Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim 2010-12-10 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Inwentaryzacja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim 2010-12-10 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Inwentaryzacja."— Zapis prezentacji:

1 Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Inwentaryzacja istniejących systemów łączności w Powiecie Wejherowskim

2 Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Podstawa Prawna: ustawa z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym Art W skład planów zarządzania kryzysowego wchodzą następujące elementy: 1) plan główny zawierający: (...) 2) zespół przedsięwzięć na wypadek sytuacji kryzysowych, a w tym: (...) 3) załączniki funkcjonalne planu głównego określające: (...) b) organizację łączności, ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej Art. 21b. Do zadań własnych powiatu w zakresie ochrony przeciwpożarowej należy: (...) 4) organizowanie systemu łączności alarmowania i współdziałania między podmiotami uczestniczącymi w działaniach ratowniczych na obszarze powiatu.

3 Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Zakres istotnych informacji o właściwościach istniejącego systemu łączności wg pisma ZK-5225/07/10: zasięg – lokalizacja punktów łączności (nr, kanały, kryptonimy); odporność na zakłócenia; identyfikacja korespondenta; poufność wymiany informacji; zależność od podmiotów zewnętrznych; czas działania przy braku zasilania; wyposażenie w zapasowe źródła zasilania; łatwość obsługi – przeszkolenie operatorów; możliwości udostępnienia innym podmiotom;

4 Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Uczestnicy systemu łączności zarządzania kryzysowego w powiecie (PCZK): Starostwo Powiatowe - Starosta, PZZK; Powiatowe jednostki organizacyjne; Samorządy gminne – Wójt, GCZK, OSP i straże gminne; Pozostałe społeczne organizacje ratownicze – wolontariat (PCK, WOPR); Państwowa Straż Pożarna - KSRG; Policja; Państwowe Ratownictwo Medyczne; Straż Graniczna; Administracja Lasów Państwowych; Zarządcy dróg; Zarządcy infrastruktury krytycznej (energetyka, gazownictwo, wodociągi, kanalizacja, telekomunikacja, kolej, paliwa); Powiatowy Lekarz Weterynarii; Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny; Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego; Sąsiadujące jednostki samorządowe; Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego.

5 Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Dziękuję za uwagę Dane adresowe : Lp.Imię i nazwisko FunkcjaTelefon stacjonarny Telefon kom ó rkowy FaxAdres Kazimierz Grubba ( odpowiedzialny za funkcjonowanie PCZK) Naczelnik Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Maria Mocek Inspektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 58/ * Franciszek Konkel Inspektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 58/ * Uwagi: * w godz. pracy Starostwa Powiatowego: poniedziałek 8 00 – 16 00, wtorek – piątek 7 30 – 15 30


Pobierz ppt "Systemy łączności w Powiecie Wejherowskim 2010-12-10 Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Wejherowie Inwentaryzacja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google