Wprowadzanie opisu przedmiotu po stronie USOSweb (według sylabusa zgodnego z załącznikiem 1 do Zarządzenia nr 11 Rektora UW z dnia 19 lutego 2010) DAK.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dr inż. Magdalena Jabłońska
Advertisements

KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
Uniwersytecki System Obsługi Studiów
LEKTORATY.
Interaktywna prezentacja użytkowa
MS Access 2000 Normalizacja Paweł Górczyński 2005.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski. Opis przedmiotu według nowego formularza wprowadzonego Zarządzeniem nr 11 Rektora Uniwersytetu Warszawskiego z dnia 19 lutego.
Projektowanie programów studiów
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
Języki programowania C++
Tworzenie stron w języku WML jest zbliżone do tworzenia stron w HTML. W obydwu przypadkach używa się do tego celu znaczników (tagów). Zadaniem znaczników.
Prowadzenie dokumentacji
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Platforma Edukacyjna INES. Platforma Edukacyjna – INES Platforma e-learningowa była wdrażana i rozbudowywana w Wyższej Szkole Zarządzania od roku 2002.
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
Prezentacja aplikacji do zarządzania projektami Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
Uzupełnianie ocen końcowych w module Wirtualna Uczelnia
Ankieta Oceny Zajęć Dydaktycznych
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
WNIOSKI STYPENDIALNE Po zalogowaniu się do systemu USOSweb student wybiera dział w górnym menu „DLA STUDENTÓW” następnie pozycję „Wnioski”. Na ekranie.
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
Instrukcja USOS Przedmioty obieralne i językowe wersja by Marek Opacki.
Linux - polecenia.
Instrukcja USOS Stypendia wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOSweb Sylabusy Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko.
Instrukcja USOS Plany zajęć wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Wanda Klenczon Biblioteka Narodowa
ANNA BANIEWSKA SYLWIA FILUŚ
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
Rozpoczęcie pracy z programem DAPP Optic.
DOSKONALENIE PROGRAMÓW KSZTAŁCENIA WARSZTATY 8 maj 2013.
Portal Systemu Jakości Kształcenia
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
Prace dyplomowe studentów
Prace dyplomowe studentów Wprowadzanie danych w języku angielskim
Tworzenie przedmiotów, zajęć i protokołów
Tworzenie programów, etapów oraz określanie wymagań etapowych
Korespondencja seryjna
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Temat 12: Formularze.
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Korzystanie z katalogu komputerowego ALEPH
Prognozowanie rozwoju dydaktyki w szkole wyższej
REKRUTACJA 2015/16 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
Dokumenty wysyłkowe A.Ś..
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
Projekt modułu Nazwa całego projektu Nazwa modułu Imię i Nazwisko Inżynieria Oprogramowania II dzień, godzina rok akademicki W szablonie na niebiesko zamieszczone.
Sylabusy przedmiotów w systemie USOS Informacje dotyczące wprowadzania sylabusów w roku akademickim 2015/16
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE. Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOS Prace dyplomowe studentów wersja by Marek Opacki.
1. Podział na grupy 2. Wybór starostów poszczególnych grup (zostają po spotkaniu w celu wybrania starosty roku) 3. Założenie konta mailowego dla roku.
Instrukcja USOS Pensum pracowników wersja by Marek Opacki.
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Menu Opcje.
Opiekunowie roczników
T. 18. E Proces DGA - Działania (operatorka).
W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM
REKRUTACJA 2017/18 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
REKRUTACJA 2018/19 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
REKRUTACJA 2019/20 ! POPRZEZ SYSTEM USOSWEB !
WZORY NOWEJ DOKUMENTACJI PROGRAMÓW STUDIÓW dla cykli rozpoczynających się od r.a. 2019/2020 Szczecin, 25 stycznia 2019 r.
Zapis prezentacji:

Wprowadzanie opisu przedmiotu po stronie USOSweb (według sylabusa zgodnego z załącznikiem 1 do Zarządzenia nr 11 Rektora UW z dnia 19 lutego 2010) DAK UW, maj 2010

2 Podstawowe informacje o przedmiocie są wprowadzane po stronie USOS. Są to: Nazwa przedmiotu Kod przedmiotu Cykl realizacji przedmiotu Forma/ typ zajęć (czyli wszystkie komponenty, np. wykład i ćwiczenia oraz liczba godzin) Liczba punktów ECTS Imię i nazwisko koordynatora przedmiotu oraz prowadzących grupy zajęciowe Rodzaj przedmiotu, np. kierunkowy, realizowany na III roku studiów stacjonarnych, czyli przydział do odpowiedniej grupy przedmiotów Sposób zaliczenia, np. egzamin, zaliczenie na ocenę (tu chodzi o końcowe zaliczenie całego przedmiotu, złożonego z kilku komponentów)

3 Przedmiot jest definiowany na kilku poziomach Część A załącznika 1 Przedmiot - tu należy wprowadzać stałe elementy opisu przedmiotu, niezależnie od cyklu Przedmiot cyklu – tu należy wpisywać tylko te informacje, które zmieniają się w danym cyklu dydaktycznym Część B załącznika 1 Zajęcia – tu należy wpisywać informacje wspólne dla wszystkich grup danej formy zajęć, np. dla ćwiczeń Grupa – tu należy wpisywać tylko informacje charakterystyczne dla konkretnej grupy

4 Reguły dotyczące uprawnień do edycji przedmiotu po stronie USOSweb Koordynator przedmiotu ma uprawnienia do wprowadzania i modyfikacji opisu przedmiotu na wszystkich poziomach. Prowadzący grupę zajęciową ma dostęp do wprowadzania i modyfikowania informacji wyłącznie na poziomie jego grupy. Kierownictwo jednostki może wystąpić o zmianę tych uprawnień

5 Sposoby dotarcia do edycji przedmiotu w USOSweb 1.Po zalogowaniu użytkownik trafia na kartę MÓJ USOSWEB, na której wyświetlają się m.in. wszystkie jego przedmioty. Po wybraniu właściwego przechodzi na stronę prezentującą ten przedmiot, skąd może przejść do jego edycji.

6 Sposoby dotarcia cd. 2. Po zalogowaniu wybrać z górnego menu pozycję DLA PRACOWNIKÓW, a następnie z bocznego menu EDYCJA PRZEDMIOTÓW, która prowadzi do...

7 Sposoby dotarcia cd....następnego ekranu. Tu wyświetlana jest lista wszystkich przedmiotów użytkownika. Po wybraniu właściwej pozycji użytkownik przechodzi do strony edycji przedmiotu

8 Różne uprawnienia do edycji przedmiotu Wybranie przedmiotu do edycji (niezależnie od sposobu dotarcia) prowadzi do strony z widokiem dla: 1. koordynatora przedmiotu (uprawnienia do całego przedmiotu) lub 2. prowadzącego grupę zajęciową (uprawnienia tylko do grupy realizowanej w cyklu ) 1 2

9 Uwagi różne Nie należy powielać tych samych treści na różnych poziomach edycji przedmiotu Nazwy pól do edycji po stronie USOSweb odpowiadają nazwom z załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 11 Zachęcamy do czytania i stosowania się do zaleceń umieszczonych w ramkach i ukrytych pod ikonami informacyjnymi przy polach do edycji Zgodnie z zaleceniem P. Rektor Kicińskiej-Habior pola będą dostępne do edycji tylko do określonej daty (prawdopodobnie ). Obowiązuje wypełnianie również wersji angielskiej Zaleca się korzystanie z przeglądarki Mozilla Firefox

10 Edycja na poziomie przedmiotu Na tym poziomie edycji należy wpisywać tylko te informacje, które nie zmieniają się z roku na rok. Jeśli zmiany są duże, np. dotyczące literatury, to pole należy zostawić puste.

11 Edycja na poziomie przedmiotu c.d.

12 Edycja na poziomie przedmiotu c.d.

13 Przedmiot cyklu i jego komponenty (pojęcia stosowane w USOS) Dopiero do przedmiotu cyklu można przypisać prowadzącego, studentów, czas i miejsce zajęć itp. W istocie studenci realizują i zaliczają przedmioty cykli, nie przedmioty jako takie Z jednym przedmiotem danego cyklu najczęściej wiąże się kilka zajęć różnego rodzaju, np. wykład i ćwiczenia

14 Poziomy edycji przedmiotu cyklu Graficzna prezentacja poziomów edycji przedmiotu cyklu realizowanego w formie różnych zajęć: wykładu i ćwiczeń. Utworzono jedną grupę wykładową i cztery grupy ćwiczeń

15 Edycja na poziomie przedmiotu cyklu Na tym poziomie edycji należy wpisywać konkretne informacje dotyczące prowadzenia przedmiotu w danym cyklu dydaktycznym. Prosimy unikać ponownego wpisywania tych informacji, które już zostały wprowadzone na wyższym poziomie edycji przedmiotu.

16 Edycja na poziomie przedmiotu cyklu c.d..

17 Edycja na poziomie przedmiotu cyklu c.d..

18 Edycja na poziomie zajęć Na tym poziomie należy wprowadzać jedynie informacje wspólne dla wszystkich grup danej formy zajęć. Jeśli nie można takich zdefiniować dla wszystkich grup, pola powinny zostać puste. Zaleca się wypełniać głównie wtedy, gdy przedmiot składa się z kilku zajęć

19 Edycja na poziomie zajęć c.d.

20 Edycja na poziomie zajęć c.d.

21 Edycja na poziomie grupy zajęć Pola: literatura, metody dydaktyczne i zakres tematów należy wypełniać tylko wtedy, gdy ich treść będzie różna od treści wpisanej w odpowiadające im pola na wyższym poziomie edycji

22 Edycja na poziomie grupy zajęć c.d.

23 Edycja na poziomie grupy zajęć c.d.