STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO E-POŁUDNIE Callcenter dla ISP Restauracja Kamionki Sosnowiec, 27 wrzesień 2013 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia aktualizacji Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Małopolskiego.
Advertisements

REKRUTACJA : Projekt ZDOBĄDŹ ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ - AUDYTORA ENERGETYCZNEGO skierowany jest do dorosłych osób pracujących,
innowacyjna wielkopolska
dr Joanna Kurowska-Pysz
Lepszy start dla „zawodowca” r.
O projekcie „Przedsiębiorcze szkoły”
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok r. KONFERENCJA.
Gmina Zawichost ul. Żeromskiego – 630 Zawichost tel. (015) fax. (015) ail: IV Spotkanie informacyjne.
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
Warszawa, 5 lutego 2008 r. Priorytet II i VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w kontekście aktywizacji zawodowej osób z grupy wiekowej 50+ Departament.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie w Lublinie Promocja Integracji Społecznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
ŚLĄSKI ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW ul. Stalmacha 17 Katowice
Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego Lubuskie – kraina sprzyjająca innowacji.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wrocław, 9-10 grudnia 2008 r. Przedsięwzięcia z zakresu współpracy międzynarodowej i międzyregionalnej w.
1 REALIZACJA PROJEKTU W RAMACH DZIAŁANIA 2.6 ZPORR Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Wrocław, dnia 19 kwietnia 2007 roku Urząd Marszałkowski.
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe Cezary Mazurek
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Seminarium eduroam – UMK, Tomasz Wolniewicz UCI UMK Implementacja eduroam Tomasz Wolniewicz UCI UMK.
I ETAP Zakres Projektu: Budowa 4 Hospotów w centrum miasta Grodzisk Mazowiecki. Realizacja Projektu : 28 czerwiec 2008 – 30 wrzesień 2008.
Zewnętrzne źródła finansowania przedsięwzięć innowacyjnych 9 marca 2009 r. Anna Rąplewicz Dyrektor ds. Edukacji, Doradztwa i Funduszy Europejskich Regionalna.
Warsztaty szkoleniowe Regionalnego Komitetu Sterującego ds. Regionalnej Strategii Innowacyjności Województwa Warmińsko-Mazurskiego Gabriela Zenkner-Kłujszo.
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
2009 Warszawa, 3 marca 2009 r. Poddziałanie POKL – podstawowe informacje ogólnopolskie projekty otwarte Wojciech Szajnar Zespół Instrumentów Szkoleniowych.
Prezentacja Projektu Różne formy terapii wspomagające rozwój uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich realizowanego w.
WITAMY W. Nowy nadzór Dlaczego zajęliśmy się tym projektem ? Obecny stan oświaty – bez katastrofy, przeciętność, Obecny stan oświaty – bez katastrofy,
up. Wypróbuj swój pomysł na biznes.. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 2.2.1: Poprawa jakości usług świadczonych przez instytucje wspierające.
Twoje narzędzie do pracy grupowej
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO E-POŁUDNIE Szyb Elżbiety Chorzów, 15 marca 2013 r.
Uzupełnianie ocen końcowych w module Wirtualna Uczelnia
OŚRODEK WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ w regionie stargardzkim Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i.
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO E-POŁUDNIE Callcenter dla ISP Szyb Elżbiety Chorzów, 15 marca 2013 r.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
Program pilotażowy w województwie kujawsko-pomorskim PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA I EFEKTY REALIZACJI PROGRAMU Michał Majcherek - Kierownik Projektu Pracodawcy.
Wsparcie osób niepełnosprawnych w komponencie regionalnym w ramach PO KL.
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Title Slide 1 It starts with you
Regionalna Platforma Współpracy - Pilotaż
RAPORT KOŃCOWY Działanie 4.2. Rozwój usług i aplikacji dla ludności
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka DOTACJE NA INNOWACJE.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
„AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób w wieku 50+” Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu.
„Top Model Współpracy w Województwie Pomorskim” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
Co to jest CRM? ekspertka: Magda Sadłowska host: Dorota Kostowska Warszawa WEBINARIUM.
1 Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi 8-9 kwiecień 2008 r. Warszawa Wanda Powałka Zespół Wdrażania Instrumentów Instytucjonalnych PARP „Punkty Konsultacyjne.
PROJEKT „SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ”
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE. Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy.
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
ŚLĄSKIE CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI. ALOKACJA: ,00 € MIN. POZIOM DOFINANSOWANIA zł MAX. POZIOM DOFINANSOWANIA zł MAX. 50%
Co to jest ZAZ Zakład Aktywizacji Zawodowej Definicja Przeznaczony jest dla osób niepełnosprawnych zaliczonych do znacznego lub umiarkowanego stopnia.
Projekt InMoST Podsumowanie dotychczasowych działań oraz plany na kolejny rok Projekt InMoST Podsumowanie dotychczasowych działań oraz plany na kolejny.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
5 Głównych korzyści dla uczestników projektu
Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Zapis prezentacji:

STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO E-POŁUDNIE Callcenter dla ISP Restauracja Kamionki Sosnowiec, 27 wrzesień 2013 r.

Callcenter dla ISP O czym będzie ta prezentacja ? Wg. Harmonogram udziałań: RPO WSL Działanie 1.3 Transfer technologii i innowacji, numer naboru: /11 Numer umowy: WND- RPSL /11-03 Tytuł projektu: Klaster e-Południe jako platforma poprawy innowacyjności i rozwoju technologicznego operatorów telekomunikacyjnych w województwie śląskim. Działanie 1 Zakup pro-innowacyjnych technologii związanych z rozszerzeniem oferty asortymentowej i poprawy jakości usług świadczonych przez uczestników Poddziałanie 1.1Callcenter zaczynamy II Kwartał 2013 Właściwie to już zaczęliśmy !

Callcenter dla ISP Nic nie jest szczególnie trudne do zrobienia, jeśli tylko rozłożyć to na etapy Henry Ford Wg Pana MS projecta: 1.Część Hardwarowa[ ] 2.Instalacja i uruchomienie oprogramowania[ ] 3.CCv1 [ ] 4.CCv2 [ ] (miało być [ ] ) 5.CCv3[ ] (miało być [ ] ) 6.Podsumowanie etapów i określenie kierunków dalszego rozwoju

Callcenter dla ISP 1.Część Hardwarowa 2.Instalacja i uruchomienie oprogramowania -Przygotowano i uruchomiono główny system serwerowy stanowiący bazę dla pozostałych systemów aplikacyjno- bazodanowych -przygotowano i uruchomiono oprogramowanie do zarządzania głównym systemem serwerowym w zakresie jego administracji i konserwacji danych -przygotowano i uruchomiono oprogramowanie do zarządzania systemami maszyn wirtualnych w głównym systemie serwerowym

Callcenter dla ISP RAPORT VIA MAIL CC v 1 – jednokierunkowe – start pilotażu Unikalny nuemr ID

Callcenter dla ISP CC v 2 – prawie dwukierunkowe – start pilotażu Agent CC pracuje na zewnętrznym (bądź nie) formularzu który jest na serwerze operatora. To operator decyduje co widzi i do czego ma dostep Agent CC (formularz PHP, GET, POST) MS ISP (LMS, NMS, SOPI, INNE) Unikalny nuemr ID

Callcenter dla ISP CC v 3 – prawie dwukierunkowe – start pilotażu Tylko czy jest to potrzebne ? MS ISP (LMS, NMS, SOPI, INNE) KAMPANIE MARKETINGOWE API z ograniczeniem udostępnienia danych przez ISP np. dostęp do określonej grupy abonentów Unikalny nuemr ID

Callcenter dla ISP CC 2014 – rozwijanie i stabilizowanie API MS ISP (LMS, NMS, SOPI, INNE) KAMPANIE MARKETINGOWE

Callcenter dla ISP Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia agenta ? -Agent loguje się do aplikacji wybierając swoje konto -Agent wybiera konto SIP -Dzwoni telefon Agent potwierdza tożsamość kodem PIN -Agent jest zalogowany

Callcenter dla ISP Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia agenta ? -Dzwoni klient -Na podstawie numeru przychodzącego Agent wie do jakiej firmy chce się dodzwonić klient, agent dostaje instrukcję zdefiniowaną przez ISP

Callcenter dla ISP Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia ISP ?

Callcenter dla ISP Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia agenta ? -Agent zgodnie z procedurą wypełnia formularz który jest wysyłany w postaci maila jako raport na adres zdefiniowany przez ISP

Callcenter dla ISP Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia ISP ?

Callcenter dla ISP Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia agenta ? -Agent może korzystać z zakładki external site której zawartość definiuje ISP. Zakładka external site może być na serwerze cc, ale może być na serwerze operatora. Może być osadzoną ramką, otwierać się w nowym oknie, można również używać mechanizmu JSONP

Callcenter dla ISP Jak to wygląda w praktyce z punktu widzenia ISP ?

Callcenter dla ISP Agenci….. Agenci niepełnosprawni Od stycznia 2013 r. miesięczne przysługuje dofinansowanie: -180 proc. najniższego wynagrodzenia w przypadku osób niepełnosprawnych zaliczonych do znacznego stopnia niepełnosprawności, proc. najniższego wynagrodzenia w przypadku osób niepełnosprawnych zaliczonych do umiarkowanego stopnia niepełnosprawności, -40 proc. najniższego wynagrodzenia w przypadku osób niepełnosprawnych zaliczonych do lekkiego stopnia niepełnosprawności. Dotacje z PFRON pozwolą nam obniżyć koszty funkcjonowania CC, ale droga długa… Przede wszystkim szkolenia, ale o tym później (będzie prezentacja)

Callcenter dla ISP Agenci….. Propozycje w okresie testowym: (w dni robocze od 17 do 22 i dni wolne od 9 do 22) 1. Każda z firm biorąca udział w projekcie pełni dyżur - przy 30 firmach to raz w miesiącu ! 2. Zatrudniamy przeszkolonych studentów i robimy zrzutkę (308 godzin w miesiącu) - przy 30 firmach to < 120 zł za jednego agenta. Agent może pracować w domu, system raportuje kompleksowo poziom pracy agenta.

Callcenter dla ISP ZAPROSZENIE Kto odważy się dołączyć do zespołu, który na własnej skórze sprawdzi wartość projektu ? Na dziś w grupie roboczo-testowej mamy 12 firm Uczestnictwo w projekcie to również realny wpływ na kierunki jego rozwoju oraz dostosowywanie go do własnych potrzeb.

Callcenter dla ISP Dziękuje za uwagę Projekt jest otwarty na nowe działania, jeśli mają Państwo pomysły co jeszcze moglibyśmy zrobić w jego ramach zrealizować proszę o kontakt: