Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Zachowania organizacyjne: Motywacja Agata Dulska Paulina Zielińska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Zachowania organizacyjne: Motywacja Agata Dulska Paulina Zielińska."— Zapis prezentacji:

1 Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Zachowania organizacyjne: Motywacja Agata Dulska Paulina Zielińska

2 Praca jako jeden z 3 środków produkcji Indywidualni pracownicy, dział firmy (HR). Zasoby Ludzkie

3 Konkurencyjna Organizacja Strategiczne myślenie Poglądy, przekonani a kierownikó w Rekrutacja, selekcja Kompetencje pracowników (szkolenia)

4 Główne składniki ZL Funkcja Personalna Polityka Personalna Strategia Personalna Zarządzanie operacyjne Planowanie Ocenianie Motywowanie Kontrolowanie  Warunki skutecznej budowy  Zorientowanie na wejście  Rozwoju i aktywizowania  Zorientowanie na wyjście  Harmonizacja ze strategią ogólną i marketingową. Proces kadrowy: Rekrutacja Ocenianie Szkolenie i rozwój Wynagradzani e Zwalnianie Etapy rozwoju funkcji personalnej : Faza operacyjna Faza taktyczna Faza strategiczna

5 Filozofie zarządzania Zarządzania personelem Zasobów ludzkich Potencjału społecznego Władzy Kapitału ludzkiego

6 Filozofia władzy Mądrzy i dbający o interesy firmy kierownicy Nieinteligentni wykonawcy Filozofia władzy Mądrzy i dbający o interesy firmy kierownicy Nieinteligentni wykonawcy

7 organizacja pracownik Filozofia zarządzania personelem

8 Filozofia zasobów ludzkich pracownik Efektywność firmy

9 Filozofia zarządzania potencjałem społecznym organizacji pracownik potencjał

10 Filozofia kapitału ludzkiego pracownik Rodzaj aktywów ROI- wskaźnik zwrotu z inwestycji w kapitał ludzki.

11 Role działu personalnego Profesjonalisty Agenta zmian Inspiratora Partnera strategiczneg o Partnera biznesowego

12 Kompetencj e Organizacji Portfel Kompetencji Deficyty Kompetencyjne Luki kompetencyjne PracownikówTalent

13 Zachowania organizacyjne Do analizy procesów zachowania się uczestnika w organizacji konieczne jest uwzględnienie całej jego sytuacji, na którą składają się czynniki:  indywidualne, charakteryzujące uczestnika organizacji  organiacyjne, wynikające z jego uczestnictwa

14 Czynni ki indywid ualne 1) Sposób życia 2) Czynniki aktywizujące (motywacje i emocje) 3) Wydolność

15 Czynniki organizacyjne ( czyli jak otoczenie organizacji wpływa na uczestnika) Pośredni Bezpośredni

16 Dynamika zachowania się człowieka Fazy procesu: Przygotowawcza Wykonawcza Ocena : - natychmiastowa - odroczona

17 Napięcia motywacyjne bezpośrednie następcze odroczne Napięcia motywacyjne bezpośrednie następcze odroczne

18 MOTYWACJA

19

20

21 Więc mówisz, że….. ciężko jest wstać na pierwszy wykład?


Pobierz ppt "Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. Zachowania organizacyjne: Motywacja Agata Dulska Paulina Zielińska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google