Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Monte Cassino w Ustrobnej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„ZAGRAJMY O SUKCES” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Advertisements

Generator przyszłości
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
PRZEZ NAUK Ę I PRAKTYK Ę NA POLITECHNIK Ę Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Mam skrzydła – lecę do pracy. Koszaliński program aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych pozostających bez zatrudnienia.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
PROGRAM UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO WE WROCŁAWIU
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Podniesienie kompetencji nauczycieli z obszarów wiejskich Dolnego Śląska w zakresie innowacyjnych metod nauczania w obszarze ICT i nauk matematyczno-przyrodniczych.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Konferencja inaugurująca projekty realizowane przez Ośrodek Wsparcia w Lipniaku: „Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Czas aktywności szansą na zmiany. Projekt realizowany na terenie Gmin Kęty, Oświęcim, Osiek i Polanka Wielka Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. 29/POKL/9.1.2/2011.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Razem możemy więcej Projekt systemowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
ZADANIA KOORDYNATORÓW
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Projekt systemowy 2009 r. Gmina Orla – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w OrliAktywna rodzina w Gminie Orla Przygotowanie i opracowanie: Marta Osa Projekt.
ROZWIŃ SKRZYDŁA Nr projektu: POKL /10.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Projekt „Zawodowe horyzonty” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt systemowy Na dobrej drodze – aktywizacja osób bezrobotnych miasta Rejowiec Fabryczny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
„Szkolne Centrum Nauki”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Psarach realizuje dwuletni projekt systemowy na lata Praca się opłaca współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
Projekt „Wiedza to sukces” realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie Aleja Najświętszej.
Prezentacja projektu (Niepełno)Sprawni, Aktywni, Kreatywni Gdynia, r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Praktyki zagraniczne w Irlandii. Głównym celem naszego projektu jest: podniesienie umiejętności praktycznych zawodowych uczniów poprzez realizację praktyk.
PROJEKT „AKCJA INFORMACJA” WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, DZIAŁANIE 9.1 PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ.
„Chcę i mogę pracować” PROJEKT SYSTEMOWY „CHCĘ I MOGĘ PRACOWAĆ” REALIZOWNY PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MIEŚCISKU WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ.
Spotkanie informacyjne. Młodzi i Samodzielni – Program na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej.
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.5 Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Urząd Miasta Lublin Projekt „MOJA FIRMA. Będę przedsiębiorcą” jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. jest realizowany od 4 sierpnia 2010 r. do 29 lutego.
KONTROLA PROJEKTU MÓJ PIERWSZY BIZNES Projekt „Mój pierwszy biznes” realizowany jest przez Zespół Szkół Handlowych w Poznaniu i polega na prowadzeniu zajęć.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
Zapis prezentacji:

Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Monte Cassino w Ustrobnej

„Wiedza plus wiara w siebie równa się sukces” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Wyniki rekrutacji do projektu – I tura

Cele szczegółowe projektu: Podniesienie poziomu umiejętności matematyczno - przyrodniczych Poszerzenie umiejętności w zakresie komunikowania się w języku ojczystym Nabycie kompetencji w zakresie tworzenia grafiki komputerowej Podniesienie poziomu podstawowych kompetencji naukowo technicznych Podniesienie poziomu motywacji uczniów do nauki, zwiększenie wiary we własne możliwości oraz zwiększenie umiejętności metod uczenia się

Rodzaje i formy zajęć realizowanych w ramach projektu Matematyczno - przyrodnicze Zajęcia dodatkowe Zajęcia wyrównawcze Komunikowanie w języku ojczystym Warsztaty dziennikarskie Informatyczne Warsztaty grafiki komputerowej Efektywne uczenie się Warsztaty z zakresu metod Terapia grupowa budowania motywacji do nauki Rozmowy indywidualne z psychologiem

Co zyskują uczestnicy projektu: podnoszą poziom wiedzy i umiejętności matematyczno - przyrodniczych doskonalą umiejętności komunikowania się w języku ojczystym nabywają nowe umiejętności informatyczne podnoszą poziom motywacji do nauki oraz poznają metody uczenia się

Od 1 października do 31 grudnia 2012 r odbyło się łącznie 131 godzin zajęć oraz 3 godziny rozmów indywidualnych z psychologiem Skąd zaczerpnąć temat do swojego artykułu prasowego? Wszystko o figurach płaskich - metodą projektu pracują uczestnicy zajęć matematyczno - przyrodniczych

Monitorowanie postępów uczestników Przeprowadzane są comiesięczne testy dla uczestników zajęć matematyczno – przyrodniczych w celu: - określenia przyrostu wiedzy i umiejętności, - oceny wkładu pracy własnej uczniów, - motywacji i zaangażowania w osiąganie celów.

Podczas zajęć … Gdzie jest stopka? Pyta prowadzący… Ja wiem! Mam, mam

Słuchajcie! O prostokącie wiem już wszystko … Podczas zajęć … Mój projekt już gotowy Słuchajcie! O prostokącie wiem już wszystko … O kwadracie zebraliśmy dużo informacji, nawet takich, które jeszcze nie rozumiemy

Podczas zajęć … Drogie te zakupy noworoczne Będzie problem, chyba braknie nam pieniędzy na wszystko Trzeba to bezbłędnie zliczyć

Prawidłowa realizacja projektu wymagała: Opracowania dokumentacji w tym: regulaminu rekrutacji i udziału w projekcie, regulaminu organizacyjnego, rozkładów zajęć, dzienników zajęć, list obecności oraz wielu innych dokumentów. Zatrudnienia personelu projektu i przygotowania całej dokumentacji związanej z zatrudnieniem. Zakupu pomocy dydaktycznych oraz innych materiałów z zachowaniem odpowiednich procedur związanych z zakupami.

Zespół zarządzający projektem Kierownik Projektu Krystyna Kozik Specjalista ds. rozliczeń Anna Piróg

Personel zatrudniony w projekcie Dodatkowe zajęcia matematyczno - przyrodnicze Ewa Biernikowicz Wyrównawcze zajęcia matematyczno – przyrodnicze Maria Maślanka Warsztaty dziennikarskie Krzysztof Kamiński Warsztaty grafiki komputerowej Zdzisław Socha

Personel zatrudniony w projekcie Warsztaty z zakresu metod efektywnego uczenia się i kreatywnego rozwoju Terapia grupowa budowania motywacji do nauki, wiary we własne siły i możliwości Rozmowy indywidualne z psychologiem Maciej Gałowicz Warsztaty przestrzeni architektonicznej Urszula Papuga Warsztaty robotyki Krzysztof Powaga

Szkoła wzbogaciła się o: Tablicę interaktywną Komputer przenośny Tablicę informacyjną

Każdy z uczestników otrzymał Zestaw dla uczestnika Teczkę papierową Notatnik Długopis

A co jeszcze w planie … Podczas ferii zimowych Warsztaty przestrzeni architektonicznej oraz Warsztaty robotyki W miesiącu kwietniu 2013 Wyjazd edukacyjny dla uczestników warsztatów dziennikarskich