Termin realizacji – 20 miesięcy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Prezentacja na wywiadówkę
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
KONKURS pt.: „Start w Przyszłość”
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10. Główne wejście do placówki.
Narodowy Plan Działań Na Rzecz Dzieci
Szczęśliwe przedszkolaki – program wyrównywania szans w rzeszowskich przedszkolachSzczęśliwe przedszkolaki – program wyrównywania szans w rzeszowskich.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Cel główny: W roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej w Pogwizdowie Nowym będzie realizowany projekt „Wyrównuję, doskonalę, poznaję – Program rozwoju.
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU „ RÓWNE SZANSE DLA KAŻDEGO”
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
„Kompleksowe umiejętności – gwarantem przyszłości”
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z FUNDUSZY UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu pn.: Wszyscy mamy równe szanse - program wyrównywania.
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Spotkanie z nauczycielami w ramach projektu Szansa na sukces – program zajęć pozalekcyjnych w szkołach gimnazjalnych na terenie Gminy Wieprz Gierałtowice,
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
ROZWIŃ SKRZYDŁA Nr projektu: POKL /10.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Seminarium II 28 września 2010 r. Łatwiejszy start – pakiet działań edukacyjnych dla młodzieży gimnazjalnej z Mszany Dolnej Co zrealizowano? Michał Baran.
1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki Projekt "Dziecięca akademia przyszłości – wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia.
„Szkolne Centrum Nauki”
NASZA WIEDZA - NASZA PRZYSZŁOŚĆ okres realizacji projektu 01 styczeń 2011r. – 30 grudzień 2012r.
Kreatywna szkoła, to twórczy uczeń
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Gimnazjum Nr 1 w Konstantynowie.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Biuro Funduszy Europejskich Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego  Priorytet 1: Rozbudowa.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Urząd Miasta Lublin Projekt „Moja szansa – Mój ECDL” jest realizowany od 1 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 1 sierpnia 2010 r. do 30 czerwca 2011 r.
PRIORYTET IX PO KL ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH.
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Projekty zrealizowane w ZS1
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
„Poszerzamy Kadr” Projekt:
Zapis prezentacji:

Termin realizacji – 20 miesięcy Szkoła Podstawowa nr 11 w Zgierzu Tytuł projektu „Szansa dla Ciebie” Termin realizacji – 20 miesięcy

Informacje o projekcie Nazwa Priorytetu 9 – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Nazwa Działania 9.1– Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Nazwa Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Analiza problemów Dysproporcje i nierówne szanse edukacyjne najmłodszych uczniów z klas I – III , z powodu barier o charakterze ekonomicznym (duży udział uczniów z rodzin o dochodach poniżej minimum socjalnego), środowiskowym ( z rodzin patologicznych i zaniedbanych) oraz zdrowotnym (duży udział uczniów z dysfunkcjami). Wysoki odsetek uczniów wymagających wsparcia – wykazujących niskie osiągnięcia w nauce matematyki

Niedostosowanie do potrzeb i zainteresowań uczniów edukacji informatycznej ( zbyt mała liczba godzin) oraz matematycznej ( brak oferty dla uczniów zdolnych chcących rozwijać swoje zainteresowania i umiejętności). Niewystarczająca jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej dla uczniów o zainteresowaniach humanistycznych

Charakterystyka projektu Cel ogólny projektu: Zmniejszenie dysproporcji oraz podniesienie jakości kształcenia poprzez organizację zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 11 w Zgierzu.

Cele szczegółowe projektu: Zmniejszenie dysproporcji i wyrównanie szans edukacyjnych wśród najmłodszych uczniów klas I – III Wyrównywanie dysproporcji wśród uczniów wykazujących niskie osiągnięcia w nauce matematyki Dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb i zainteresowań uczniów oraz ukierunkowanie na rozwój kompetencji kluczowych ze szczególnym uwzględnieniem informatyki i matematyki Zwiększenie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej dla uczniów o zainteresowaniach humanistycznych

Grupa docelowe Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 11 w Zgierzu Projekt obejmie swoim bezpośrednim oddziaływaniem liczbę 203 uczniów

Rekrutacja grup docelowych Dobra znajomość grup docelowych ze strony pedagogów i nauczycieli prowadzących zajęcia Rekrutacja odbędzie się za pośrednictwem: - informacji na stronie internetowej - plakatów - ulotek - gazetki szkolnej - przekaz na zebraniach z rodzicami - bezpośrednio w trakcie zajęć lekcyjnych poprzez wychowawców oraz pedagogów specjalistów Dodatkowo brane będą pod uwagę orzeczenia i opinie z PPP oraz opinie i obserwacje wychowawcy i pedagoga szkolnego.

Główne Działania Przygotowanie organizacyjne, rekrutacja, promocja i informacja Zajęcia wyrównawcze dla klas I – III dla 3 grup 12 osobowych po jednej z każdego poziomu po 4 godz. tygodniowo dla każdej grupy – prowadzone przez 3 nauczycieli Zajęcia matematyczne dla uczniów klas I – III utalentowanych matematycznie dla 1 grupy 10 osobowej po 2 godz. tygodniowo – prowadzone przez 1 nauczyciela Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas IV – VI , dla 3 grup po 12 uczniów po jednej z każdego poziomu nauczania, po 3 godziny tygodniowo – prowadzone przez 3 nauczycieli matematyki

Koło matematyczne (zajęcia rozszerzające) dla 10 osób z klas V i VI po 3 godz. tygodniowo – prowadzone przez 1 nauczyciela matematyki Zajęcia pozalekcyjne z informatyki dla 6 grup 15 osobowych po jednej grupie z klas I – VI , po 3 godz. tygodniowo dla każdej grupy – prowadzone przez 2 nauczycieli informatyki Zajęcia pozalekcyjne z historii dla 2 grup po 12 osób , po jednej z klas V i Vi w wymiarze po 2 godz. tygodniowo – realizujące rozszerzony program dla uczniów o zainteresowaniach humanistycznych – prowadzone przez 1 nauczyciela historii.

W wyniku realizacji projektu zostanie osiągnięta wartość dodana w postaci: Wzmocnienie pozycji Szkoły , a w efekcie zwiększenie liczby uczniów podejmujących edukację w Szkole Podstawowej nr 11 i wzrost ich prestiżu Stworzenie możliwości rozwoju zawodowego dla kadry nauczycielskiej Wzrost świadomości uczniów, rodziców i nauczycieli na temat Europejskiego Funduszu Społecznego i możliwości finansowania różnych projektów.

Rezultaty Rezultaty twarde: Uczestnictwo 48 dzieci w 864 godz. zajęć wyrównawczych kształcenia zintegrowanego. Uczestnictwo 14 uczniów w 144 godz. rozszerzonych zajęć kształcenia zintegrowanego o profilu matematycznym. Uczestnictwo 48 uczniów w 864 godz. zajęć wyrównawczych z matematyki. Uczestnictwo 15 uczniów w 216 godz. zajęć rozszerzonych z matematyki. Przeprowadzenie dla 105 uczniów 1296 godz. zajęć z informatyki. Uczestnictwo 36 uczniów w 288 godz. zajęć z historii. Uczestnictwo 102 uczniów w 34 konkursach (historyczne – 4, matematyczne – 4, informatyczne – 6, kształcenie zintegrowane – 24 ). Zorganizowanie 10 konkursów na terenie szkoły dla 203 uczniów

Rezultaty miękkie: Zmniejszenie dysproporcji oraz wyrównanie szans edukacyjnych u 156 uczniów Zwiększenie zaufania we własne możliwości, wzrost poziomu samooceny u 203 uczniów Wzrost umiejętności analitycznych i logicznego myślenia u 116 uczestników Zwiększenie kompetencji w zakresie wykonywania działań matematycznych u 116 uczestników Wzrost umiejętności korzystania z technologii informatycznych przez 105 uczniów Likwidacja barier , oporów w kontakcie z komputerem i urządzeniami peryferyjnymi u 60 dzieci Zwiększenie poziomu wiedzy humanistycznej u 36 uczestników Wzrost umiejętności wyszukiwania i korzystania z materiałów historycznych u 36 uczniów Zwiększenie zaangażowania i motywacji do nauki u 203 uczniów Wzrost aspiracji życiowych poprzez rozwój umiejętności i zainteresowań u 203 uczestników

W ramach projektu na potrzeby szkoły zaplanowano zakup pomocy dydaktycznych ( sprzętu, wyposażenia). W tym między innymi : Meble szkolne Tablice z przyrządami Przenośny ekran projekcyjny Komputer przenośny Zestawy komputerowe z monitorem Odtwarzacz DVD Telewizor LCD Programy i filmy edukacyjne

Ocena punktowa projektu 88,5 pkt.

Wnioskowane dofinansowanie 268 057,82

Szkoła Podstawowa nr 11 w Zgierzu Kwota przyznana 268 057,82