Projekt realizowany w Zespole Szkół nr 5 im. Józefa Rymera VII Liceum Ogólnokształcące i V Liceum Profilowane w latach 2010 - 2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ”
Advertisements

Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Wykonała Jadwiga Waleczko – koordynator II OTK w ZSS
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
Przedsiębiorczość - cecha działania zmierzającego do zapewnienia racjonalnej i efektywnej koordynacji zasobów gospodarczych firmy. W praktyce przedsiębiorczość
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
K L E S Z C SZ CZ ZESPÓŁ MUZYCZNY KLESZCZE.
INFORMATOR SP i G SZONOWICE.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
We wszystkich przedsięwzięciach technologia informacyjna i komunikacyjna stanowiły ważne źródło informacji oraz narzędzie pracy. Komputer wykorzystywany.
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
ROLA SPZ WE WSPARCIU DORADCÓW ZAWODOWYCH PRACUJĄCYCH W INNYCH PLACÓWKACH Prezenter EWA JAGODZIŃSKA PSYCHOLOG – DORADCA ZAWODOWY SPZ LUBLIN.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Misja Misją Gminnej Biblioteki Publicznej w Gorzkowicach jest zaspakajanie potrzeb czytelniczych, integracja i aktywizacja społeczności.
M OJA PRZYSZŁOŚĆ – MÓJ WYBÓR Projekt na rzecz lokalnego rynku pracy w ramach projektu RozPRACUJ to z biblioteką.
Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman Szkolny Ośrodek Kariery prowadzony przez doradcę zawodowego panią Annę Uchman.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Warszawski System Doradztwa Zawodowego jako forma wsparcia karier uczniów w obliczu współczesnej rzeczywistości Kraków, r.
Rok Niniejsza prezentacja dotyczy realizacji części projektu „Otwórz się na siebie” wdrażanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Poznaj swojego doradcę kariery Jak to robimy w Zespole Szkół Nr 14 we Wrocławiu.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Cele i zadania doradztwa zawodowego na poszczególnych etapach edukacyjnych. mgr Monika Weryńska Doradca zawodowy.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
Program aktywizacji zawodowej absolwentów
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Przykłady dobrych praktyk
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
BRANŻOWA SZKOŁA I STOPNIA
Zapis prezentacji:

Projekt realizowany w Zespole Szkół nr 5 im. Józefa Rymera VII Liceum Ogólnokształcące i V Liceum Profilowane w latach

Zajęcia w roku szkolnym 2009/2010: Polubić matematykę Moja przedsiębiorczość Wykorzystanie technologii informacyjnej we wspomaganiu kształtowania postaw twórczych i prospołecznych

Polubić matematykę CELE ZAJĘĆ: motywacja i wspieranie uczniów słabych mających problemy z matematyką do tego przedmiotu z matematyką do polubienia tego przedmiotu przez zrozumienie podstawowych pojęć matematycznych, wykorzystywanie myślenia matematycznego do rozwiązywania prostych zadań

Polubić matematykę Międzygrupowy konkurs z wiedzy o funkcjach

Moja przedsiębiorczość CELE ZAJĘĆ: wsparcie postaw przedsiębiorczych wśród uczniów wsparcie postaw przedsiębiorczych wśród uczniów w kształtowaniu i planowaniu swojej kariery zawodowej w kształtowaniu i planowaniu swojej kariery zawodowej aktywizacja zawodowa młodzieży aktywizacja zawodowa młodzieży identyfikacja predyspozycji zawodowych uczestników identyfikacja predyspozycji zawodowych uczestników wypracowanie umiejętności zakładania i prowadzenia wypracowanie umiejętności zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz skutecznego poszukiwania pracy

Moja przedsiębiorczość Umiemy: scharakteryzować człowieka przedsiębiorczego scharakteryzować człowieka przedsiębiorczego dokonać analizy własnego systemu wartości i umieć go zweryfikować dokonać analizy własnego systemu wartości i umieć go zweryfikować

Moja przedsiębiorczość Potrafimy: wyjaśnić, na czym polega kreatywność i przedsiębiorczość człowieka wyjaśnić, na czym polega kreatywność i przedsiębiorczość człowieka poszukać w sobie cech przedsiębiorczego ucznia poszukać w sobie cech przedsiębiorczego ucznia wykazać zachowania przedsiębiorcze uczniów wykazać zachowania przedsiębiorcze uczniów

Moja przedsiębiorczość Potrafimy: Potrafimy: wymienić plusy i minusy wybranego zawodu wymienić plusy i minusy wybranego zawodu zaplanować swoją drogę edukacyjną, uwzględniając swoje możliwości i ograniczenia zaplanować swoją drogę edukacyjną, uwzględniając swoje możliwości i ograniczenia przeprowadzić indywidualną analizę SWOT przeprowadzić indywidualną analizę SWOT

Wykorzystanie technologii informacyjnej we wspomaganiu kształtowania postaw twórczych i prospołecznych CELE ZAJĘĆ: wyrabianie umiejętności zagospodarowania czasu wolnego (zainteresowań, zdolności, kreatywności, poczucia wolnego (zainteresowań, zdolności, kreatywności, poczucia własnej wartości) własnej wartości) nabycie wiedzy i umiejętności związanych z wykorzystaniem nabycie wiedzy i umiejętności związanych z wykorzystaniem Internetu jako środka komunikacji i publikacji Internetu jako środka komunikacji i publikacji rozwijanie umiejętności uczestniczenia młodzieży w kulturze rozwijanie umiejętności uczestniczenia młodzieży w kulturze zrozumienie roli witryny internetowej i ocena przydatności zrozumienie roli witryny internetowej i ocena przydatności danej witryny danej witryny

Wykorzystanie technologii informacyjnej we wspomaganiu kształtowania postaw twórczych i prospołecznych strony internetowe wykonane przez uczniów:

Aktywny udział w kursach akademickich Twórcze pisanie Twórcze pisanie Komunikowanie a płeć Komunikowanie a płeć Chemia Chemia Matematyka Matematyka

Aktywny udział w kursach akademickich W kursach uczestniczyło 16 osób

Zespół muzyczny ROCKDOWN Nasi uczniowie wzięli udział w konkursie na najlepszy zespół muzyczny Zespół powstał w czerwcu 2009 Skład zespołu: Rafał Chodara, Marcin Syty, Maja Holona, Michał Duda Maja Holona, Michał Duda Zespół wykonuje muzyką rockową/ hard rockową

Mój Grupę reprezentują: Martyna Czubała Karolina Glazik Piotr Daniluk

Mój Spotkanie z członkami samorządu lokalnego Radni Miasta Rybnika oraz członkowie Rad Dzielnicy: Radni Miasta Rybnika oraz członkowie Rad Dzielnicy: Władysław Horabik-przewodniczący Komisji Oświaty Kultury i Sportu Władysław Horabik-przewodniczący Komisji Oświaty Kultury i Sportu Henryk Ryszka-Komisja Komunikacji Henryk Ryszka-Komisja Komunikacji i Transportu Zbiorowego i Transportu Zbiorowego

Udział w Juwenaliach Karolina reprezentowała szkołę w czasie konferencji prasowej z członkami zespołu Dżem

Planowane przedsięwzięcia na rok szkolny 2010/2011 Zajęcia z języków obcych pozwolą sprawniej komunikować się w językach angielskim, niemieckim i francuskim

Planowane przedsięwzięcia na rok szkolny 2010/2011 Zajęcia matematyczno- przyrodnicze: pozwolą przekonać się, że matematyka jest przyjemna i można ją polubić i można ją polubić

Planowane przedsięwzięcia na rok szkolny 2010/2011 Koła zainteresowań z przedsiębiorczości i informatyczne pozwolą: rozwinąć zdolności interpersonalne, zwiększyć poczucie bezpieczeństwa i zakres wiedzy przydatnej na europejskim rynku pracy rozwinąć zdolności interpersonalne, zwiększyć poczucie bezpieczeństwa i zakres wiedzy przydatnej na europejskim rynku pracy nabyć wiedzę i umiejętności związane z wykorzystaniem technologii informacyjnej i Internetu jako środka komunikacji i publikacji nabyć wiedzę i umiejętności związane z wykorzystaniem technologii informacyjnej i Internetu jako środka komunikacji i publikacji

Planowane przedsięwzięcia na rok szkolny 2010/2011 Planujemy również ciekawe prelekcje z zakresu zdrowej i bezpiecznej przyszłości, zajęcia motywacyjne oraz atrakcyjne wycieczki i wizyty studyjne

Dziękuję za uwagę