SKŁAD ZESPOŁU PLAN PRACY NA ROK SZKOLNY 2011/2012 PROJEKTY EWALUACYJNE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
ZADANIA DYREKTORA SZKOŁY/PLACÓWKI W NOWYM NADZORZE PEDAGOGICZNYM opracowanie: Władysława Tkaczyk st. wizytator.
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r
z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia
Uwagi i wnioski wynikające z nadzoru pedagogicznego nad szkołami i przedszkolami w roku szkolnym 2008/2009 Słupsk, 26 sierpnia 2009 r. DELEGATURA w Słupsku.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Jolanta Misztal Kujawsko – Pomorskie Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku Program poprawy efektywności kształcenia - opracowanie, wdrożenie i ewaluacja.
Nowy nadzór pedagogiczny Białystok, dnia r.
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
System Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia w UMB obejmuje: Uczelniany Zespół do Spraw Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia. Wydziałowe.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2009/2010 Maków GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE Hanna Głuszek Krystyna Strzemińska.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu.
Co warto wiedzieć o ewaluacji?
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Model pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jest częścią projektu: „Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami.
Doskonalenie podstawprogramowych kluczemdo modernizacjikształcenia zawodowego Warszawa 11 października 2012 r.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
. Wnioski z przebiegu Wnioski z przebiegu próbnego egzaminu maturalnego przeprowadzonego w grudniu 2004 roku.
Osiągnięcie przez szkoły i placówki warunków do pełnej realizacji kształcenia ogólnotechnicznego, zawodowego i wychowania komunikacyjnego. Cele szczegółowe:
Wyniki badań dotyczące wdrożenia rozporządzenia o nadzorze pedagogicznym.
Przedsiębiorcy a szkolnictwo zawodowe
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie będzie prowadził w roku szkolnym 2014/15 na terenie całego kraju bezpłatne szkolenia.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
1 Prezentujemy zadania, obowiązki i zamierzenia Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi Część I Prezentacja przygotowana z okazji uroczystego otwarcia.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
Akty prawne związane z kształceniem zawodowym – nowe lub nowelizacja obowiązujących Warszawa, 19 sierpnia 2015 DEPARTAMENT KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
1 Rafał Juszkiewicz kontakt: Oferta zawodowa WSiP – 170 publikacji do nowej podstawy programowej (NPP) 7 kluczowych branż: ekonomiczna.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Wspomaganie w nadzorze pedagogicznym
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
przedstawiciela Wielkopolskiego Kuratora Oświaty
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Programu polityki oświatowej Miasta Olsztyna na lata
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

SKŁAD ZESPOŁU PLAN PRACY NA ROK SZKOLNY 2011/2012 PROJEKTY EWALUACYJNE

Skład Zespołu DYREKTOR SZKOŁY mgr Andrzej Bartnik KIERONIK SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO mgr inż. Waldemar Bonderek PRZEWODNICZĄCY ZESPOŁU mgr Cecylia Stach CZŁONKOWIE mgr Danuta Bodzońmgr Marta Czernecka mgr inż. Stanisława Milska mgr Małgorzata Stolarzmgr Lidia BałutMarzena MayerBarbara SiemekKatarzyna Szepielak Skład Zespołu

Główne zadania w planie pracy 3. Uaktualnienie rozkładów materiału z pozostałych przedmiotów stosownie do ilości godzin wynikających z planów nauczania 2. Opracowanie rozkładów z przedmiotów: Pracownia diagnostyki pojazdów samochodowych Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwem samochodowym Układy sterowania i regulacji 1. Opracowanie i zatwierdzenie planu pracy

Opracowanie szczegółowego harmonogramu wybranych obszarów ewaluacji w obszarze EFEKTY- wymaganie 1.1 i 1.3 w obszarze PROCESY- wymaganie 2.3 i 2.5 w obszarze FUNKCJONOWANIE- wymaganie 3.3 Zapoznanie uczniów klas pierwszych ze Statutem Szkoły i organizacją pracy Przeprowadzenie szkolenia BHP Zapoznanie ze standardami wymagań egzaminacyjnych oraz informatorami o egzaminie zawodowym Wskazanie źródeł uzyskiwania informacji dotyczących życia szkoły i egzaminów zawodowych III. Przygotowanie uczniów klas pierwszych do pracy w szkole

Spotkania z przedstawicielami Izby Rzemieślniczej dla uczniów szkoły zasadniczej dotyczące egzaminu zawodowego Współpraca wychowawców klas i Kierownika szkolenia praktycznego z zakładami, w których uczniowie odbywają zajęcia praktyczne i praktyki zawodowe Zwrócenie szczególnej uwagi w czasie zajęć praktycznych na zagadnienia związane z egzaminem zawodowym VI. Realizacja zadań wynikających z planu pracy szkoły Czynne uczestniczenie w życiu szkoły Opracowanie i przeprowadzenie testów w zakresie mierzenia jakości pracy Udział w różnych formach dokształcania Inspirowanie uczniów do wykonywania pomocy dydaktycznych Wystrój klasopracowni i gablot na korytarzu

Udział w dniach otwartych wyższych uczelni Udostępnianie informatorów i ulotek wyższych uczelni Zorganizowanie spotkań dla uczniów klas maturalnych z przedstawicielami Urzędu Pracy X. Podsumowanie pracy Analiza podręczników na nowy rok szkolny Podsumowanie i wnioski do pracy na przyszły rok

Obszary ewaluacji Zgodnie z ustaleniami Zespołu do spraw ewaluacji Zespół Przedmiotów Zawodowych w roku szkolnym 2011/2012 ewaluuje obszary i wymagania: EFEKTY w obszarze EFEKTY- wymaganie 1.1 PROCESY- w obszarze PROCESY- wymaganie 2.3 FUNKCJONOWANIE w obszarze FUNKCJONOWANIE- wymaganie 3.3

Cel projektu Sprawdzenie efektywności prowadzenia analizy egzaminów wyników zewnętrznych

Pytania kluczowe 1.Które obszary prac egzaminacyjnych sprawiły uczniom największe problemy ? 2.W jaki sposób działania nauczycieli wpływają na poprawę wyników egzaminu zewnętrznego? 3.W jaki sposób wdrażane są rekomendacje wynikające z wniosków z przeprowadzonej analizy wyników egzaminu? 4.Jakie są opinie uczniów i rodziców na temat wpływu wyników egzaminów zewnętrznych na zdawalność tych egzaminów?

Sposób zdobycia informacji Metody Analiza dokumentów Ankietowanie - uczniowie -rodzice nauczyciele Diagnoza zespołowa Dyskusja Narzędzia Wyniki z OKE Testy Kwestionariusz ankiety Lista pytań

Próba badawcza Wszyscy uczniowie klas maturalnych Rodzice uczniów w.w klas Nauczyciele uczący przedmiotów zawodowych

Harmonogram działań DziałaniaTerminy Opracowanie projektu ewaluacjiSierpień 2011r. Przygotowanie narzędziWrzesień i październik 2011r. Przeprowadzenie egzaminów próbnychGrudzień 2011r. i marzec 2012 r. Zbieranie danychCały rok Zbiorcze opracowanie wynikówMaj 2012r. Prezentacja wynikówWrzesień 2012r.