Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pytania nie są trudne, więc nie oszukuj

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pytania nie są trudne, więc nie oszukuj"— Zapis prezentacji:

1 Pytania nie są trudne, więc nie oszukuj
Test składa się z 4 pytań, które pozwolą zakwalifikować Was jako "zawodowców ". Pytania nie są trudne, więc nie oszukuj patrząc na odpowiedzi.

2 Pytanie numer 1: Jak umieścić żyrafę w lodówce?

3 Dobra odpowiedź to: Otworzyć lodówkę, włożyć żyrafę i zamknąć lodówkę.
To pytanie pozwala na ocenę możliwości komplikowania przez Ciebie rzeczy prostych.

4 Pytanie numer 2: Jak umieścić słonia w lodówce?

5 Zła odpowiedź: Dobra odpowiedź:
Otworzyć lodówkę, włożyć słonia i zamknąć lodówkę. Dobra odpowiedź: Otworzyć lodówkę, wyjąć żyrafę, włożyć słonia i zamknąć lodówkę. To pytanie pozwala na określenie Twoich możliwości pamiętania o poprzednich uczynkach.

6 Pytanie numer 3: KTÓREGO ?
Król Lew zwołał konferencję. Wszystkie zwierzęta były obecne oprócz jednego... KTÓREGO ?

7 Dobra odpowiedź: Oprócz słonia. Słoń jest w lodówce. Pamiętasz? To pytanie sprawdza Twoją pamięć.

8 OK, jeśli nie udało Ci się dobrze odpowiedzieć na te trzy pytania, oto szansa na zrehabilitowanie.

9 Pytanie numer 4: Jak to zrobisz? Powinieneś przekroczyć rzekę,
ale wiesz, że są w niej krokodyle. Jak to zrobisz?

10 Dobra odpowiedź: Przepłyniesz. Dlaczego? Bo krokodyle są na konferencji zwołanej przez Króla Lwa. Ten test pozwala na sprawdzenie czy wyciągasz wnioski z poprzednich pomyłek

11 Według Andersen Consulting Worldwide, około 90% przepytanych zawodowców nie odpowiedziało dobrze na żadne pytanie. A większość dzieci z przedszkola odpowiadało bardzo dobrze. Raport Anderson Consulting dowodzi więc, że wiekszość zawodowców nie osiąga IQ czterolatka.

12 wszystkich Twoich przyjaciół...
Wyślij ten test dalej aby zdenerwować wszystkich Twoich przyjaciół... PiK (i przestań chichotać złośliwie ...)


Pobierz ppt "Pytania nie są trudne, więc nie oszukuj"

Podobne prezentacje


Reklamy Google