Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Advertisements

ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Informacje o projekcie
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Informacje o projekcie
Technologia informacyjna według MENiS
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Przedział wiekowy Cele
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Schemat projektu Kółko informatyczne ITC Lekcje przywództwa WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Zaangażowanie wielu jednostek Studium Języków Obcych Ośrodek Nowych Technologii Edukacyjnych Wieloetapowość prac Tworzenie treści Obróbka metodyczna Obróka.
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu ustawicznym
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Wyrównywanie szans edukacyjnych Szkoła Podstawowa w Stróżach.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Opracował J. Stryjkowski
Zarządzanie rozwojem kompetencji zawodowych kadry bibliotek
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Co to jest TIK?.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
opracowanie Rafał Pastwa Spis treściopis projektuprace uczniów Dzień Bezpiecznego Internetu 2012 Zakończ pokaz.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 2008 WIRTUALNY ŚWIAT TWORZYSZ TAKŻE TY
Jak wzbudzić zainteresowanie szkolną gazetą? WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Charakterystyka paprotników WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Organizacja wspomagania szkół
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Nauczanie Wspomagane Komputerem
Kompetencje nauczycieli 6 października 2014 r. Caroline Kearney Starszy Kierownik Projektu & Analityk ds. Edukacji.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Informacje na temat lekcji
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Szkoła Nauczycielem stoi
Sopocka Akademia Tenisowa
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Zapis prezentacji:

Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie e nterpric e Code Dokumenty Autor Rafał Pastwa, Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Poniatowej Zajęcia mają przybliżyć wszystkim zainteresowanym ciekawy temat przywództwa w erze cyfrowej i pomóc podejmować coraz lepsze decyzje w ciągle zmieniającym się świecie. Cele Pakiet Office, Acrobat Reader, Internet, platforma e-learningowa Moodle Oprogramowanie Opis Głównym celem tego projektu jest szkolenie umiejętności dowodzenia (uczniów, rodziców, nauczycieli i menedżerów). Zakres nauczania Informatyka (kształcenie zdalne), zarządzanie (przywództwo) Przedział wiekowy 13 +przywództwo, globalizacja, era cyfrowa, Internet, netykieta, psychologiczne uwarunkowania podejmowanie decyzji, kreatywne rozwiązywanie problemów, zarządzanie informacjami Słowa kluczowe Informacje o projekcie

Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie e nterpric e Code Działania nauczyciela Pomysł na opracowanie kursu na platformie edukacyjnej Moodle zrodził się podczas poszukiwania nowych form i metod nauczania, uatrakcyjnienia zajęć pozalekcyjnych oraz chęci wspomagania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zajęcia pozalekcyjne w postaci kursu zdalnego opracowane zostały jako środek do zdobycia przez uczniów nowych umiejętności i kompetencji. W roku 2009 po wyróżnieniu mojego projektu zajęć pozalekcyjnych ITC2008ITC2008 w dziewiątej edycji konkurs "eLearning Awards" zorganizowanym przez European Schoolnet i zakwalifikowaniu go do 50 najlepszych projektów edukacyjnych w Europie, ciągle myślałem o wykorzystaniu go w znacznie szerszym kontekście. Szansa nadarzyła się podczas podjętych przeze mnie w latach 2009/2010 kolejnych studiów podyplomowych Kształcenie zdalne w edukacji na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Tam poznałem tajniki e-learningu i z myślą o moich uczniach, ich starszych kolegach z gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych, rodzicach, nauczycielach i menedżerach jako pracę dyplomową opracowałem kurs zdalny Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej, który mam przyjemność zaprezentować szerszej publiczności w ramach kolejnej już edycji konkursu Innowacyjny Nauczyciel Zdecydowana większość materiałów w nim prezentowanych pochodzi z moich własnych opracowań, popartych wieloletnim dokształcaniem i doświadczeniem zawodowym. Pozostałe materiały użyte w kursie zaopatrzone są stosownym przypisem lub informacją dotyczącą bibliografii. Dokumenty

Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie e nterpric e Code Zasoby dydaktyczne – tematyka zajęć Dokumenty 1. Globalizacja działalności gospodarczej, Gospodarka cyfrowa 2. Wymiary profesji menedżerskich, Role menedżerskie 3. Zarządzanie informacjami, Komunikacja

Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie e nterpric e Code Dokumenty 4. Od etykiety do netykiety 5. Podstawowe pojęcia związane z podejmowaniem decyzji kierowniczych, Psychologiczne uwarunkowania podejmowania decyzji 6. Kierowanie jako proces decyzyjny WWW (bezpieczny serwer https – UMCS) Internet – wyzwania, zagrożenia, nadzieje Zasoby dydaktyczne – tematyka zajęć

Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie e nterpric e Code Dokumenty WWW Cykl lekcji online osadzony w przyszłości, ilustruje ponadczasowe wartości przywództwa 7. Jak doskonalić decyzje kierownicze?, Dostosowawcze podejście do podejmowania decyzji 8. Kreatywne rozwiązywanie problemów - Burza mózgów, Kierowanie konfliktami 9. Lekcje przywództwa WWW Kreatywne rozwiązywanie Problemów – Burza mózgów Zasoby dydaktyczne – tematyka zajęć

Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie e nterpric e Code Ocenianie i standardy Cele projektu powiązane z podstawą programową Korzystanie z komputera, jego oprogramowania i zasobów elektronicznych (lokalnych i w sieci) do wspomagania i wzbogacania realizacji zagadnień z wybranych przedmiotów. Przestrzeganie zasad etycznych i prawnych związanych z korzystaniem z komputera i Internetu, ocenianie możliwych zagrożeń. Wyszukiwanie informacji w różnych źródłach elektronicznych (słowniki, encyklopedie, zbiory biblioteczne, dokumentacje techniczne i zasoby Internetu) oraz tworzenie własnych zasobów – Wiki, słowniki, WWW). Uczestnictwo w pracy zespołowej, porozumiewanie się z innymi osobami podczas realizacji wspólnego projektu, podejmowanie decyzji w zakresie swoich zadań i uprawnień. Komunikacja uczniów za pomocą poczty elektronicznej, przy zastosowaniu podstawowych zasad netykiety. Wykorzystywanie, stosownie do potrzeb, informacji w różnych formatach. Cele projektu uczniowie

Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie e nterpric e Code Ocenianie i standardy Cele projektu powiązane ze standardami nauczania Wykorzystanie technologii informacyjnej jako pomocy w poznawaniu i w nauczaniu innych dziedzin w tych sytuacjach, gdy jest to celowe i korzystne. Świadomość wpływu TI na zachowania społeczne. Przedstawianie trendów w rozwoju techniki i technologii informatycznej i informacyjnej, oraz konsekwencji tego rozwoju dla życia, w tym zawodowego, jednostki i całych społeczności w tworzącym się społeczeństwie informacyjnym. Poznanie zagrożeń psychicznych i fizycznych dla zdrowia, wynikających z nadmiernego lub niewłaściwego korzystania ze środków TI. Wystrzeganie się tych zagrożeń, uprzedzanie o nich uczniów i chronienie ich przed nimi. Świadomość wpływu na demokrację swobodnego dostępu do informacji oraz nieskrępowanej komunikacji. Dostrzeganie zagrożeń przez to powodowanych, związanych z globalizacją procesów społecznych. Stosowanie efektywnych metod nauczania różnych dziedzin, uwzględniających odpowiednio dobrane narzędzia TI (kształcenie zdalne - platforma e-learningowa Moodle). Cele projektu nauczyciel

Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie e nterpric e Code Kryteria oceny Informacje początkowe Typ kursu, informacje metodyczne, elementy kursu (materiały dydaktyczne, formy komunikacji, składowe kursu), zasady oceniania Harmonogram zajęć online i punktacja kursu Zasady zaliczenia, informacja o prawach autorskich i sposobie wykorzystania kursu, bibliografia, netografia

Kurs zdalny: Wstęp do przywództwa w erze cyfrowej WsteczWstecz NaprzódNaprzód Pierwsza strona WyjścieWyjście Informacje o projekcie ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Działania nauczyciela Ocenianie i standardy Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie e nterpric e Code WWW Tel./Fax: Pomysł i opracowanie Rafał Pastwa WWW Nauczyciel dyplomowany Przewodniczący Zespołu ds. Promocji w Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Poniatowej 15 letni staż pracy Ukończone studia podyplomowe: Kształcenie zdalne w edukacji; UMCS 2010 ITC, języków obcych i Resocjalizacji; UMCS 2008 Podyplomowe Studium Informatyki; KUL 2005 Przywództwo i komunikacja społeczna; WAT 2001