Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krakowa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Urząd Miejski Wrocławia
Advertisements

Zarządzanie transportem KURS INŻYNIERSKI
Rada Dzielnicy V Krowodrza 26 kwietnia 2013 r.. Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami, garażami podziemnymi, wjazdem i infrastrukturą
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
Oś 3 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej 2 listopad 2009 r.
PROW PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA
Założenia Programu Operacyjnego dotyczącego Polski Wschodniej na lata Warszawa 09 stycznia 2013 r.
„Narodowy program przebudowy dróg lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój edycja 2013 Małopolski Urząd Wojewódzki.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Komunikacja i Turystyka
Dominik Wiśniewski Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej.
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
PRZESŁANKI KONKURENCYJNOŚCI
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Doświadczenia PKM w Gdyni z eksploatacji autobusów napędzanych CNG
Informacja nt. stanu realizacji konkursu
W AGLOMERACJI KRAKOWSKIEJ
Kierunki rozbudowy sieci tramwajowej w Krakowie w latach
Poprawa jakości powietrza jednym z kluczowych ekologicznych wyzwań w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata Katowice,
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Konkurs Dobre Praktyki PPP 13 maja 2008r.
Informacja na temat realizacji projektu i udział w nim podmiotów zewnętrznych KONFERENCJA NAUKOWO-TECHNICZNA pt. Bezpieczeństwo i zagrożenia zbiorowego.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
Rozwój transportu szynowego między Polską a Niemcami (BERLIN-GORZÓW)
Biuro Rozwoju Gdańska Gdańsk,
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Gorzów Wielkopolski 5 maj 2014 r.
Dominik Jaśkowiec Radny Miasta Krakowa
INFRASTRUKTURA TRANSPORTU LOTNICZEGO
Moduł III Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” System pomiaru jakości usług publicznych dla Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Historia kolei na terenach południowej Polski
ZASADY WYZNACZANIA PASÓW SŁUŻEBNOŚCI DLA LINII ENERGETYCZNYCH Dr inż. Jan Strzałka II. Panel Dyskusyjny ZP ds. RZ MOIIB Kraków,
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
BUD Ż ET SKAR Ż YSKA-KAMIENNEJ NA 2012 ROK Opracowała Magdalena Grzmil.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne. ( ZIT ). Dofinansowanie :ZIT 11,4 mln euro WRPO 8,0 mln euro Beneficjenci :- Uniwersytet im. A. Mickiewicza, - Politechnika.
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
Transportowy model symulacyjny miasta Gdańska
Budżet Miasta Gdańska na rok 2015 Gdańsk, 18 grudnia 2014r.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. Sieci teleinformatyczne.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Diagnoza 2014 Strategia Rozwoju Gminy Siepraw Krzysztof Kwatera LM Consulting Krzysztof Kwatera Siepraw, 28 września 2015 r.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Monitorowanie regionalnego sektora usług komunalnych Zenon.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU NA LATA DYSKUSJA PUBLICZNA Gdańsk r. Tomasz Budziszewski Biuro.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
Program Zrównoważonego Rozwoju Gminy Przesmyki Przyjęty uchwałą Rady Gminy Przesmyki nr XXVII/145/02 z dnia r.
BUDŻET MIASTA GDAŃSKA WYKONANIE 2013 ROKU. Budżet – wykonanie 2013 r. DOCHODY WYDATKI NADWYŻKA
Perspektywy funkcjonowania regionalnych przewozów kolejowych w Polsce dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański Zakopane,
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wałbrzych – Książ, grudzień 2015 dr inż. Elżbieta Berezowska Skarbnik Województwa Dolnośląskiego.
Zarządzanie transportem Wybrane elementy
„Wodociągi Krakowskie – inwestycje na miarę czasu”
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Prezentacja 1 km. Prezentacja 1 slajd 2 km.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2017 ROK PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2017 ROK
Rozbudowa skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie typu rondo drogi wojewódzkiej nr 984 Lisia Góra – Radomyśl Wielki – Mielec z drogą wojewódzką nr 983 Sadkowa.
BUDŻET Regionalna Izba Obrachunkowa pozytywnie zaopiniowała sprawozdanie Burmistrza Miasta Jarosławia z wykonania budżetu za 2016 r.
Plan finansowy programu
The development of sustainable urban mobility in Upper Silesia agglomeration Robert Tomanek Katowice,
Umowy w ramach konkursu dla działania 10
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Budżet Gdańska 2018 Gdańsk, 5 grudnia 2017r..
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego Podzespół II
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Zapis prezentacji:

Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krakowa projekty inwestycyjne zbiorowego transportu szynowego w północnej części Krakowa Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krakowa 11 marca 2013 r., Kraków 1

Charakterystyka projektu Analizowany projekt obejmował będzie rozbudowę sieci tramwajowej w północnej części Krakowa. Cel projektu: podniesienie standardu usług przewozowych (przedłużenie linii komunikacji tramwajowej na nowe tereny, głównie mieszkaniowe), zwiększenie i poprawa zdolności eksploatacyjnej transportu zbiorowego. Zakres rzeczowy projektu obejmuje budowę następujących linii tramwajowych: linia os. Krowodrza Górka – Górka Narodowa, linia Rakowice – Mistrzejowice, linia Meissnera – Mistrzejowice.

Komunikacja tramwajowa linia tramwajowa os. Krowodrza Górka – os. Górka Narodowa linia tramwajowa Meissnera – Mistrzejowice linia tramwajowa Rakowice – Mistrzejowice

Linia Krowodrza Górka – Górka Narodowa Źródło: opracowanie własne

Linia Rakowice - Mistrzejowice Źródło: opracowanie własne

Linia Meissnera - Mistrzejowice Źródło: opracowanie własne

Wskaźniki ruchowe Linia tramwajowa Praca przewozowa - sieć transportu zbiorowego [paskm] Praca przewozowa - sieć tramwajowa [paskm] Praca przewozowa - analizowana linia [paskm] Średni potok pasażerski [pas] Krowodrza Górka - Górka Narodowa 1 391 176,28 319 349,01 27 628,00 2 878 Meissnera - Mistrzejowice 1 385 721,04 304 054,35 27 872,00 3 241 Rakowice - Mistrzejowice 1 389 166,52 312 330,86 15 665,00 1 741 Kolejność realizacji wg pracy przewozowej dla linii Linia tramwajowa 1. Krowodrza Górka - Górka Narodowa 2. Meissnera - Mistrzejowice 3. Rakowice - Mistrzejowice Źródło: opracowanie własne na podstawie danych z MSIP

Linia Krowodrza Górka – Górka Narodowa Linia tramwajowa Powierzchnia inwestycji [m2] Powierzchnia do pozyskania [m2] Powierzchnia do pozyskania [%] Os. Krowodrza Górka – Górka Narodowa 211 206,00 113 455,00 53,72 Źródło: opracowanie własne na podstawie danych z MSIP

Linia Rakowice - Mistrzejowice Linia tramwajowa Powierzchnia inwestycji [m2] Powierzchnia do pozyskania [m2] Powierzchnia do pozyskania [%] Rakowice – Mistrzejowice 226 641,00 69 643,00 30,73 Źródło: opracowanie własne na podstawie danych z MSIP

Linia Meissnera - Mistrzejowice Linia tramwajowa Powierzchnia inwestycji [m2] Powierzchnia do pozyskania [m2] Powierzchnia do pozyskania [%] Meissnera – Mistrzejowice 226 641,00 57 005,00 25,15 Źródło: opracowanie własne na podstawie danych z MSIP

Podsumowanie i wnioski Źródło: opracowanie własne

Wydziału Gospodarki Komunalnej Dziękuję za uwagę Łukasz Szewczyk Z-ca Dyrektora Wydziału Gospodarki Komunalnej