Gospodarowanie Zużytymi Oponami Wyniki Ankiety. Opony są bardzo cennym surowcem wtórnym. Niestety dopiero niedawno została zainicjowana kampania informacyjna,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W ramach akcji Szkoła z klasą Celem tego projektu było sprawdzenie ile uczniów naszej szkoły wywodzi się z Kresów Wschodnich i na ile ważne jest.
Advertisements

Czyli jak zrobić prezentację komputerową?
Nasza parafia Nasza wieś Kaszów w liczbach Nasza szkoła.
Ekologiczna żywność w naszej okolicy.
Małgorzata Pietroczuk
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Autor: Aneta Powarzynska Klasa.
PROJEKT EDUKACYJNY LLZP_2010/2011_projekt2. 38 – 120 Czudec ul. Rzeszowska 33a.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
Irina Svichenyuk Valeria Poligova Skąd biorą się motywy dla podróży? Skąd biorą się motywy dla podróży? Każdy człowiek ma jakieś własne potrzeby. To.
Potrzeby uczelni wyższych na Podkarpaciu w zakresie współpracy środowiska naukowo-badawczego z sektorem przedsiębiorczości Marek KICZEK Sławomir GÓRKA.
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
ANKIETA Przeprowadzona w dniach marca 2012r. w Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum EKOLA.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Dlaczego to dobry pomysł?. Pomysł stworzenia Szkolnego Centrum Kultury narodził się w naszych głowach w czasie spotkania w małej grupie znajomych. Chcieliśmy.
MŁODZI AKTYWIŚCI PREZYDENCJI
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
to dobrowolna, bezpłatna, świadoma praca na rzecz innych lub całego społeczeństwa, wykraczająca poza związki rodzinno – koleżeńsko – przyjacielskie.
OD SAMORZĄDU SZKOLNEGO DO … czyli czym jest Samorząd?
P ROJEKT S ZKOŁA DEMOKRACJI – XVIII S ESJA S EJMU D ZIECI I M ŁODZIEŻY Projekt w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Jabłonowie Pomorskim realizują Weronika.
Zespół Szkół w Przebrodzie
Młodzież a wolontariat.. Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek.
Pomoc słabszym w nauce Sprzątanie pobliskiego terenu Pomoc starszym.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Jest to ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli (sprawują oni rządy bezpośrednio lub za pośrednictwem przedstawicieli).
Zakupy, a ekorozwój, czyli jak połączyć przyjemne z pożytecznym.
EKONOMIK = EKOLOGIA.
Zakładając kompostownik chronisz przyrodę i oszczędzasz złotówki, które przeznaczyłbyś na zakup nawozów mineralnych do upraw ogrodowych.
Prawa Dziecka.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
Ankieta przeprowadzona w szkole.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w SP 15 w klasach 4-6. "Wiem co jem".
Władza lokalna w Polsce
Jak się uchronić przed zagrożeniami wynikającymi z użytkowania sieci?
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
ZANIECZYSZCZENIA POWIETRZA
To śmieszne...
Uczniowie oraz nauczyciele przyrodnicy naszej szkoły od kilkunastu lat współpracują z Piotrkowskim Oddziałem PTTK. W ramach tej współpracy biorą aktywny.
Gumoskoki to nie obiboki zmienią dym w piękne obłoki O środowisko dbamy Opon nie spalamy Jest nas siedmioro to całkiem sporo.
Zużyte Opony – Gumowy Surowiec.
WYNIKI ANKIETY GUMOWY SUROWIEC. PYTANIE 1. Rodzaj gospodarstwa domowego, które reprezentujesz. 13 osób reprezentuje gospodarstwo wiejskie (A) 61 miejskie.
PROBLEM ODPADÓW.
to odzysk,który polega na powtórnym przetworzeniu substancji i materiałów to wszelkie działania nie stwarzające zagrożenia dla życia,zdrowia ludzi.
Święto Plonów Sękowice 2008 Festyn odbył się dnia r. Budżet projektu: Całkowita wartość projektu – 7.561,53 zł w tym: środki EFRR – 6.427,29.
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
Są w życiu chwile, kiedy tak bardzo odczuwamy brak obecności innych,
CZY JESTEŚMY DLA SIEBIE ŻYCZLIWI?
Prezentacja Szkoły Podstawowej w Święcięńcu Nasze rady na odpady Sprzątanie Świata 20 września 2008r.
PUBLIC RELATIONS.
Temat 5: Elementy meta.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Bezpieczeństwo uczniów w Zespole Szkół w Ostaszewie.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Pytania nie są trudne, więc nie oszukuj
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
w/g Grzegorz Gadomskiego
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
Klasa 1b Prezentacja przedstawiająca uczniów klasy 1b Gimnazjum w Międzyborowie. Autor: Dawid Roszczyk.
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
na miarę potrzeb WYSOKO WYKWALIFIKOWANE KADRY SYSTEMU OŚWIATY Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapis prezentacji:

Gospodarowanie Zużytymi Oponami Wyniki Ankiety

Opony są bardzo cennym surowcem wtórnym. Niestety dopiero niedawno została zainicjowana kampania informacyjna, która ma przybliżyć młodym ludziom zagadnienia dotyczące odzyskiwania zużytych opon. Z tego powodu przeprowadziliśmy anonimową ankietę w naszym liceum sprawdzającą wiedzę uczniów na ten temat i podejście społeczeństwa lokalnego do problemu zużytych opon. W naszej prezentacji chcielibyśmy przybliżyć Państwu jej wyniki.

W naszej ankiecie wzięło udział 60 uczniów z klas I-III I LO im. Jędrzeja Śniadeckiego w Pabianicach. Uczniom zadaliśmy 10 pytań na temat gospodarowania zużytymi oponami.

Przedstawiamy wyniki:

1. Pytanie: Czy spotkałeś/-aś się już wcześniej z działalnością informacyjną prowadzoną przez organizacje i instytucje zajmujące się edukacją ekologiczną, która dotyczyła prawidłowej gospodarki zużytymi oponami?

Wyniki odpowiedzi na pytanie nr 1:

2. Pytanie: Czy znasz jakieś sposoby wykorzystania surowców gumowych? Jeśli tak, to podaj przykłady.

Wyniki odpowiedzi na pytanie nr 2: A oto przykładowe odpowiedzi: przerabianie opon na asfalt, przerabianie opon na olej przerabianie opon na podeszwy butów.

3. Pytanie: Czy obowiązujące aktualnie prawo zabrania wyrzucania opon samochodowych do kontenera na odpady komunalne lub na wysypisko śmieci?

Wyniki odpowiedzi na pytanie nr 3:

4. Pytanie: Czy składowanie zużytych opon w nieodpowiednich miejscach jest szkodliwe dla środowiska?

Wyniki odpowiedzi na pytanie nr 4:

5. Pytanie: Czy zauważyłeś/-aś w swojej najbliższej okolicy zużyte opony porzucone na nielegalnych wysypiskach śmieci, w lesie, w parku itp. ?

Wyniki odpowiedzi na pytanie nr 5:

6. Pytanie: Czy znasz legalne składowiska zużytych opon na terenie swojej gminy? Jeśli tak to podaj ich adresy.

Wyniki odpowiedzi na pytanie nr 6: Mimo kilku twierdzących odpowiedzi, nikt nie podał konkretnych adresów.

7. Pytanie: Czy znasz firmy zajmujące się odzyskiem surowców gumowych? Jeśli tak, to podaj adresy.

Wyniki odpowiedzi na pytanie nr 7: Mimo kilku twierdzących odpowiedzi, nikt nie podał konkretnych adresów.

8. Pytanie: Czy lokalne władze wspierają mieszkańców w zakresie zbiórki surowców gumowych?

Wyniki odpowiedzi na pytanie nr 8:

9. Pytanie: Jakie są Twoim zdaniem najważniejsze działania, które powinny być podjęte przez lokalne władze we współpracy z odpowiednimi istytucjami?

Wyniki odpowiedzi na pytanie nr 9: Do wyboru było pięć odpowiedzi. Najczęściej wybierane to: rozbu dowa systemu zbierania zużytych opon prowadzenie kampanii informacyjno- edukacyjnych dla mieszkańców oraz małych i dużych przedsiębiorstw na temat prawidłowej gospodarki zużytymi oponami.

10. Pytanie: Z jakim przykładami postępowania ze zużytymi oponami spotkałeś/-aś się w swoim najbliższym otoczeniu?

Wyniki odpowiedzi na pytanie nr 10: Do wyboru było pięć odpowiedzi. Najczęściej wybierane to: spalanie zużytych opon wyrzucanie zużytych opon na nielegalne wysypiska śmieci

Mamy nadzieję, że nasza ankieta przyczyni się do rozwoju kampanii reklamowej. Odzyskiwanie zużytych opon jest niezmiernie ważnym zagadnieniem. Należy więc przybliżać uczniom wiadomości na ten temat.

Przygotowali: Piotr Dziedzic, Mateusz Prusisz