Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od 01.01.2012r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Pracownia Komputerowa                                                                                               
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Wyrównywanie szans edukacyjnych Szkoła Podstawowa w Stróżach.
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Edycje: 2010/ / /2013 Koordynator projektu: Jolanta Przybylska.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Przedsiębiorczość - cecha działania zmierzającego do zapewnienia racjonalnej i efektywnej koordynacji zasobów gospodarczych firmy. W praktyce przedsiębiorczość
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Co to jest TIK?.
Opis współpracy z partnerami polskimi i zagranicznymi.
Kodeks 2.0 Zespół Szkół im. Aleksandra Fredry w Odrzykoniu.
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Via ad Artes Program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola KSI nr POKL /09 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Założenia PROJEKTU
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
„Szkolne Centrum Nauki”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
PROJEKT FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROEJSKĄ ORAZ MIASTO BYDGOSZCZ AKTYWNY W SZKOLE – TWÓRCZY W ŻYCIU PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie Projekt Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe.
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 37 w SZCZECINIE.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Choceniu Klasa Terapeutyczna.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
„SMART GIMNAZJALISTA CZYLI ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCO - DOSKONALĄCE DLA UCZNIÓW SZKÓŁ GIMNAZJALNYCH” PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH.
Zapis prezentacji:

Wyrównywanie szans edukacyjnych

Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez EFS. Projekt ma na celu wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe. W ramach projektu prowadzone są zajęcia: sportowe, języka angielskiego, matematyki, biologii, fizyki, chemii, informatyczne i psychologiczne. Link:

Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES

E-learning Uczniowie zdobywają i pogłębiają wiedzę na szkoleniach (kursach) e-learning. Forma szkoleń na odległość jest coraz częściej wykorzystywana przez uczniów i nauczycieli. Głównie dlatego, że każdy sam wybiera czas i tempo nauczania. Szkolenia te są nieocenionym źródłem wiedzy dla osób, którzy z różnych przyczyn nie uczęszczali na zajęcia do szkoły. Często może służyć jako powtórzenie i uzupełnienie materiału lekcji.

E-learning Dzięki platformie e-learning udostępnionej w ramach kampanii "Dziecko w Sieci uczniowie ukończyli i otrzymali certyfikaty z następujących szkoleń: Znajomi-Nieznajomi.pl - 66 uczniów W Sieci – 5 uczniów, Co się stało z Mimi? – 7 uczniów Lekcja bezpieczeństwa – 17 uczniów.

E-learning Kurs Znajomi-Nieznajomi.pl ukończyło 66 uczniów, wszyscy otrzymali certyfikaty.

E-learning Kurs Co się stało z Mimi? ukończyło– 7 uczniów Kurs W Sieci ukończyło 5 uczniów, Kurs Lekcja bezpieczeństwa ukończyło 17 uczniów.

E-learning Nauczyciele korzystają ze stron, które zawierają zadania, testy on-line czy e-lekcje. Głównie wydawnictw Helion, WSIP, PWN i innych. Chętnie wykorzystują na swoich zajęciach zasoby portalu wiedzy dla nauczycieli Scholaris.

E-booki Multibooki Od początku roku szkolnego 2012/2013 nauczyciele biologii i historii, podczas prowadzenia zajęć lekcyjnych wykorzystują elektroniczną wersję podręcznika wydawnictwa WSiP. Jest ona wzbogacona o elementy multimedialne. E-ćwiczenia pomagają powtarzać oraz utrwalać wiadomości i umiejętności z każdego działu podręcznika. Znajdują się tu treningi, czyli zestawy zadań do samodzielnej pracy. Po rozwiązaniu zestawu treningowego od razu zobaczysz swój wynik i dowiesz się, co umiesz, a co jeszcze trzeba powtórzyć.

Zajęcia dydaktyczno wyrównawcze W szkole prowadzone są zajęcia dydaktyczno – wyrównawcze dla uczniów z trudnościami w nauce. W ramach zajęć wykorzystywane są programy edukacyjne i specjalistyczne oraz Internet co sprawia, że praca jest bardziej efektywna.