Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej."— Zapis prezentacji:

1 Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej

2 Wstęp Niniejszym mam przyjemność przedstawić Państwu propozycję realizacji badań opinii publicznej. Badania opinii publicznej przeprowadzane są na reprezentatywnej, odpowiednio dobranej próbie mieszkańców. Dobór próby odbędzie się przy wykorzystaniu metody warstwowo-losowej w grupach mieszkańców wyodrębnionych z populacji ze względu na wiek oraz płeć. Taki sposób doboru próby gwarantuje rzetelność otrzymanych wyników badania oraz możliwość ich odnoszenia do całej populacji.

3 Etapy realizacji prac Badanie opinii publicznej przebiega wg następującego schematu: 1. Opracowanie kwestionariusza ankietowego we współpracy ze zleceniodawcą. 2. Rekrutacja i szkolenie ankieterów. 3. Realizacja badania w terenie (możliwe jest przeprowadzenie badania metodą face to face lub telefonicznie). 4. Wprowadzenie danych i obróbka wyników badania. 5. Opracowanie raportu końcowego z badania i prezentacja jego wyników.

4 Efekty W wyniku przeprowadzenia badania opinii publicznej można się spodziewać uzyskania wiarygodnych informacji m.in. w następujących zakresach Stopień związania mieszkańców z miastem/gminą. Porównanie warunków życia w poszczególnych obszarach miasta/gminy. Ocena bezpieczeństwa mieszkańców. Ocena działalności Urzędu Miasta/Gminy. Ocena funkcjonowania służb miejskich/gminnych. Ocena oferty rekreacyjnej miasta/gminy. Ocena oferty kulturalnej miasta/gminy. Ocena największych imprez organizowanych przez miasto/gminę. Oczekiwania wobec władz. Priorytety w rozwoju miasta-gminy. Opinia na temat bieżących problemów.

5 Szkolenia Realizujemy także szkolenia z następującej tematyki: Organizacja i prowadzenie badań ankietowych. Realizacja badań ankietowych przy wykorzystaniu pakietu Office. Badanie skuteczności kampanii reklamowych.

6 Referencje Następujące projekty mogą świadczyć o jakości świadczonych przez nas badań opinii publicznej: Urząd Miejski w Gliwicach: Badanie z roku 2004: http://www.um.gliwice.pl/pub/pliki/1badania.pdfhttp://www.um.gliwice.pl/pub/pliki/1badania.pdf Badanie z roku 2006: http://www.um.gliwice.pl/pub/pliki/streszczenie_BOP_2006.pdfhttp://www.um.gliwice.pl/pub/pliki/streszczenie_BOP_2006.pdf Badanie z roku 2008: http://www.um.gliwice.pl/pub/file/streszczenie_badanie_opinii_publicznej2008.pdf http://www.um.gliwice.pl/pub/file/streszczenie_badanie_opinii_publicznej2008.pdf Urząd Miejski w Katowicach: Badanie z roku 2009: http://www.katowice.eu/uploads/articles_files/2010/02/10/539.pdfhttp://www.katowice.eu/uploads/articles_files/2010/02/10/539.pdf

7 Do Państwa usług.. Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska ul. Łąkowa 7 42-235 Lelów M: 608 579 426 e-mail: mzaborska@op.plmzaborska@op.pl www.implement.com.pl


Pobierz ppt "Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google