PROJEKT „NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 3. WYPEŁNIANIE SRP W WERSJI ON-LINE
Metoda Development Center w praktyce
system zarządzania zasobami ludzkimi
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Kompetencje wychowawcze polskich rodziców
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Warsztaty zawodoznawcze
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 2. WYPEŁNIANIE SRP W WERSJI PAPIEROWEJ Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ankieta Oceny Zajęć Dydaktycznych
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Badania osiągnięć uczniów – analiza wyników
Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny Warszawa, 8 października 2010 r. Procedura Poświadczania Jakości Zastosowania CAF Po co to nam? Jak to będzie.
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 4. OBLICZANIE WYNIKÓW SRP I ICH INTERPRETACJA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz.U. Nr 99, poz z późn. zm.). Rozporządzenie Ministra.
Nowe oblicze doradztwa – poradnictwo zawodowe dla pracodawców
Narzędzie łączące Narzędzie łączące psychometrię i rekrutację psychometrię i rekrutację Psychologia i biznes – wiemy jak je łączyć
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
Wyniki badań ankietowych uczestników projektu przed i po zakończeniu testowania modelu dr Marzenna Czerwińska Dojrzała przedsiębiorczość – innowacyjny.
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Razem możemy więcej Projekt systemowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
NARZĘDZIA W PORADNICTWIE ZAWODOWYM WSPOMAGAJĄCE PRACĘ DORADCÓW ZAWODOWYCH W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W JAWORZNIE.
Szkolenie dla opiekunów Centów
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
OBLICZANIE WYNIKÓW SRP
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 2. WYPEŁNIANIE SRP W WERSJI PAPIEROWEJ
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 3. WYPEŁNIANIE SRP W WERSJI ON-LINE Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI STOSOWANEJ I ZARZĄDZANIA
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji 1, 2 i 3 Badania monitoringowego Beneficjentów Indywidualnych Działania 2.3 SPO RZL.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
STAŻYŚCI NA JĘZYKACH SPOTKANIE INFORMACYJNE 13 PAŹDZIERNIKA 2014 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród przedstawicieli spółek giełdowych Warszawa,
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Zastosowanie techniki Motywacyjnej Analizy Potencjału Pracowniczego (MAPP) na bazie systemu w wersji MAPP3 Konferencja “Skuteczna rekrutacja – intuicja,
Alternatywny slajd początkowy – animacja logotypu załączona jako film, w trybie prezentacji animację należy uruchomić poprzez kliknięcie w grafikę.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
Powiatowy Urząd Pracy Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu w Zgorzelcu Centrum Informacji i Aktywizacji Zawodowej i Aktywizacji Zawodowej.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
Profiler™ Podstawowe informacje Dr Paweł Wójcik Sylwia Pawłowska Sierpień 2016.
Identyfikacja potrzeb rozwojowych w organizacji
Doradcy zawodowi : mgr Agnieszka Pątek – Gołębiowska
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Besko na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2016/2017
Przykłady dobrych praktyk
Raport po ocenie 360° - fragment
Zapis prezentacji:

PROJEKT „NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH” HARMONOGRAM PRAC W RAMACH PROJEKTU INFORMACJE O NARZĘDZIU PROFILE XT

PLAN PREZENTACJI: HARMONOGRAM PRAC INFORMACJE OGÓLNE O NARZĘDZIU PROFILE XT ZASTOSOWANIE TESTU PROFILE XT PROFIL DOPASOWANIA DO STANOWISKA KWESTIONARIUSZ ANALIZY STANOWISKA OBSZARY BADANE PRZEZ PROFILE XT:  PROFIL STYLU MYŚLENIA  PROFIL CECH BEHAWIORALNYCH  PROFIL ZAINTERESOWAŃ KWESTIONARIUSZ OCENY RAPORTY

1. HARMONOGRAM PRAC ETAP I ETAP II DZIAŁANIE TERMIN Przeprowadzenie przez pracowników firmy BIGRAM wstępnej analizy organizacji do 30 listopada 2010 Przeprowadzenie przez pracowników firmy BIGRAM wywiadów wstępnych z wybranymi kierownikami Gminy od 1 do 17 grudnia 2010 ETAP II Przeprowadzenie badania kwestionariuszem Profile XT dla pracowników Gminy od 17 do 21 stycznia 2011 Przeprowadzenie ankiety diagnozującej potrzeby szkoleniowe w zakresie umiejętności zawodowych styczeń 2011 Przeprowadzenie indywidualnych informacji zwrotnych dla każdej osoby badanej od 24 stycznia do 11 lutego 2011 Przygotowanie indywidualnych i grupowych planów rozwoju w zakresie kompetencji miękkich i zawodowych do 11 marca 2011 Podsumowanie całości projektu do 18 marca 2011

2. INFORMACJE OGÓLNE O NARZĘDZIU PROFILE XT Profile XT™ wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych. Jako narzędzie psychometryczne jest owocem ponad 25 lat badań i doświadczeń. Wraz z polskimi ekspertami w zakresie psychologii i psychometrii zadbaliśmy o to, aby dostarczało ono wyników dostosowanych do polskich norm i środowiska pracy.  Przygotowaniem wersji kwestionariusza zaadaptowanej do polskich warunków kulturowych oraz biznesowych zajęła się dr Marzena Zakrzewska z Instytutu Psychologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Kwestionariusz Profile XT jest kwestionariuszem samooceny. Obejmuje- poprzez różnorodne pytania - wiele obszarów, które w różnym stopniu przekładają się na realizowane zadania.

3. ZASTOSOWANIE TESTU PROFILE XT Profile XT™ pozwala na precyzyjne łączenie osób z rodzajem wykonywanych zadań (dopasowanie do stanowiska). Informacje zamieszczane w raportach Profile XT™ znajdują praktyczne zastosowanie w: rekrutacji i selekcji pracowników budowaniu zespołów procesach oceny, w których nacisk kładzie się na diagnozę kompetencji służącą rozwojowi opracowywaniu optymalnych programów szkoleniowych dostosowanych do stylu uczenia się Wyniki badania Profile XT stanowią także pomoc dla przełożonych w ustaleniu optymalnego podejścia w kontaktach z podwładnymi.

4. PROFIL DOPASOWANIA DO STANOWISKA Dane kandydata lub pracownika uzyskane w ramach badania Profile XT™ porównywane są z tzw. Profilami Dopasowania do Stanowiska, co pozwala na stwierdzenie, czy dana osoba odpowiada oczekiwaniom związanym z danym stanowiskiem pracy. Korzystając z Profilu Dopasowania do Stanowiska można łatwo i szybko zorientować się, pod jakimi względami osoby są dobrze dopasowane do stanowisk, a w jakich obszarach należałoby dokonać korekty.

5. KWESTIONARIUSZ ANALIZY STANOWISKA Profile mogą być budowane w oparciu o: opinie ekspertów (wypełnienie Kwestionariusza Analizy Stanowiska przez grupę osób dobrze znających realia i potrzeby stanowiska) porównanie wyników min. 3 najlepszych pracowników (porównanie umiejętności, zachowań i zainteresowań najbardziej efektywnych zawodowo pracowników poprzez wypełnienie kwestionariusza Profile XT™) kombinację tych dwóch metod

Poziom energii Asertywność Towarzyskość Podporządkowanie Postawa Punktacja w poszczególnych skalach Profile XT™ prezentowana jest na skali STEN, gdzie 1 jest wartością najniższą, a 10 - najwyższą. Surowe punktacje zostały znormalizowane, a zatem rozkład punktacji dla typowej populacji będzie miał w każdej skali postać rozkładu normalnego. Innymi słowy, około 2/3 punktacji będzie miało wartość 4, 5, 6 lub 7 na każdej skali, zaś w miarę posuwania się ku krańcom skali, częstość wyników będzie się zmniejszać. Poziom energii 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Asertywność 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Towarzyskość 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Podporządkowanie 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Postawa 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Podejmowanie decyzji 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Dopasowanie się 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Samodzielność 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

6. OBSZARY BADANE PRZEZ PROFILE XT  PROFIL STYLU MYŚLENIA  PROFIL CECH BEHAWIORALNYCH  PROFIL ZAINTERESOWAŃ ZAWODOWYCH

7. KWESTIONARIUSZ OCENY Kwestionariusz PXT składa się z 6 sekcji zawierających łącznie 314 pytań. Wypełnienie kwestionariusza trwa około 90min. Arkusz oceny może być wypełniany on-line lub w formie papierowej.

PRZYKŁADOWE PYTANIA I ZADANIA CZĘŚĆ I – ZACHOWANIA I POSTAWY (182 PYTANIA) Sekcja dotycząca profilu cech behawioralnych zawiera pytania, na które badany odpowiada "Tak" lub "Nie". W tej części zawarte są również pytania badające poziom spójności udzielanych odpowiedzi (skala decylowa). Przykład: „W większości sytuacji ważne jest, by zdobyć, co się chce, nawet jeśli trzeba o to walczyć. □TAK □NIE „

CZĘŚĆ II – ZAINTERESOWANIA ZAWODOWE (55 PYTAŃ) W sekcji badającej zainteresowania zawodowe zadaniem osoby badanej jest wskazanie preferencji odnośnie dwóch różnych czynności. Pomiędzy czynnościami wyświetlona jest czterostopniowa skala w postaci czterech przycisków. Przykład: Występowanie na forum publicznym □ □ □ □ Prace w ogrodzie      zdecydowanie wolę   raczej wolę 

CZĘŚĆ III – UMIEJĘTNOŚCI LICZBOWE (22 PYTANIA) 12 x 13 = d)114 CZĘŚĆ IV – ZASÓB SŁOWNICTWA (18 PYTAŃ) zakończyć (oznacza to samo co): a) zaoponować b) zwrócić się c) sfinalizować d) stabilizować CZĘŚĆ V – MYŚLENIE LICZBOWE (17 PYTAŃ) następna liczba w serii 7, 9, 11, 13, 15 to: a) 21 b) 17 c) 19 d) 30 e) 78 CZĘŚĆ VI – MYŚLENIE WERBALNE (20 PYTAŃ) czarny : szary :: czerwony : … a) biały b) różowy c) zielony d) niebieski

8. RAPORTY Profile XT™ umożliwia uzyskanie bardzo wartościowych raportów: RAPORT ANALIZY STANOWISKA RAPORT REKRUTACYJNY * RAPORT COACHINGOWY * RAPORT INDYWIDUALNY RAPORT PORÓWNAWCZY KANDYDATÓW * RAPORTY TE WYSTEPUJĄ TAKŻE W WERSJI „SALES”