Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja 04.06.2010 by Marek Opacki.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zapisy na zajęcia w CKF Wchodzimy na stronę
Advertisements

UCHWAŁA RADY IS UW W SPRAWIE ORGANIZACJI STUDIÓW II STOPNIA 2 marca 2010 r.
LEKTORATY.
TRAde Control and Expert System
REKRUTACJA 2013/2014 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
Evident – Środki Trwałe
PROJEKTOWANIE TABEL W PROGRAMIE: ACCESS
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Platforma E-learningowa
Rozliczanie etapów studentów
Wprowadzanie opisu przedmiotu po stronie USOSweb (według sylabusa zgodnego z załącznikiem 1 do Zarządzenia nr 11 Rektora UW z dnia 19 lutego 2010) DAK.
WNIOSKI STYPENDIALNE Po zalogowaniu się do systemu USOSweb student wybiera dział w górnym menu „DLA STUDENTÓW” następnie pozycję „Wnioski”. Na ekranie.
EDYTOR 3D OFERTA 1.Wybierz pamięć USB 2.Wybierz stronę pamięci USB na której chcesz umieścić nadruk 3.Wybierz kolor pamięci, ilość, pojemność oraz.
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
Instrukcja USOS Przedmioty obieralne i językowe wersja by Marek Opacki.
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Instrukcja USOS Podstawy wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOS Stypendia wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOSweb Sylabusy Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko.
Instrukcja USOS Plany zajęć wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Witamy w galerii forum 750mm.pl. Wstęp Galeria forum została stworzona dla użytkowników w celu ułatwienia dzielenia się swoimi zasobami. Pozwala ona na.
ANNA BANIEWSKA SYLWIA FILUŚ
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
Portal Systemu Jakości Kształcenia
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
BAZA DANYCH AMATORSKIEJ DRUŻYNY PIŁKI HALOWEJ
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Instrukcja USOS Zwroty wpłat studentów
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
Prace dyplomowe studentów
Prace dyplomowe studentów Wprowadzanie danych w języku angielskim
Tworzenie przedmiotów, zajęć i protokołów
Tworzenie programów, etapów oraz określanie wymagań etapowych
Instrukcja USOS Raporty tekstowe wersja by Marek Opacki.
MICROSOFT Access TWORZENIE MAKR

REKRUTACJA 2015/16 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
Znaki specjalne Co i jak + brak przykładów.  Aby wstawić symbol lub znak specjalny należy na karcie Wstawianie w grupie Symbole kliknąć na przycisk Symbol.
Znajdowanie pokoju i wchodzenie do niego Skorzystaj z funkcji wyszukiwania programu Lync w celu znalezienia pokojów, do których masz dostęp. 1.W oknie.
Projektowanie postaci formularza:
Instrukcja użytkowania systemu. Po zalogowaniu do systemu zobaczysz stronę główną. Zawiera ona informację o opublikowanych ogłoszeniach,
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
Instrukcja USOS Stypendia wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOS Rozliczanie etapów studentów wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOS Prace dyplomowe studentów wersja by Marek Opacki.
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Dominik Benduski Michał Mandecki Podstawy Visual Basic w Excelu.
Instrukcja USOS Aktualizacja wersja by Marek Opacki.
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
Instrukcja USOS Pensum pracowników wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOS Płatności USP-FK wersja by Marek Opacki.
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Archiwum Prac Dyplomowych Czynności wykonywane przez studentów
T. 18. E Proces DGA - Działania (operatorka).
REKRUTACJA 2017/18 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
REKRUTACJA 2018/19 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Instrukcja USOS Płatności USP-FK wersja by Marek Opacki.
REKRUTACJA 2019/20 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
Excel Informacje różne.
Zapis prezentacji:

Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja by Marek Opacki

1. Dostęp do modułu Rejestracji W celu uruchomienia rejestracji na zajęcia, należy wybrać z menu głównego Rejestracja, opcję Rejestracja na zajęcia. Dostęp do tego modułu mają jedynie pracownicy dziekanatów, a więc użytkownicy z loginem o prefiksie DZ.

2. Tworzenie rejestracji Rejestrację tworzymy podając jej kod, opis oraz jednostkę. Domyślnie status rejestracji przyjmie wartość P (w przygotowaniu). Istotnym elementem rejestracji jest komunikat, który pozwala na podanie tekstu widocznego przez studentów przed wszystkimi rejestracjami. Dzięki temu można podać, na przykład okres rejestracji lub inne istotne informacje. Kod rejestracji powinien mieć postać: XX-CCCCC-PPPPP XX – dwucyfrowy numer jednostki, np. 19 CCCCC – pięcioznakowy kod cyklu, np. 2010Z PPPPP – kod programu oraz ewentualne dodatkowe znaki informacyjne, długość maksymalnie 10 znaków

3. Tworzenie rejestracji - cykle Na zakładce Cykle, należy wybrać cykle jakich ma dotyczyć rejestracja. Przeważnie będzie to tylko jeden cykl i oznaczać będzie semestr, w którym prowadzone będą zajęcia z przedmiotów w rejestracji.

4. Tworzenie rejestracji - przedmioty Na zakładce Przedmioty, należy wprowadzić, wcześniej przygotowane, przedmioty na które studenci będą mogli się zapisywać. Konieczne jest również wybranie statusu dla każdego z przedmiotów, który określa zakres możliwości jakie będą mieć studenci: A – rejestrowanie i wyrejestrowywanie – zalecana opcja B – tylko wyrejestrowywanie C – zamknięty do rejestracji D – tylko rejestrowanie Przedmioty w rejestracji muszą mieć określone grupy zajęciowe wraz z limitami miejsc.

5. Tworzenie rejestracji - osoby Na zakładce Osoby, należy wprowadzić studentów, którzy mają mieć możliwość zapisywania się na wprowadzone przedmioty. Przyciski po prawej stronie pozwalają na dodawanie studentów z wskazanego etapu studiów, konkretnej grupy zajęciowej, rankingu lub innej rejestracji. Formularz ten pozwala również na wysyłanie wiadomości dla wszystkich osób biorących udział w rejestracji.

6. Tworzenie rejestracji - tury Na zakładce Tury, należy określić okres oraz zasady przebiegu rejestracji. Daty wprowadzanych tur muszą zawierać również informację o godzinie oraz nie mogą na zachodzić na daty innych tur tej samej rejestracji. System blokuje edycję trwających już tur. Tryb tury powinien być zawsze B-PRZ-GRP, czyli bezpośrednia rejestracja na przedmioty i do grup. Pozostałe opcje nie mają aktualnie zastosowania na naszej uczelni. Liczba wyborów określa na ile przedmiotów studenci mogą się maksymalnie zapisać w danej turze. Zaleca się aby zawsze była to wartość rzeczywiście odpowiadająca ilości przedmiotów jakie mają wybrać studenci. Nazwa tury w języku polskim i angielskim są również wymagane. Kod rankingu pozwala określić ranking, według którego określane będzie miejsce studenta na liście zapisów. Z opcji tury istotna jest tylko Czy tura dopuszcza przepełnienia?. Dzięki temu na przedmiot będzie się mogło zapisać więcej studentów niż przewiduje limit grupy. Opcja ta jest zalecana w przypadku stosowania kilku tur rejestracji oraz rankingów. Dzięki temu student z wysoką średnią będzie się mógł nadal zapisać na przedmiot całkowicie już zajęty. Studenci spoza listy zostaną z niej usunięci po zakończeniu tury. W takich przypadkach zalecane jest utworzenie drugiej tury rejestracji bez rankingu oraz możliwości przepełnienia grup. Pozwoli ona na zapisanie się na przedmioty studentom, którzy zostali usunięci z list zapisów.

7. Statusy rejestracji Po zakończeniu edycji rejestracji, konieczne jest zmienienie jej statusu z W przygotowaniu. W tym celu wciskamy przycisk Zmień status rej., a następnie wybieramy nowy status: P – w przygotowaniu – stan początkowy edycji rejestracji A – aktywna – rejestracja dostępna dla studentów w USOSweb O – obrabiana – po zakończeniu rejestracji należy ją obrobić i ukryć przed studentami Z – zakończona – rejestracja została zakończona X – anulowana lub archiwalna – tylko takie rejestracje można usuwać

8. Przebieg rejestracji Studenci, którzy uzyskali dostęp do przedmiotów rejestracji, mogą dokonywać zapisów za pośrednictwem aplikacji USOSweb. Jak widać widoczny jest zarówno opis rejestracji jak i komunikat, a także wszystkie tury. Student zapisując się na przedmiot jest automatycznie zapisywany do grup wszystkich form zajęć danego przedmiotu. Pracownicy dziekanatów mogą na bieżąco oglądać te zapisy. Po zakończeniu tury, konieczne jest jej zatwierdzenie przed administratora systemu USOSweb. Dotychczasowe zapisy mają do tego czasu status prośby o zapisanie. Studenci w trakcie rejestracji mogą się również wypisywać z dotychczas wprowadzonych zapisów. Po zakończeniu rejestracji studenci mogą być dowolnie przenoszeni między grupami.

9. Raporty rejestracji Moduł Rejestracje udostępnia kilka przydatnych raportów: Przedmioty rejestracji – lista osób zapisanych na wskazany przedmiot lub przedmioty Osoby rejestracji – lista przedmiotów, na które zapisali się poszczególni studenci Podsumowania – różne statystyki związane z przebiegiem rejestracji Oferta – lista przedmiotów dostępnych podczas rejestracji