów 2010 – 2012 Launch Kampanii: Lipiec/Sierpień 2010 Logo i hasło kampanii Prasa / Internet / Radio Strona Następne wydarzenia: konkurs / kampania TV Podziękowania

Strategia kampanii - Cele Promowanie atrakcyjności turystycznej wschodnich województw Polski –przełamywanie stereotypów w myśleniu o tych regionach Wzrost zainteresowania ofertą turystyczną pięciu województw wschodniej Polski: –warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego oraz świętokrzyskiego.

Strategia kampanii – Grupy celowe Opisowo: –turyści krajowi (także z terenu 5 wyróżnionych województw) –turyści z Niemiec i Ukrainy (rok 2012) Technicznie: 3 segmenty –A/ silnie oddziałująca społecznie grupa liderów krajowej opinii turystycznej, w wieku 25-35, wyznaczających trendy wśród nieco szerszej populacji turystów uprawiających turystykę aktywną i specjalistyczną, zarówno weekendową jak i pobytową: poszukiwacze inności –B/ grupa zwolenników turystyki aktywnej, mieszkańcy miast, w wieku 25-35: turyści aktywnymi –C/ turyści rodzinni, w wieku 25-59, z dziećmi w różnym wieku, zamieszkali przeważnie w miastach

Strategia kampanii – Ogólne założenia Multimedialność Dostosowanie mediów do poszczególnych grup celowych: przykłady Synchronizacja kampanii z naturalną sezonowością rynku turystycznego Optymalizowanie budżetu –od zasięgu do częstotliwości –formaty reklam

Budżet kampanii Całkowity budżet projektu: ,68 PLN Podział budżetu w ramach kampanii 89% media 6% produkcja: spoty TV, radiowe, reklamy prasowe, plakaty, materiały internetowe 5% pozostałe działania BTL i PR

Elementy Media Mix (reklama) oraz poza reklamowe pola działania Elementy Media Mix –telewizja: spoty 30” i 15” –radio: spoty 30” i 15” –internet: banery i boksy –prasa: 1/3 strony –outdoor: tablice dedykowane kampanii Poza reklamowe pola działania –imprezy plenerowe obecność na już istniejących imprezach, z pełną ofertą –konkursy –opowiadania / relacje / publikacje –ambient

Ogólny Plan Mediów

Launch kampanii: Lipiec / Sierpień 2010 Media: Prasa, radio, Internet Prasa: –39 tytułów (dzienniki, tygodniki i miesięczniki), 44 emisji reklam 1/3 stronicowych, zasięg – 85% Radio: –PR1, PR3, Zet, RMF, stacje ponadregionalne i lokalne, spot 30” i 15”, zasięg – 95% Internet: –2mld odsłon, różne formy reklamowe Strona kampanii:

Prasa

Internet

Reklamy radiowe radio 30” “bóbr” radio 30” “żółw”

Strona internetowa

Rola strony internetowej w kampanii Podstawowa platforma komunikacji Zawsze dostępna dla odbiorców Interaktywna: –uwzgledniająca opinie turystów –pokazująca ich relacje, zdjęcia –anagażująca ich w konkursy Służąca informacją dla Partnerów kampanii

Aktualny status strony i jej rozwój Bazując na aktualnym serwisie POT: wydzielono wszystkie informacje dotyczące pięciu województw i zaprezentowano je w przejrzystym, łatwym do nawigacji formacie na W tej chwili już jest tam 14,000 unikalnych miejsc, z jakimi można się zapoznać i odwiedzić Z każdym tygodniem serwis ten będzie uzupełniany o: nowe atrakcje turystyczne, nowe wydarzenia, które pokażemy także poprzez kampanie komunikacyjne, jakie im towarzyszą W sierpniu, wraz z serwisem millionyou.com ruszy konkurs na filmy internetowe Zostanie też uruchomiona wersja angielska serwisu z wybranymi atrakcjami i miejscami, planowana jest też wersja niemiecka i ukraińska

Następne wydarzenia w kampanii Pierwszy konkurs dla turystów – amatorskich twórców filmów, rusza 2 sierpnia, w oparciu o serwis millionyou.com –zwycięskie produkcje zostaną wykorzystane w dalszej promocji regionów wschodniej Polski Kampania TV: wrzesień / październik 2010

Konsorcjum realizujące kampanię Pan Media Western ul. Domaniewska Warszawa tel.: (22) fax: (22) Agencja Bimers ul. Wiśniowa 40/ Warszawa tel./fax: (22) tel.: (48)

Dziękujemy za uwagę