Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

Matematyka w życiu codziennym
DAWNO I NIEDAWNO … CZYLI Ś WIETLICOWE WSPOMNIENIA.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
Agresja i przemoc wśród uczniów
Czym różni się radość od miłości?
ANKIETA Segregacja śmieci.
,,W przyjaźni z przyrodą”
Jak efektywnie współpracować z rodzicami
Analiza wyników ankiety
CZYSTE POWIETRZE WOKÓŁ NAS
Europejski Dzień Języków Obcych
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany.
Badanie potrzeb dzieci i młodzieży w środowisku lokalnym
EFEKTY DZIA Ł ALNO Ś CI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKU Ń CZEJ ORAZ INNEJ DZIA Ł ALNO Ś CI STATUTOWEJ SAMORZ Ą DOWEGO PRZEDSZKOLA W SKARYSZEWIE.
Gumowy Surowiec.
Konkurs EKO-BIURO. Rok 2012 mija pod has ł em anga ż owania si ę naszej placówki w dzia ł ania skoncentrowane wokó ł promocji odnawialnych ź róde ł energii,
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
PROGRAM AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
ROK KAROLA GODULI. Stowarzyszenia Przyjació ł Szkó ł im. Karola Goduli Rudzkie placówki o ś wiatowe, maj ą c na uwadze jak wa ż n ą rol ę odegra ł Karol.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
Nasza szkoła xD Zespó ł Szkó ł Rolniczych W Z ł otowie.
Konkurs gumowy surowiec
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
TRANSFER W WIEDNIU Bad Goisern, Kwiecień Sonda – przeprowadzona przez PI WIEN Przegl ą d ponad 56 szk ół Jakie dzia ł ania s ą zwykle podejmowane.
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Szkolne Rowerowe Ko ł o Krajoznawczo – Turystyczne PTTK KWADRANS SP – maja 2004 r. odby ł o si ę w naszej szkole uroczyste spotkanie z Prezesem Oddzia.
O tym, że fundusze europejskie są doskonałym narzędziem, które pomagają podnosić poziom nauczania i kwalifikacji młodych ludzi, nie trzeba już dzisiaj.
Debata szkolna w ramach projektu Szko ł a Demokracji - Sejm Dzieci i M ł odzie ż y Przygotowa ł y: Anna K ą siel i Kamila Osóbka.
KODEKS 2.0 Szko ł y Podstawowej w Mi ł aczewie Kodeks 2.0 SP Mi ł czew Poradnik Jak w ł a ś ciwie korzysta ć z Internetu.
15 maja 2012 roku w naszej szkole odbył si ę pokaz ratownictwa medycznego. Odwiedzili nas ratownicy ze Szpitalnego Oddziału Ratownictwa Medycznego w Tarnobrzegu.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w.
CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW.
BEZPIECZEŃSTWO W SIECI
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
Opracowanie: Aldona Rumińska-Szalska, Agata Żontołw
2 kwietnia 2014r. Dzień Przedsiębiorczości Alicja Rokosz I Liceum Ogólnokształc ą ce ul. Mickiewicza Ła ń cut tel Opiekun: Marta Kaczmarczyk.
Bezpieczny Internet.
UŁAMKI ZWYKŁE ?.
Recykling Metoda Odzysku.
Rola opiekuna w Samorządzie Uczniowskim
Gimnazjum nr 1 w Reszlu w roku szkolnym 2007/2008.
Przedszkola.
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
Hodowla ro ś lin w rolnictwie ekologicznym Werner Vogt-Kaute
MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) – Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie ZGODNOŚĆ REALIZACJI WYBRANYCH OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z RAMOWYMI PLANAMI NAUCZANIA.
ANKIETA 1. Czy segregujecie odpady? 2. Czym są elektrośmieci? 3. Czy stanowią one zagrożenie dla środowiska i dlaczego? 4. Co należy zrobić ze zużytym.
Katalog samochodowy prawdziwego mężczyzny.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
„ Od Grosika do złotówki” Prezentacja zaj ęć Projektu edukacji finansowej realizowanych w klasach drugich w Szkole Podstawowej w Górnie czerwiec 2013 rok.
Wtorek 8 listopada Ś NIADANIE DAJE MOC Dzie ń zdrowego ś niadania w klasie II A Publicznej Szko ł y Podstawowej nr 1 w Radomsku.
CROSS-PROMOCJA Batonik MilkyWay+Guma Orbit dla Dzieci
Szko ł a demokracji Martyna Pankowska 3c Zuzanna G ł ogowska 3c.
Ś limaki otrzyma ł y miano szkodników, poniewa ż „podjadaj ą ” troch ę z naszych ogródków. To prawda, ale jedz ą te ż ro ś liny, które bardzo szybko si.
Kto jest przyjacielem lasu Aleksandra Koczut Kim s ą przyjaciele lasu? Przyjaciele lasu to przede wszystkim osoby, dbaj ą ce o jego czysto ść i chroni.
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
Prezentacja lekcji przeprowadzonej w klasie IVD w Szkole Podstawowej nr 85 w Warszawie im. Benito Juareza Rośliny Się Rumienią Beata Krysiak.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż.
Co to jest logistyka? Logistyka jest terminem opisuj ą cym wszelkie dzia ł ania zwi ą zane z : procesem planowania, organizowania, realizowania, kontrolowania.
Zapis prezentacji:

Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski Ankieta (20 X ‘09r.) Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski Dalej

Ankieta Czy wiesz czym jest guma (tzw. Elastomer stosowany przede wszystkim do produkcji opon), a jeśli tak, to dlaczego szkodzi tak środowisku? ……………………………………………………………………………………………………………….. Czy wiesz jak niszczyć gumowe odpady i ile czasu się rozkładają? ……………………………………………………………………………………………………………….. W jaki pozytywny sposób można wykorzystać gumę? ………………………………………………………………………………………………………………… Czy wiesz, co się dzieje z zużytymi oponami Czy opony podlegają recyklingowi? Czy znasz jakieś plany zagospodarowania opon? Czy wiesz gdzie są punkty skupu i składowania opon? Czy wiesz co robią twoi rodzice z zużytymi oponami? Czy w dzieciństwie podczas zabaw spotkałeś się z zużytymi oponami? Jeśli tak, to gdzie zostały one porzucone? Powrót Wzór ankiety Dalej

Cel Ankiety Ankieta ta została przeprowadzona wśród uczniów z klas licealnych w naszej szkole. Jest to swoista akcja informacyjno-edukacyjna, sprawdzająca również nasze umiejętności jako „nauczycieli” odpowiedniej gospodarki zużytymi oponami. Jakiś czas po przeprowadzeniu ankiety planujemy poprowadzić lekcje (w tych klasach) dotyczącą tego zagadnienia .Mamy nadzieję, że u ankietowanych dzięki temu wzrośnie wiedza na ten, jakże ważny temat. Powrót Dalej

Czy wiesz czym jest guma (tzw Czy wiesz czym jest guma (tzw. Elastomer stosowany przede wszystkim do produkcji opon), a jeśli tak, to dlaczego szkodzi tak środowisku? Powrót Dalej

Czy wiesz jak niszczyć gumowe odpady i ile czasu się rozkładają? Powrót Dalej

W jaki pozytywny sposób można wykorzystać gumę? Powrót Dalej

Czy wiesz, co się dzieje z zużytymi oponami Powrót Dalej

Czy opony podlegają recyklingowi? Powrót Dalej

Czy znasz jakieś plany zagospodarowania opon? Powrót Dalej

Czy wiesz gdzie są punkty skupu i składowania opon? Powrót Dalej

Czy wiesz co robią twoi rodzice z zużytymi oponami? Powrót Dalej

Czy w dzieciństwie podczas zabaw spotkałeś się z zużytymi oponami Czy w dzieciństwie podczas zabaw spotkałeś się z zużytymi oponami? Jeśli tak, to gdzie zostały one porzucone? Powrót Dalej

WNIOSKI Ankietowanych zostało dokładnie 60 osób. Wszystkie pytania były otwarte, toteż uczniowie mogli rozpisać się na dany temat. Z ankiety wynika, iż wiele osób nie bardzo wie, jak postępować z zużytymi oponami. Niektórzy pisali, że opony można wykorzystać jako obwódkę rabaty, ogrodzenie kwietnika czy też powinno się je spalać. Czy na pewno tak musi być? Po przeprowadzeniu lekcji na ten temat mamy nadzieję, że wzrośnie u uczniów naszej szkoły ekologiczna świadomość. Powrót Dalej

Zdjęcia wykonane podczas ankiety Powrót