Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWojciech Mach Został zmieniony 10 lat temu
1
z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia
Raport z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia Jerzy Wiśniewski Kuratorium Oświaty w Gdańsku I Forum Pomorskiej Edukacji, listopad 2012
2
efekty co osiągają uczniowie i nauczyciele?
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA efekty co osiągają uczniowie i nauczyciele? procesy jak skuteczne, efektywne, angażujące są procesy zachodzące w szkole? środowisko jaka jest rola współpracy ze środowiskiem w procesie uczenia się? zarządzanie jak wygląda przywództwo i strategiczne zarządzanie, zapewnianie jakości?
3
Jak wartościowe są działania?
RAPORT Jakie działania ? Jak wartościowe są działania?
4
Jak wartościowe są działania?
EFEKTY Wymaganie Analizuje się wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego, egzaminu maturalnego i egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe Jakie działania? Analiza jest prowadzona w celu poprawy jakości pracy szkoły Jak wartościowe są działania? W szkole przeprowadzana jest analiza wyników egzaminów zew. Wnioski z analizy są wdrażane W szkole stosuje się jakościowe i ilościowe metody analizy Wdrażane wnioski przyczyniają się do wzrostu efektów kształcenia
5
Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki sprawdzianu
Jakie działania?
6
Jak wartościowe są działania?
Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki sprawdzianu Jak wartościowe są działania?
7
Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki egzaminu gimnazjalnego
Jakie działania?
8
Jak wartościowe są działania?
Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki egzaminu gimnazjalnego Jak wartościowe są działania?
9
Jak wartościowe są działania?
EFEKTY Wymaganie 1.2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności Jakie działania? Nauczyciele dostrzegają możliwości uzyskania lepszych wyników przez uczniów Jak wartościowe są działania? W szkole analizuje się osiągnięcia uczniów W szkole formułuje się wnioski z analizy osiągnięć uczących się Analiza osiągnięć szkolnych uwzględnia możliwości rozwojowe uczniów Wdrażane wnioski przyczyniają się do wzrostu efektów kształcenia W szkole wdraża się wnioski z analizy osiągnięć uczących się Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności zgodne z podstawą program.
10
Wymaganie 1.2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności
Jakie działania?
11
Jak wartościowe są działania?
Wymaganie 1.2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności Jak wartościowe są działania?
12
DZIĘKUJĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.