Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja firm TRANS KAMPANIA sp. Z.O.O 3 P CENTRUM CELNE" sp. Z O.O

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja firm TRANS KAMPANIA sp. Z.O.O 3 P CENTRUM CELNE" sp. Z O.O"— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja firm TRANS KAMPANIA sp. Z.O.O 3 P CENTRUM CELNE" sp. Z O.O
Wykonali: Patryk Gołębiowski Katarzyna Gładysz Magda Fabisiak

2 Firma Trans Kampania sp. Z.O.O Dane firmy
Strona internetowa: Adres: Warszawa ul. Jagiellońska 76/413, Kraków ul. Myśliwska 68, Biała Podlaska ul. Brzeska 126, Małaszewicze ul. Wiejska 2/11, Terminal Przeładunkowy Kowalewo – Zalesie Oferta: - transport drogowy krajowy i międzynarodowy - spedycja drogowa krajowa i międzynarodowa - spedycja kolejowa - obsługa celna - ADR- transport i doradztwo - logistyka magazynowa

3 Historia firmy i oferta
Zarejestrowana w KRS r

4 Ustrój firmy Firma nie zmieniała formy prawnej. Nie posiada spółek-córek ani fili zagranicznych. Ma 5 oddziałów: Warszawa, Kraków, Biała Podlaska, Małaszewicze, Kowalewo. Firma kierowana jest przez Zarząd (prezes- Krajewski Paweł Adam) Firma nie określa się jako „firma rodzinna”. W związku z tym można przypuszczać, że firma została założona przez oddzielne, niepowiązane podmioty Od początku działalności firmy, kierowana jest ona przez Zarząd. Stanowisko prezesa było obejmowane przez dwie osoby: początkowo przez Dembińskiego Daniela Stefana, po ok. 5 latach zmiana na Krajewskiego Pawła Adama. Obie te osoby należą do udziałowców firmy. Decyzyjność w firmie należy do jednoosobowego Zarządu, którego prezesem jest Krajewski P.A. Firma reprezentowana jest przez Wójcika Tomasza Jerzego, który nie należy do wspólników firmy- jest jedynie pracownikiem. Kapitał zakładowy wynosił  000zł.

5 Konkurencja firmy Zważywszy na fakt, iż jest to firma transportowo-spedycyjno-logistyczna, ma dużą konkurencję na rynku. Konkurencję tworzą np. Paczka 4U, GO! Express & Logistics Polska Sp. z o.o., AMC Logistics Sp. z o.o., Agencja Celna DTA Sp. z o.o., Berton Spedycja Sp. z o.o., AT Auto Transport Spółka Jawna, Eurotrans Sp. z o.o. Duża konkurencja powoduje „walkę” o klienta, dlatego też każda z firm próbuje przebić się oferując korzystne oferty. Trans Kampania reklamuje swoją firmę jako przedsiębiorstwo rzetelne, bezpieczne, kompleksowe, zatrudniające wykształconych fachowców. Dodatkowo firma przejawia elastyczność dostosowania się do potrzeb klienta.

6 Jakimi zasobami dysponuje firma
Kapitał zakładowy wynosił 110 000zł. Oprócz zasobów finansowych firma posiada budynki, parkingi, terminal przeładunkowy, własną Agencję Celną, urządzenia przeładunkowe, pojazdy samochodowe (naczepy plandekowe standardowe i mega, zestawy wysokokubaturowe, tabor przystosowany do przewozu towarów sypkich i luzem, tabor przystosowany do przewozu blach, tabor o kontrolowanej temperaturze, auta o ładowności od 1,5 do 12ton). Przewagę konkurencyjną stanowi różnorodność sposobu transportu oraz kompleksowość usług

7 Ocena własna Firma posiadająca kompleksowość usług, dopasowująca się do potrzeb klienta, stawiająca na bezpieczeństwo i jakość oferowanych usług. Działania firmy są zdecydowanie skuteczne – w przeciągu 8 lat firma rozbudowała 5 oddziałów na terenie całej Polski. Posiada rozbudowany tabor przewozowy – zarówno pojazdy samochodowe jak i urządzenia służące do przeładunku towarów. Ponadto Trans Kampania posiada szereg umów z innymi przedsiębiorstwami, mające na celu pogłębienie asortymentu usług oferowanych przez firmę. Strona WWW jest czytelna i łatwa do poruszania się. Obecnie znajduje się częściowo w budowie. Z obecnie zawartych na niej informacjach można zauważyć, że znajdują się tam głównie szczegółowe informacje o rozbudowanej ofercie firmy. Stawiając na jakość i kompleksowość usług można przypuszczać, że Trans Kampania ma duże perspektywy rozwojowe.

8

9 Firma 3P Centrum Celne sp. Z.O.O Dane firmy
Strona internetowa: Adres: ul. Utrata Warszawa Oferta: -oferowanie kompleksowej obsługi spedycyjnej i logistycznej ładunków w transporcie morskim, lądowym i lotniczym -świadczenie najwyższej jakości usług w zakresie odpraw celnych, ze specjalizacją w obrocie towarów akcyzowych w branży spożywczej i przemysłowej -realizowanie odpraw celnych w imporcie i eksporcie elektronicznym systemie ECS i CELINA

10 Klienci -Cheman Spółka Akcyjna -Witzenmann Polska Sp. z o.o. -Haulote Polska Sp.z o.o. -Jeremy Sp. z o.o. -Tudor House Ltd. Sp. z o.o. -M&P -Ciechan Impex Sp. z o.o.

11 Historia firmy i oferta
Firma zarejestrowana w KRS od r. Oferta nie zmieniła się Grupa docelowa nie zmieniła się Firma nie pisze, że ma strategię rozwoju

12 Ustrój firmy Firma nie zmieniała formy prawnej. Nie posiada spółek-córek, fili zagranicznych a także oddziałów. Firma kierowana jest przez zarząd: Reich Mariusz Leszek Firma nie określa się jako „firma rodzinna”. Firma nie jest prowadzona przez właścicielkę ale jest kierowana przez Zarząd : Reich Mariusz Leszek Firmą kieruje prezes Reich Mariusz Leszek, który jednocześnie pełni funkcje reprezentatywne. W momencie założenia firmy włożony został kapitał własny w wysokości zł. Prawdopodobne jest że obecne źródła finansowania firmy pochodzą od w/w klientów.

13 Konkurencja firmy Konkurencją dla tej firmy są : -"Warcel" Sp. z o.o.,
-"Mazovia" Sp. z o.o., -"Areno" S.C., -Gigamper. -Bostor s.c. -Sped Win. Oferują one podobne usługi z zbliżonej jakości . Rynek jest przepełniony ponieważ w tym samym miejscu znajdują się cztery spółki świadczące te same usługi. Znalezione informacje nie pozwalają jednoznacznie określić czym wyróżnia się prezentowana firma, na czym i w jaki sposób buduje swoją przewagę.

14 Jakimi zasobami dysponuje firma?
Kapitał zakładowy wynosił zł. Dodatkowo firma posiada posiada budynki, parkingi, terminal przeładunkowy, własną Agencję Celną, urządzenia przeładunkowe, pojazdy samochodowe. Firma posiada specjalistyczne sprzęty które dają szanse na budowanie przewagi konkurencyjnej.

15 Kto założył tę firmę-Małgorzata Sabala
Ocena własna Strona internetowa jest bardzo uboga, zawiera bardzo mało informacji dotyczących firmy. Jej układ jest czytelny, lecz wydaje się dość archaiczny, porównując do stron firm konkurencyjnych i ogólnego trendu w projektowaniu tego typu witryn. Nie da się wywnioskować nic na temat skuteczności działań formy ani jej rozwoju. Ciężko również jednoznacznie określić perspektywy na przyszłość firmy.

16


Pobierz ppt "Prezentacja firm TRANS KAMPANIA sp. Z.O.O 3 P CENTRUM CELNE" sp. Z O.O"

Podobne prezentacje


Reklamy Google