BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY IT/ICT. Branżowy Program Promocji Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka: Oś priorytetowa 6 - Polska gospodarka na.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
Advertisements

Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Powiatowy Urząd Pracy w Śremie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie SFINANSUJEMY NOWE MIEJSCA PRACY Śrem, 4 listopada 2010 roku.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Innowacyjna Warszawa 2020 Program wspierania przedsiębiorczości.
Konkurs 2.1. E-usługi publiczne (E-zdrowie) RPO WDŚ Wrocław
Kliknij, aby dodać tytuł prezentacji Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Rola i znaczenie nowych rozwiązań ułatwiających młodym wejście/powrót na rynek.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej.
Ekonomika i projektowanie przedsięwzięć przedsiębiorstw – plan marketingowy oraz plan zarządzania Michał Suchanek Katedra Ekonomiki i Funkcjonowania Przedsiębiorstw.
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” PO RYBY Warszawa, 4 listopada 2015 r.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
2013 Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości – Narzędzia wsparcia prowadzenia działalności międzynarodowej Kaliningrad, 24 czerwca 2013 r. Aleksandra.
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp.
Warszawa, Krótka sprzedaż – monitoring i nadzór GPW Iwona Edris Dyrektor Biura Audytu i Kontroli.
„Premia na Horyzoncie” środki finansowe na działania wspomagające uczestnictwo jednostek naukowych w programie ramowym w zakresie badań naukowych i innowacji.
Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
1 Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny -Lider Lubelskiego Energetycznego Partnerstwa Naturowego Lubelskie Energetyczne Partnerstwo Naturowe Małgorzata Gałczyńska.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres finansowy Warszawa, 06 kwietnia 2016r.
Karolina Kozłowska Ekspert w ramach usługi Pro-Biz Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera Zakres usług świadczonych.
2 UNIA EUROPEJSKA EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO Podsumowanie wdrażania Osi priorytetowej 6 Środowisko przyrodnicze REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY.
Wnioskowanie o płatność Sektorowy Program Operacyjny TRANSPORT Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego.
Wniosek o dofinansowanie projektu w ramach RPO WP na lata wraz z załącznikami Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
FUNDUSZ AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI ZASADY KWALIFIKOWALNOŚCI WYDATKÓW Centrum Obsługi Projektów Europejskich MSW ul. Rakowiecka 2a, Warszawa tel.
„Środki unijne na rozwój przedsiębiorczości.” Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Pile Łobżenica, r.
Ekspansja zagraniczna – szansa czy problem? Jan Zacharewicz – Prezes Zarządu BDEIP Sp. z o.o. Przewodniczący Sekcji Doradztwa Biznesowego i Prawnego „Pracodawców.
Projekt Regulaminu Działania Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Motywy i bariery ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw Rafał Tuziak, Instytut Rynków i Konkurencji SGH.
Ekoefektywność – możliwości ubiegania się o wsparcie z programów EWT Marta Bocianowska Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Rozwoju.
Prawo telekomunikacyjne Ewa Galewska CBKE. Sektor telekomunikacyjny Monopole naturalne Operatorzy zasiedziali Brak równowagi pomiędzy podmiotami Wysokie.
STRATEGIA DZIAŁANIA NA ROK 2012 REGIONALNA SIEĆ TEMATYCZNA DLA WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO.
Celem Konkursu jest wsparcie małopolskich przedsiębiorstw społecznych - firm, których działalność gospodarcza służy realizacji celów społecznych, a także.
Prawdy oczywiste Kiedy zarejestrować działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Najnowsze technologie – Profesjonalni wykonawcy. Geneza Stowarzyszenie powstało 9 kwietnia 2011 roku w miejscowości Rochna, położonej w centralnej Polsce,
Projekt Centrum Współpracy Nauki i Gospodarki Szczecin, r.
Cyfrowa Polska szansą dla rozwoju sektora ICT 1 Agnieszka Suska Naczelnik Departament Funduszy Strukturalnych Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji Gdańsk,
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Jak powinniśmy rozumieć INNOWACYJNOŚĆ w aspekcie środków unijnych? Poznań, 14 stycznia 2008 r.
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
W YBRANE ZAGADNIENIA POSTĘPOWANIA CYWILNEGO W SPRAWACH O OCHRONĘ WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ Prof. dr hab. Feliks Zedler Konferencja „Rynek leków a ochrona.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój Poddziałanie „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand.PL” Warszawa, 2016 r.
Model Przejść Międzyoperatorskich (na podstawie uwag i rekomendacji izb oraz operatorów) Warszawa, 16 czerwca 2008 r.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa 1 Stan prac dot. dokumentów proceduralnych oraz podsumowanie spotkania konsultacyjno-szkoleniowego w.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Artur Szymon Michalski – Zastępca Prezesa Zarządu NFOŚiGW Warszawa Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Aktualna oferta finansowa.
Dokumenty potrzebne do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
Program Federalnego Ministerstwa Gospodarki i Technologii Międzynarodowa Sieć Kooperacji Technologicznej INTEC Koordynator Arbeitsgemeinschaft industrieller.
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
STAŻ. Definicja: Staż oznacza nabywanie przez bezrobotnego umiejętności praktycznych do wykonywania pracy przez wykonywanie zadań w miejscu pracy bez.
Realizacja działań w sferze nauki w ramach PO KL PRIORYTET IV – komponent centralny Działania w ramach Priorytetu IV koncentrują się na podwyższaniu.
Wsparcie nauki i biznesu w POIR Łukasz Jasek. POIR – ogólne informacje I oś POIR – przegląd i alokacja IV oś POIR – przegląd i alokacja Instrumenty I.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Program na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji (EIP) Aleksander Bąkowski Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE Instytut Podstawowych Problemów.
DPD grudzień 2015 r. Bułgaria i Rumunia Rynki współpracy dla polskiego biznesu Wojciech Pobóg-Pągowski.
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA HARMONOGRAM NABORÓW WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE W TRYBIE KONKURSOWYM NA 2016 ROK.
Cykl spotkań dla osób bezrobotnych Chełmno-Radziejów-Grudziądz-Lipno r.
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
„Inicjatywa JEREMIE – pozadotacyjna forma wsparcia wielkopolskich firm” Tadeusz Wojtaszak Kierownik Działu Sprzedaży Poznań, r.
Pomorski Broker Eksportowy
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Kryteria rejestracyjne jako podstawa odrzucenia wniosków o dofinansowanie projektu Departament Polityki Regionalnej.
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami na wsparcie zakładania działalności gospodarczej i rozwój zawodowy Toruń,
Wielkopolski Regionalny
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Zapis prezentacji:

BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY IT/ICT

Branżowy Program Promocji Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka: Oś priorytetowa 6 - Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie Promocja polskiej gospodarki Poddziałanie „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych” Poddziałanie „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” Instytucja wdrażająca: Ministerstwo Gospodarki 2

Cel Branżowych Programów Promocyjnych:  Promocja produktów i usług IT oraz ICT  Dostarczenie odbiorcom zagranicznym niezbędnych informacji o produktach i usługach branży  Dotarcie z informacją o branży do jak najszerszej zagranicznej grupy docelowej  Możliwość nawiązania kontaktów gospodarczych 3

Czas trwania kampanii: 36 miesięcy Termin kampanii: do 31.III 2015 r. Cel kampanii: Wykreowanie nowych, silnych, polskich marek, które rozpoznawane będą na świecie i kojarzone przez to z krajem pochodzenia. Wykreowanie polskich specjalności eksportowych, tworzących nową markę „Polska”. Zasięg terytorialny: Polska oraz następujące kraje: Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, Brazylia, Japonia, Szwecja, Hiszpania, Niemcy, Norwegia 4

Działania skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą zgodną z kodem Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007: 26.1 Produkcja elektronicznych elementów i obwodów drukowanych 26.2 Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych 26.3 Produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego 26.4 Produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku Produkcja instrumentów i urządzeń pomiarowych 46.1 Sprzedaż hurtowa narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej 61.1 Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej 61.2 Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej 61.3 Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej 61.9 Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji 62.0 Działalność związana z oprogramowaniem i doradztwem w zakresie informatyki oraz działalność powiązana 5

63.1 Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność; działalność portali internetowych 63.9 Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania 62.01Z Działalność związana z oprogramowaniem Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych 6 Działania skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą zgodną z kodem Polskiej Klasyfikacji Działalności 2007 c.d.

O udział w branżowym programie promocji mogą się ubiegać przedsiębiorcy, którzy: 1.Prowadzą działalność gospodarczą i mają siedzibę na terytorium RP. 2.Zdeklarują udział w działaniach promujących stanowiących co najmniej 50% liczby działań określonych w BPP. 3.Których towar lub usługi danego rodzaju produkowane lub sprzedawane mieszczą się w katalogu określonym w BPP (odpowiednie PKD). 4.W roku podatkowym, w którym składają wniosek oraz w dwóch poprzedzających latach, nie otrzymali pomocy de minimis, której wartość brutto, łącznie z pomocą o którą się ubiegają nie przekraczają równowartości 200 tys. euro. 7

Działania w ramach:  KOMPONENTU A - czyli działania, w których mogą brać udział przedsiębiorcy z branży usług IT/ICT  KOMPONENTU B – czyli działania mające na celu promocję branży jako całości 8

KOMPONENT A 9

TARGI: edycja wiosenna pierwszy kwartał KOMPONENT A 10

Udział w:  misji gospodarczej (po jednej misji do każdego z krajów)  gospodarczej misji wyjazdowej (po jednej w roku misji do każdego z krajów, razem trzy w ciągu całego programu) KOMPONENT A 11

Udział w misji daje możliwość: W misji gospodarczej: Udział w targach, konferencji lub wystawie odbywającej się na wybranym rynku Udział w spotkaniu matchmakingowym Spotkanie z przedstawicielem z otoczenia biznesu Spotkanie z ekspertem 4h seminarium Bezpośredniego spotkania się z potencjalnym partnerem gospodarczym z danego kraju (propozycja ze strony wykonawcy) Gospodarczej wyjazdowej: Misje wyjazdowe będą łączone w miarę możliwości z targami (slajd 10) Bezpośredniego spotkania się z potencjalnym partnerem gospodarczym z danego kraju (propozycja ze strony przedsiębiorcy) KOMPONENT A 12

Koszty udziału 13 W ramach KOMPONENTU A działania promujące zostaną w całości sfinansowane przez przedsiębiorców. Przedsiębiorcy mogą jednak ubiegać się o pomoc finansową w postaci zwrotu kosztów kwalifikowanych aż do 75 procent na zasadach i warunkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 15 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego przeznaczenia, warunków i trybu udzielania pomocy finansowej.

Harmonogram 14

15

16

KOMPONENT B 17

Działania finansowane przez Ministerstwo Gospodarki 18 prowadzenie działań promujących branżę w czasie odbywania się imprez targowo-wystawienniczych organizacja konferencji w czasie trwania Intertelecomu przygotowanie kampanii reklamującej w branżowej prasie zagraniczne trzydniowe misje przyjazdowe dla dziennikarzy typu study tours

Działania finansowane przez Ministerstwo Gospodarki 19 opracowanie hasła promującego branżę stworzenie cyklu filmu promocyjno-informacyjnych na temat usług IT oraz ICT stworzenie raportu o strukturze i potencjale polskiego sektora usług IT/ICT wydanie informatora o polskich usługach IT/ICT wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych (np. pamięć USB, myszki, katalogi) opracowanie i wykonanie dla wszystkich uczestników działań promujących, widocznych i estetycznych tablic informacyjnych z wykorzystaniem elementów systemu identyfikacji wizualnej marki polskiej gospodarki

Jak uzyskać refundację kosztów udziału w poszczególnych działaniach? Pierwszym krokiem jest ogłoszenie przez MG naboru wniosków w konkursie (ogłoszony został pod koniec marca 2012). 2. Przedsiębiorcy w określonym czasie składają dokumenty niezbędne do wystartowania w konkursie (we wniosku określają min. 50% działań, w których zamierzają wziąć udział). 3. MG ma 60 dni na weryfikację wniosku. Po weryfikacji jeśli wniosek spełnia wymogi formalne (podane w ogłoszeniu o naborze) zostaje podpisana z przedsiębiorcą umowa i na tej podstawie będzie mógł wnioskować o zwrot kosztów poniesionych na udział w programie promocji - dofinansowanie nie może przekroczyć 75% kosztów kwalifikowanych. 4. Przedsiębiorca może uczestniczyć w działaniach promujących nie mając jeszcze podpisanej umowy z MG (np. z powodu trwającej weryfikacji wniosku), ale robi to na własne ryzyko, tj. w przypadku gdy z jakiegoś powodu jego wniosek zostanie odrzucony nie zostaną mu zwrócone koszty

21 ZA NAMI.....

Seminarium (Warszawa) 22

23 PRZED NAMI.....

24 Targi Futurecom (Rio de Janeiro)

25

26

Misja gospodarcza do Norwegii (Oslo) 27

28

29

Misja wyjazdowa do USA (Waszyngton) 30

31

32

Targi IT Innovations Expo (Goteborg) 33

34

35

Seminarium (Warszawa) 36

37 PRZED NAMI.....

Gospodarcza Misja Wyjazdowa do USA (Nowy Jork) 38

39 PRZED NAMI.....

Targi Mobile World Congress (Barcelona) 40

41 PRZED NAMI.....

42 PRZED NAMI.....

Targi CeBIT (Hanower) 43

44 PRZED NAMI.....

45 PRZED NAMI.....

Targi Intertelecom i Konferencja 46

47 PRZED NAMI.....

48 PRZED NAMI.....

49 PRZED NAMI.....

50 Targi Japan IT Week – Tokio (Japonia) Misja gospodarcza + Gospodarcza misja wyjazdowa Gospodarcza Misja Wyjazdowa – Oslo (Norwegia) Targi Futurecom – Rio de Janeiro (Brazylia) Gospodarcza misja wyjazdowa Targi Japan IT Week – Tokio (Japonia) Gospodarcza misja wyjazdowa

51 W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu: Łukasz Nowak Koordynator Projektu Tel. (22) Kom Adriana Łada Specjalista ds. promocji Tel. (22) Konrad Bieniek Specjalista ds. marketingu Tel. (22)